Sanet schreef:Wij kunnen elkaar de hand schudden. Totdat we dat over 10 jaar ook “kennen” ofzo
Ken ut dat ik u kan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Sanet schreef:Ho, ik vind het prima dat taal ontwikkeld uiteraard, maar niet als we dan maar random regels overboord gaan gooien. Introductie van nieuwe woorden prima, er komen uiteraard ook nieuwe items, dus die moeten wel een “naam” hebben.
Echter het dan goedkeuren van “me moeder” omdat het zo vaak fout gezegd wordt, daar krijg ik jeuk van.
Zullen we tot die tijd maar stam + t aanhouden in plaats van stam + d?
Daar krijg ik jeuk van.
Sanet schreef:Ik vind het stom dat taal aangepast wordt als we met “z’n allen” maar lang genoeg en vaak genoeg fout blijven zeggen, dat het dan ineens goed is….
Dat zou voor mij hetzelfde zijn als je maar vaak genoeg zegt 1+1=3, dan we dan maar afspreken dat dat ook goed is…
_San87_ schreef:Sanet schreef:Ik vind het stom dat taal aangepast wordt als we met “z’n allen” maar lang genoeg en vaak genoeg fout blijven zeggen, dat het dan ineens goed is….
Dat zou voor mij hetzelfde zijn als je maar vaak genoeg zegt 1+1=3, dan we dan maar afspreken dat dat ook goed is…
Taal leeft, wiskunde is dood. Hoe lang je het ook zegt, 1+1 wordt nooit 3.
BaileyMix schreef:Op Bokt vast een UO: Boeren die een minister thuis bedreigen, een opgehangen pop laten bungelen, en achterlijk lomp alles kapot rijden (en dieren exploiteren nog niet eens meegenomen) zijn niets meer dan asociale terroristen.
elnienjo schreef:Ik vind het huidige kabinet asociale terroristen.
elnienjo schreef:c_alsemgeest schreef:Jij gooit hem toch op bokt? vd plas en Dijkstra niet
Bailymix gooit m op bokt.
purny schreef:elnienjo schreef:Ik vind het huidige kabinet asociale terroristen.
Door die asociale terroristen hebben we in Nederland tenminste de garantie dat we een dak boven ons hoofd hebben, toegang tot de gezondheidszorg hebben en elke maand de voorzieningen op onze bankrekening hebben staan.
Dus wat is jouw definitie van asociale terroristen?