Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:45

xPabloBokt schreef:
Ja hoop ik ook. Vind het opzich niet erg, maar dan een blokintroductie van 08.45 tot 09.30 dat ik dus om 07.00 in de bus moet wel :') en later in de week nog een les om 08.45 en daarna niks meer. Blijf dan meestal maar op school hangen om wat werk te doen, dan heb ik in ieder geval nog het gevoel dat ik niet voor niets zo lang heb gereisd :+

Hebben jullie een studieruimte? Dan is dat nog wel prima. Mijn school heeft dat niet, althans, ze zeggen van wel maar intussen door lokalengebrek wordt daar les gegeven. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-19 19:50

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:
Ja hoop ik ook. Vind het opzich niet erg, maar dan een blokintroductie van 08.45 tot 09.30 dat ik dus om 07.00 in de bus moet wel :') en later in de week nog een les om 08.45 en daarna niks meer. Blijf dan meestal maar op school hangen om wat werk te doen, dan heb ik in ieder geval nog het gevoel dat ik niet voor niets zo lang heb gereisd :+

Hebben jullie een studieruimte? Dan is dat nog wel prima. Mijn school heeft dat niet, althans, ze zeggen van wel maar intussen door lokalengebrek wordt daar les gegeven. :')

Wij hebben wel een hele grote ruimte die gereserveerd is voor onze academie, en gelukkig ruim voldoende lokalen waar ik terecht kan :) dus dat is super! Heb ook in de kelder van het hoofdgebouw een stilteruimte waar ik eventueel kan gaan zitten als ik overprikkeld ben. Is echt super geregeld voor zo'n grote hbo (Avans Hogeschool).

Asvinia

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:53

Mijn vader zijn vooroordelen, ik moet mezelf echt gaan leren dat ik er geen energie meer in ga steken.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 20:00

Mensen die ipv leuk reageren weer met een betweterige reactie aan komen zetten als je een foto van je kitten op Instagram zet die zich vermaakt met een paar tassen. Ja, ik weet dat ik moet opletten met stikgevaar, maar jeetje, moet er nu echt op iedere slak zout gelegd worden en gedaan worden alsof ik het IQ van een stoeptegel heb? Alsof ik m'n dieren een vroeg graf in werk door onder toezicht zoiets als dit te laten doen.

"Ook oppassen voor stikgevaar, maar dat weet je vast al"

Maar toch kan de persoon in kwestie het niet laten om te vermelden |o

De boef in kwestie:

Afbeelding
Afbeelding

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 20:53

Wat een lieve leuke boef in kwestie <3 <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 21:09

Zo te zien word de zak Lay's goed bewaakt. :')

Zo UWV ZW heeft maar besloten dat ik gewoon kan werken met een pijnstiller erin. 8)7

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 21:34

Het moment dat je denkt, heeejjj ik geloof dat het langzaam aan weer goed met mij gaat. En dan zit je op de bank met 1 hond en 1 kat en je mist je denkt dit klopt niet er mist 1 hond.
Ik hoop dat het binnenkort ietsjes minder gaat worden. Maar het is echt moeilijk.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 22:01

hagelslag schreef:
Het moment dat je denkt, heeejjj ik geloof dat het langzaam aan weer goed met mij gaat. En dan zit je op de bank met 1 hond en 1 kat en je mist je denkt dit klopt niet er mist 1 hond.
Ik hoop dat het binnenkort ietsjes minder gaat worden. Maar het is echt moeilijk.

Heel veel sterkte..
Wij hebben het zelfde en inmiddels zijn we een maand verder maar ik heb het er helaas nog steeds heel moeilijk mee.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 22:10

RoosDeG schreef:
hagelslag schreef:

Heel veel sterkte..
Wij hebben het zelfde en inmiddels zijn we een maand verder maar ik heb het er helaas nog steeds heel moeilijk mee.

Het is echt zo uitermate naar.
Het moeilijkste vind ik dat we eigenlijk voor bailey een 2de hond "moeten" zoeken.
Ze is voor het eerst in haar leven de enigste hond in ons huishouden.
1 december krijgen we de sleutel van ons nieuw huis waardoor bailey dan soms 5 uur per dag alleen zou zijn.
Nu is bijna altijd iemand thuis.
Ze is erg nerveus nu ze alleen is. En dat maakt het nog moeilijker

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 22:12

Pandora2 schreef:
Aan mensen die doen alsof ze fysiek gehandicapt zijn, maar in werkelijkheid is er helemaal niks van waar.

Wat.bezielt.die.lui.toch ????
Is het enkel voor de aandacht en de paar financiële voordelen ?
Wat zou ik graag eens in het hoofd van die mensen kunnen kijken :+

Dat komt toch uit? :o?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 23:25

Dat ik echt naar de fysio moet omdat ik zoveel last heb van m'n rug maar geen zin heb om een afspraak te maken omdat het 9vd10x toch niet werkt. En ik twijfel tussen fysio en osteopaat :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 23:39

casperzazoe schreef:
Dat ik echt naar de fysio moet omdat ik zoveel last heb van m'n rug maar geen zin heb om een afspraak te maken omdat het 9vd10x toch niet werkt. En ik twijfel tussen fysio en osteopaat :=

Wat is de oorzaak van je rugpijn?

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 00:01

Jongens :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 00:06

Sinterklaas reclames

Ik wil kersr {:)-:(

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 01:44

cursebreaker schreef:
Mensen die ipv leuk reageren weer met een betweterige reactie aan komen zetten als je een foto van je kitten op Instagram zet die zich vermaakt met een paar tassen. Ja, ik weet dat ik moet opletten met stikgevaar, maar jeetje, moet er nu echt op iedere slak zout gelegd worden en gedaan worden alsof ik het IQ van een stoeptegel heb? Alsof ik m'n dieren een vroeg graf in werk door onder toezicht zoiets als dit te laten doen.

"Ook oppassen voor stikgevaar, maar dat weet je vast al"

Maar toch kan de persoon in kwestie het niet laten om te vermelden |o

De boef in kwestie:

[ [url=m/C5h2Xg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2UECYS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah wat een schattig boefje. Maar pas je wel op voor stikgevaar?

:')

Mijn ergernis is dat ik altijd 's nachts ga liggen malen. Nu heb ik bedacht dat ik misschien nog wel mijn VWO wil gaan halen. Niet dat ik dat ergens voor nodig heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 05:21

Ineke2 schreef:
Pandora2 schreef:
Aan mensen die doen alsof ze fysiek gehandicapt zijn, maar in werkelijkheid is er helemaal niks van waar.

Wat.bezielt.die.lui.toch ????
Is het enkel voor de aandacht en de paar financiële voordelen ?
Wat zou ik graag eens in het hoofd van die mensen kunnen kijken :+

Dat komt toch uit? :o?

Zou je denken maar helaas. Ik ken ook iemand zoals Pandora beschrijft (mijn eigen vader) Die heeft 2 jaar toneel gespeeld dat hij zenuwuitval in zijn polsen had. 2 jaar op ziekte gestuurd, 1 test afgenomen waarbij hij een vuist moest maken om te testen hoeveel kracht hij nog had (super makkelijk te manipuleren) en tadaaa! Op zijn 51ste op pensioen en hij schept elke maand €1400 pensioen. Hij mag dan ook nog eens flink bijklussen en haalt zo elke maand nog eens €1000 binnen. Kan blijkbaar in België hier allemaal.

Uiteraard waren de klachten een dag nadat hij op pensioen was op mysterieuze wijze verdwenen. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 06:01

Dat soort mensen geef ik rustig aan. Al is het mijn eigen moeder. :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 07:29

Ineke2 schreef:
casperzazoe schreef:

Waarschijnlijk overbelasting en verkeerd gebruiken / verkeerde houding

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 07:39

casperzazoe schreef:
Ineke2 schreef:

Waarschijnlijk overbelasting en verkeerd gebruiken / verkeerde houding

Ik zou eens naar een orthomanueel arts gaan. Die zetten wervels die scheef staan in de rug weer recht. Op een veel uitgebreidere manier dan een fysio of osteopaat. Zeker als die jou 9 van de 10 keer niet kunnen helpen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 07:46

Mijn allergrootste ergernis zijn alle weggebruikers die de spitsstrook niet gebruiken of begrijpen. :? Het is op de A9 Alkmaar - Uitgeest niet te doen.
Ik haal er ze op de goede manier in, waarbij ik heeeel overdreven naar rechts ga, maar dan nog snapt men het niet. |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 07:48

Bouwvakkers die nu al begonnen zijn... je mag om 7uur beginnen. Die hijskraan hoeft niet voor die tijd aan te staan. 7uur is vroeg genoeg.

Dan had ik nog even ik stilte wakker kunnen worden ipv met zo’n pokkeding naast mijn huis.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:04

Aan dat ik totaal niet klaar ben voor nanowrimo, niks heb voorbereid. En toch weet ik dat ik alsnog mee ga doen. Geweldig.

En mijn privaatrecht toets die ik over een uur heb en ik ben zo zenuwachtig, mijn allereerste tentamen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:06

Is 1 november dan geen feestdag bij jullie?

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:08

In Nederland is 1 november geen feestdag nee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:17

DeMolenhoek schreef:
Is 1 november dan geen feestdag bij jullie?

Nederland doet niet aan katholieke feestdagen als nationale vrije dagen. _O-