MarlindeRooz schreef:Dr Martens kopen, die komen tot boven je enkels.
Beetje duur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Volgens mij is mijn koelkast kapot... al paar keer bevroren producten eruit gehaald van verschillende plekken en verschillende producten. En hij staat op de laagste stand, dus hoogste temperatuur
Heb helemaal geen geld voor een nieuwe
Roodvos schreef:MyWishMax schreef:Volgens mij is mijn koelkast kapot... al paar keer bevroren producten eruit gehaald van verschillende plekken en verschillende producten. En hij staat op de laagste stand, dus hoogste temperatuur
Heb helemaal geen geld voor een nieuwe
Kan je geen verzoek doen voor bijzondere bijstand voor dit soort dingen? Of bestaat dat niet meer?
Marigold schreef:Thuiskomen na een werkdag (fulltime) en zien dat dochter (19) alwéér niet naar school (kanstraject na veel gedoe) is gegaan, de kranten nog niet heeft gelopen, en geld van stufie aan snoep en rookwaar zooi aan het uitgeven is, alweer.
Ik ben zo bang door haar in de schulden te komen. Als ze 18 worden heb je ineens geen toegang tot je kinds rekening, en luisteren heeft ze nog nooit gedaan. (Dat is echt zo).
Alleen maar schreeuwen enzo.
Jeugdhulp is nog nooit met een oplossing gekomen.
Dus ik zit tussen![]()
en
![]()
in. Alweer…
karuna schreef:werkelijk waarom. Potje rode kool met appeltjes. Het smaakte al anders dan normaal. Wat blijkt is grrr #%@& heel erg lelijk woord de samenstelling gewijzigd zonder dat dat aan de verpakking te zien is. Behalve een paar minilettertjes. Aroma soja en tarwe. Waarom stop je in rode kool met appel soja en tarwe voor de smaak. Resultaat kotsmisselijk en darmen van de leg
. Dank je wel bonduelle.
ook heel fijn voor de gluten allergie mensjes onder ons.
hagelslag schreef:@MyWishMax
Jeetje, das echt handig als je zelf ervoor moet sparen. Maar de eventuele spaarpotje weer ingeleverd moetdat is zo dubbel
En ja, ik september was ik al 3.5 week thuis. Daarna weer rustig aan het werk gegaan tot vorige week woensdag....
Tot ik dus direct na de mri te horen kreeg, per direct rustig doen!
Nu baal ik van de fysio behandeling
Ik voel allemaal bloed stromen door mijn benen.
Heel raar maar ook fijn.
Mijn voeten worden vanzelf warm. Dat is echt bizar.
MarlindeRooz schreef:Oppashondje loopt wat kreupel. Ik gok spierpijn want bij heeft heel wild gespeeld en gerend vandaag. En na het wandelen was er niks, pas na zijn dutje.
Ben ik extra als ik hem straks een lekker warm bad geef aangezien hij daar van houdt?