Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hadden helaas maar 1 helft
Ik heb wel vaker wat minder of geen eieren bij de kippen de laatste 2 weken maar had niet gedacht dat moeder eend haar eieren ging laten weghalen.
wij betalen 50 euro per kuub.
Kan je volgend jaar weer wat anders doen, meteen handig voor rotaties enz
Century schreef:Moonfight schreef:Ongeveer 6 maanden houden wij aan inderdaad. Dan is de meeste groei er wel uit.
Doordat mijn tweede lichting wat laat was zullen ze eerder ergens tussen 17-19 weken zijn, is dat echt veel te vroeg? Want anders moet ik nadenken over een ander plan van aanpak.
twee keer kuikens met zoveel tijd er tussen en wel alles tegelijk willen slachten is gewoon niet handig.
Ik wel (nou ja, laten doen). Dat maakt meerdere lichtingen gewoon niet handig. 
De rest is afgevallen. Ik heb wel een stoofpeer die het vorig jaar erg goed deed, dit jaar wat minder maar altijd mooie dikke peren.
Dit jaar paste dat er echt niet meer bij.
Er is hier best veel gebeurd de laatste tijd.

Maar om die dan te laten dalen heb je zonnepanelen nodig. Gelukkig willen schoonouders er tijdelijk in tussen komen. Samen met de vloerisolatie en de dakisolatie die wij nu leggen hoop ik op merkbaar verschil. We zitten nu op 4,3 mwh maar wij gaan leggen voor 6 mwh zodat ik niet meer seizoens afhankelijk ben om te slachten want dan komt er een walk in frigo