Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:Ja, op deze afdeling (begeleiding van studenten met problemen) waren in maart 2 corona besmettingen maar ze hebben al die tijd op school gewerkt. Ze zitten ook met studenten aan 1 bureau op een scherm te kijken om bv belastingformulieren in te vullen samen.
Neonlight schreef:Nu werk ik al die tijd al thuis, maar zeker een overleg via teams moet op 1,5 meter kunnen. Doen mijn man en ik zelfs als we in dezelfde calls zitten, met hoe wij de werkplekken hebben zitten we 1,5 meter uit elkaar.
Morrie schreef:Neonlight schreef:Nu werk ik al die tijd al thuis, maar zeker een overleg via teams moet op 1,5 meter kunnen. Doen mijn man en ik zelfs als we in dezelfde calls zitten, met hoe wij de werkplekken hebben zitten we 1,5 meter uit elkaar.
de dame die naast mijn collega zat, vergaderde niet eens mee, die zat gewoon voor uitleg daar.
Met studenten zitten ze zelfs in 1 auto om aangifte te doen van e.e.a. Het loverboy gebeuren is enorm opgelaaid afgelopen maanden.
Thuis zitten mijn man en ik gewoon naast elkaar, hij werkt niet meer en als ik ga vergaderen, vlucht hij naar zijn hobbykamer (lees: stuur ik hem weg anders gaat ie zich ermee bemoeien)
bigone schreef:Iedereen die nu wel op kantoor of klas of fabriek werkt, is daar ook iets aan gedaan wat betreft luchtverversing, liften buiten gebruik gezet?
rien10 schreef:Zwager update? Is dat nog interessant?
Ik kreeg Vandaag een filmpje waarop hij de trap op en af loopt. Wankel, maar hij doet het! Zodra hij alleen kan douchen en zo doorgaat mag hij per 30 juli naar huis. Dan gaat zijn revalidatie in dagbehandeling voort.
Heerlijk hè?
rien10 schreef:De artsen denken dat hij blijvend longschade houdt.
bigone schreef:Iedereen die nu wel op kantoor of klas of fabriek werkt, is daar ook iets aan gedaan wat betreft luchtverversing, liften buiten gebruik gezet?