Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Ik geloof niet dat dat het antwoord op haar vraag is.
Ze wil graag uitsluiten als het soort van mensen eigen schuld is. Zoals alcoholisme, roken, slecht zorgen voor een ziekte waardoor je organen slecht werken etc.
Dus niet of ze haar longen niet wil doneren. Dat staat er niet namelijk.
Knert schreef:Nou wij hebben gister Catan basis gedaan met 2. Ik weet nu waarom het echt vanaf 3 is.
Kan wel tegen mijn verlies maar ik kwam niet verder dan 1 straat en een dorp.
De ander gooide te vaak 7 en had door de scala aan Kaarten ook steeds een ridder. Ik kwam dus bijna niet verder dan de start positie.
Toen werd ik wel beetje chagi. Kan wel tegen mijn verlies, maar laat het dan ook een strijd zijn en dan niet op zo’n manier.
Dit weekend toch maar de vrijgezelle buurman uitnodigen voor een spel Catan.
MarlindeRooz schreef:Moet jij je haar wassen voor je naar de kapper gaat?
Ik was het normaal elke 5 dagen gok ik. Heb het nu vrijdag gewassen maar ik krijg jeuk bij te vaak wassen. En ik moet vanmiddag naar de kapper.
Roodvos schreef:Knert schreef:Ik geloof niet dat dat het antwoord op haar vraag is.
Ze wil graag uitsluiten als het soort van mensen eigen schuld is. Zoals alcoholisme, roken, slecht zorgen voor een ziekte waardoor je organen slecht werken etc.
Dus niet of ze haar longen niet wil doneren. Dat staat er niet namelijk.
Fijne belerende post![]()
.
Ik heb ook geworsteld met de vraag die Britta stelt. En zoals al aangegeven: dat kan niet. Het leek mij niet noodzakelijk dat nog eens te herhalen.
Mijn post is dus daarop aanvullend bedoeld. De optie om organen uit te sluiten van donatie is een mogelijkheid die lang niet bij iedereen bekend is.
En ja, het logische gevolg daarvan is dat als je dat doet dat orgaan ook niet beschikbaar is voor een ander die je het misschien wel gunt. Dat is een keuze/afweging die ieder voor zich moet maken.
iirrssjjee schreef:Knert schreef:Nou wij hebben gister Catan basis gedaan met 2. Ik weet nu waarom het echt vanaf 3 is.
Kan wel tegen mijn verlies maar ik kwam niet verder dan 1 straat en een dorp.
De ander gooide te vaak 7 en had door de scala aan Kaarten ook steeds een ridder. Ik kwam dus bijna niet verder dan de start positie.
Toen werd ik wel beetje chagi. Kan wel tegen mijn verlies, maar laat het dan ook een strijd zijn en dan niet op zo’n manier.
Dit weekend toch maar de vrijgezelle buurman uitnodigen voor een spel Catan.
Je zou ook het kaartspel van Catan kunnen doen! Dat is wel voor 2 personen! Een heel ander soort spel, maar wel heel leuk; Guilliotine