Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Ja voor dat laatste ben ik ook bang. Weet eigenlijk niet wat een huisarts in dit verhaal kan betekenen. Je moet toch je eigen gevoel volgen en je daar niet van af laten praten. Het is wel een beslissing voor levenslang.
Tiggs schreef:Bloodymary schreef:Ja voor dat laatste ben ik ook bang. Weet eigenlijk niet wat een huisarts in dit verhaal kan betekenen. Je moet toch je eigen gevoel volgen en je daar niet van af laten praten. Het is wel een beslissing voor levenslang.
Een objectief iemand om mee te praten over een hele moeilijk beslissing.
Sintara schreef:Ik zou nooit naar een huisarts gaan om erachter te komen wat ik wil.. Maar je kunt daar natuurlijk ook verschillende opties bespreken. Ik weet niet welke er zijn hoor. Maar ik vermoed dat, omdat je nog niet ver bent er wel meerdere mogelijkheden zijn. En weet ik het, sommige mensen zullen vast van een vorm van afscheid nemen willen, er met iemand over praten na afloop.. Hiermee kan een huisarts natuurlijk ook helpen en informeren.
DeMolenhoek schreef:De dokter is eigenlijk altijd de eerste stap. Er wordt bloed genomen voor een dubbele controle zodat je zeker bent dat je zwanger bent. Deze kan ook de gang van zaken al uitleggen in een vertrouwde omgeving. Normaal ken je de dokter en ben je er al geweest. Zo weet je wat jou te wachten staat.