Ik ben vandaag schandalig gekleed. Het doet geen drol voor mijn figuur en die sloffen zijn ook lekker fout. Maar hey, het zit heerlijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avis schreef:Dit is wat ik vandaag aan heb na enkele dagen pyjama's en drie truien:
[ [url=m/F3raUV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f1iDx4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn eigenlijk meer de echte kleuren:
[ [url=m/P94zE5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kon maar niet kiezen welke schoenen ik aan ging doen
wiebke schreef:Mooi Carlijn!
Ik ben vandaag schandalig gekleed. Het doet geen drol voor mijn figuur en die sloffen zijn ook lekker fout. Maar hey, het zit heerlijk![ [url=m/Wkncfj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seventje schreef:Ooh heerlijk toch Wieb? Soms is comfi kleding net even wat je nodig hebt. Hier nog eentje van mij. Niks bijzonders maar lekker comfortabel![]()
[ [url=m/TgNIvc.jpg]Afbeelding[/url] ]
PrinceAmos schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/fNzfEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb dit aan. Vrije dag vandaag, lekker lunchen in de zon straks.
Schoenen. Jurk. Outfit. Jij.![]()
![]()
![]()
foxy80 schreef:Vandaag dus blouse in broek van Marccain, met vestje WE en sjaal MuchoGusto.
[ [url=m/hvEZY5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avis de schoenen![]()
San helemaalwanneer komt je shopppinggids uit?
__danielle__ schreef:ik stem voor een middag styling advies van san.. een middagje samen shoppen mag ookIk vind jou (en niets ten nadele van de rest hier want jullie zien er ook altijd tof uit!) echt zo'n mooie stijl hebben, het is altijd helemaal af.
__danielle__ schreef:ik stem voor een middag styling advies van san.. een middagje samen shoppen mag ookIk vind jou (en niets ten nadele van de rest hier want jullie zien er ook altijd tof uit!) echt zo'n mooie stijl hebben, het is altijd helemaal af.