Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gomir schreef:Verbouwen is vreselijk
Ik ben maar gewoon mijn huis weer in gegaan gister uiteindelijk. Een afspraak maken voor oplossen van de storing kon niet, omdat dat ivm spoed niet mag want het moet binnen 2 uur. Maar als ik vanmorgen opnieuw zou bellen ging de 2 uur weer opnieuw lopen
Monteur was er vlot, reparatie zou een half uurtje duren. Inmiddels zijn we een uur of 2 verder, heb ik gaslekkage omdat de hoofdkraan niet blijkt af te sluiten en is er net alsnog protocollair een tweede monteur gekomen. Initieel was gekozen voor een noodreparatie ipv noodzakelijke vervanging, omdat er geen tweede monteur beschikbaar was. Ze proberen nu de boel zo te repareren dat ik weer aangesloten kan worden, maar kan zijn dat ik daarvoor nog een afspraak met installateur nodig ga hebben en daarvoor zijn de wachtlijsten best lang.
Ik baalde van de week enorm van mijn baan, maar het is nu ineens wel een voordeel dat ik zo nodig op het werk kan eten en douchen
Foaly schreef:Hebben ze hem niet op speaker staan en dat ze de telefoon op een halve meter afstand van hun mond houden?
c_alsemgeest schreef:Foaly schreef:Hebben ze hem niet op speaker staan en dat ze de telefoon op een halve meter afstand van hun mond houden?
Ja, waarom telefoneren mensen zo? Ik zie het zo vaak en vind het er zo onpraktisch uit zien. Als je hem dan toch vast hebt kan je hem toch net zo goed aan je oor houden
Met beeldbellen snap ik het, maar ze hebben hem dan gewoon op een normale call met luidspreker aan.
Je zag het veel in reality series, maar dan is het logisch... want de camera moet mee kunne luisteren.
Ik hoef iemand anders zijn gesprek niet te horen
_Karlijn schreef:Kunnen (grotere?) Facebookpagina's instellen welke emoji-reacties ze krijgen? Soms lees of zie ik iets en dan is mijn eerste reactieof
, en dan staan er al 20000 emoji-reacties, met uitsluitend
en
. En in de comments staan dan wel meer
of
reacties. Dus het lijkt dan alsof ze ingesteld hebben dat ze alleen die 'positievere' emojis aanzetten?
Als jullie snappen wat ik bedoel
Kookaburra schreef:Eerste verdachte is inderdaad dat men aan de andere kant de luidspreker aan heeft staan.
Optie 2 is een slechte verbinding. Je woont niet toevallig in the middle of newhere?
Optie 3 is gewoon een vervelende telefoon die je hebt.
F_Orumster schreef:Wat symboliseert het bokt logo vandaag? Olijftak, vredesduif en de kaars?