Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sky_As schreef:Tja, dit probleem hou je altijd. Je kunt niet iedereen tevreden houden zie je maar weer.
Is het met zorg ingepakt, weer niet goed... Reden voor mij om het gewoon naar de kledingcontainer te brengen ipv al die moeite te doen voor die paar euro en dan nog gezeik te krijgen....
Bij ons op het bedrijf merk je het ook regelmatig, mensen die vinden dat er teveel verpakkingsmateriaal inzit.....ja, de doos moet opgevuld worden, anders komt het kapot aan. Wil je dat niet, dan moet je misschien sowieso niks online bestellen, maar lekker gewoon zelf in de winkel gaan halen.
Als je veel pakketten verstuurd, heb je nu eenmaal "standaard" formaten dozen waar alles in gaat. Past het niet in een bepaalde doos, gaat het automatisch in een maatje groter. En ja, die kan dan te groot zijn, dus dan worden lege ruimtes opgevuld.
MuSLi schreef:Is het mogelijk om meerdere artikelen uit je kledingkast gelijktijdig te verwijderen?
Ik heb er veel op staan, voor een bepaalde tijd, dat wat uiteindelijk niet verkocht is voor een bepaalde datum breng ik naar de kringloop. Graag wil ik dus alles in één keer verwijderen als ik het naar de kringloop breng. Iemand ervaring of tips? Stuk voor stuk verwijderen is echt een flinke klus en ook gewoon niet leuk