Sizzle schreef:Aan de burger geven: Zodat die burger lekker schouder aan schouder in het OV aan het schijnheilige plaatje kan voldoen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Aan de burger geven: Zodat die burger lekker schouder aan schouder in het OV aan het schijnheilige plaatje kan voldoen?
„Nee mevrouw, ze zijn niet veilig maar als u hem niet op zet geef ik u een boete.“
Loretta schreef:Needje schreef:Ze gaven ze niet weg omdat ze anders in het vaarwater kwamen van de verkopers in Nederland.
Het blijft een kapitalistisch neoliberaal kabinet natuurlijk.
Totaal niet duurzaam, maar dat wisten we al.
Citaat:Een internationaal wetenschapsteam is op zoek naar mensen die nooit covid krijgen, hoe hard je ook tegen ze aan hoest. “Wie weet bevatten hun genen het geheim voor een adequate behandeling.”
Vayo schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk. Het is niet dat we dit niet aan zagen komen toch!?
Als dit zo door gaat blijven we nog jaren in deze situatie zitten. En wat hebben ze nu 1,5 jaar lang gedaan om de zorg opnieuw in te richten? Alles is de afgelopen jaren kapotbezuinigd.
Vayo schreef:Ik sta er van te kijken dat er nog niet heel veel grote demonstraties zijn tegen de maatregelen. Ik sta er ook van te kijken dat nog zoveel mensen laten testen.
996981 schreef:Eleeke schreef:Ik heb moeite met de polarisatie , maar heb ontzettend veel moeite met mensen die zich ( zomaar ) niet laten vaccineren. Heel dubbel gevoel.
Met meer vaccinaties zouden we ( kijk naar Portugal ) zoveel meer kunnen.
Net zoveel als in IJsland, Israël en Denemarken?
bigone schreef:In Portugal zeuren de mensen niet zo, daar doen ze gewoon wat nodig is. Wanneer daar de infecties weer oplopen zal dat eerder door de toeristen komen die het toch meeslepen dan door de eigen bevolking. Bvb de criminelen die met valse QR codes op vakantie gaan.