Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:48

Klopt!

Soms ontmoet je dan ineens weer vlot iemand die bij je past. Was zijn laatste relatie wel echt serieus? Dat speelt ook mee.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:55

Aan de ene kant lijkt het mij moeilijk als iemand al op voorhand zegt niks serieus te willen maar 'misschien toch wel openstaat voor iets'... Al snap ik wel dat je er toch wel mee door zou willen gaan, zou ik waarschijnlijk ook doen. :')

Ik heb een tijdje geleden wel een leuk persoon via Tinder leren kennen. Nog niet afgesproken want zij woont vrij ver in Nederland.. En ze wilt later waarschijnlijk naar Duitsland emigreren. :+
Echt, leer ik nu serieus nooit eens wat leuke mensen dichterbij kennen.. _O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:23

Als hij niet fel tegen een nieuwe relatie is, zou ik inderdaad ook doorgaan. Even aankijken.

Balen DN! Maar als het leuk lijkt, misschien toch eens afspreken? Dan kun je altijd nog bekijken of het je de afstand waard is. Zo niet, weet je dat iig zeker.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 11:02

Mijn ervaring is juist dat, dat soort mannen het alleen maar zeggen om een pleziertje eruit te halen :=
Zolang je dat niet erg vind dan gewoon lekker doen

Hier gaat t nog steeds goed met date, vrijdag/zaterdag bij mij geweest en ga vanavond naar hem toe :D

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 11:53

De jongen waar ik nu mee date (waar ik die super leuke 1e date mee had) was ook niet meteen op zoek naar iets serieus, net zoals hier wat boven beschreven wordt, maar die blijkt nu veel serieuzer te zijn dan ik had gedacht! Dus het kan ook de ´goede´kant op gaan.

Hij is vannacht blijven slapen, er is werkelijk NIETS gebeurd wat ik ook wel weer bijzonder vind haha, maar er blijkt wel uit dat hij dus serieus is in mijn ogen. Het was heel gezellig en hij is erg attent, heeft ontbijt voor ons gehaald en mij ergens heen gebracht waar ik een afspraak had. Bij het weggaan zei hij dat hij het echt heel erg leuk vond en mij graag snel weer wilde zien.

Hij is eigenlijk een soort van perfect maar nog steeds geen kriebels.. Ik probeer het wel want ik wil het wel graag voelen voor hem. Ik wordt normaal altijd heel snel verliefd dus ik vind dit wel merkwaardig, heb ik weer haha.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:01

Komt het dan nog wel denk je Lilchar?

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:03

Ik weet het niet. De eerste date was super gezellig, daarna echt heel fijn geappt dat voelde wel goed. Dit van gisteren was pas date 2 dus ik geef het nog een kans. Het zou wel leuk zijn.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:08

Ik vind dat helemaal niet raar als dat er niet gelijk is. Gewoon even aankijken. :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:10

Ja ik moet iemand direct helemaal leuk vinden. Dat heb ik nu ook weer.. kan me het eerste moment dat ik em zag nog goed herinneren, want hij viel me direct op.

Raar is dat soms he.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:24

Ik zou hem ook zeker nog een kans geven LilChar! Bij mij is het gevoel ook gegroeid naarmate we meer gingen daten.

Mijn vriend is gelukkig weer thuis :D Vannacht fijn samen geslapen en vanavond en morgen ook weer. Even inhalen, want hij is natuurlijk wel 4 hele dagen weg geweest :+ Naarmate we langer samen zijn, word ik steeds gekker op hem, heel bijzonder.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:45

Dan leer je elkaar ook gewoon steeds beter kennen. ;)

Wij zijn gisteren samen geweest weer voor het eerst na mn vakantie. Vannacht weer samen slapen.
Wilde nog even nachtje alleen en uitslapen gezien ik vandaag vrij ben.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:54

Slaap je al beter als je met hem bent?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:56

Ja hetzelfde als normaal. :D
Kan alleen niet verder slapen als hij uit bed gaat.

Hij is nu zn ex aan het verhuizen dus binnenkort kunnen we ook bij hem afspreken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:58

Dat komt vanzelf Mandy, mijn ex was chauffeur en dus vaak vroeg op.. Op den duur hoorde ik zijn wekker niet eens meer en had 9 vd 10x niet door dat ie eruit ging :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:08

Ik slaap altijd wel goed, maar ben wel af en toe wakker snachts, maar dat is meer omdat er iemand naast je ligt die ook ademt enzo :+
Mijn vriend heeft alleen zo'n verschrikkelijke wekker dat ik ook rechtop zit zodra die gaat. Gebeurt niet vaak dat hij eerder moet, maar tot nu toe kan ik daarna wel weer steeds slapen.

Wat fijn dat je straks ook naar hem kan! Wonen jullie ver uit elkaar?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:14

Ja dat herken ik wel maar word normaal ook al vaak wakker. Slaap best licht.

Nee 20 min met de auto.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:22

Met iemand slapen heeft voor- en nadelen. Ik word ook regelmatig wakker. Als ik alleen slaap dan word ik vaak diagonaal in bed wakker :') met vriend naast me kan ik niet ongestoord rollen. En hij heeft er een handje van om tegen me aan te kruipen. Heerlijk gevoel maar hij is ook een straalkachel. Dus ik heb het geregeld heet. Gooi ik de dekens van me af en doet hij ze vervolgens weer lief over me heen zodat ik het niet koud krijg. En hij voelt in zijn slaap ook weleens of ik er wel ben. Voel ik een hand op mn bil en dan een tevreden zucht. Dat is echt heel schattig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 15:45

Ik heb donderdag weer een date.. In eerste instantie was ik helemaal niet enthousiast, ondanks best wel diepgaande gesprekken.. Maar het had allemaal zo'n serieuze ondertoon. Toen stuurde hij aan op een date, eerlijk aangegeven dat ik nog twijfelde, hij vroeg waarom en aangegeven dat ik hem zo serieus vond. Toen moest ie keihard lachen, vroeg om een voorbeeld. Dus ik noemde dat er bijvoorbeeld nog niet 1 dubbelzinnige opmerking was langsgekomen. Toen gaf hij dus aan dat hij dat bewust niet deed omdat vrouwen daar ook weer niet altijd tegen kunnen :') Gisteren inmiddels weer een dag verder geappt en meer gein erbij en nu dus toch afgesproken een drankje te doen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 16:46

Och Mandy's date was ook pas net single... ;) Geef het een kans, maar bewaak je hart een beetje.

Wat betreft leeftijdverschillen: ik had van de zomer nogal een crush op iemand die achteraf 25 bleek te zijn... ben zelf 32... :') Het kan.

Hier geen dates, geen matches. Gaap.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:28

Mijn ex was 8 jaar jonger... Kan makkelijk toch nummus! Jongere mannen zijn common Sense! Mannen gaan gemiddeld eerder dood dus het is veel logischer om als vrouw met een jongere man in zee te gaan dan met een oudere :Y)

Ik ben vandaag er weer achter gekomen dat ik geen paardenman hoef...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-10-18 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:40

Hahaha check em daar liggen :')

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:20

Wat fout :+

Vraagje van een meelezer; hebben jullie ervaring met een groot lengteverschil tussen jou en je date?
Zegmaar meer dan 30 cm :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:03

_Lois_ schreef:
Wat fout :+

Vraagje van een meelezer; hebben jullie ervaring met een groot lengteverschil tussen jou en je date?
Zegmaar meer dan 30 cm :')

Geen ervaring, maar het lijkt me heel onhandig :Y)
Grootste verschil waar ik mee gezoend heb was 20cm, was toch best onpraktisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:05

Dan zou hij 2.10 zijn en dat vind ik echt niet mooi meer :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:08

Relaxed schreef:
Dan zou hij 2.10 zijn en dat vind ik echt niet mooi meer :')

Of 1.50 :+