Bedankt voor de tip Keet! Ben op zoek naar regen kleding voor B.
MizzMontana
Geplaatst: 08-09-18 11:37
MissJeanny wat heftig zeg, wordt zo’n kleintje dan gelijk na de geboorte geopereerd? Kan me voorstellen dat de voorpret er dan wel af is en dat je van te voren nauwelijks kleding hebt gehaald. Wij worden over 2 weken in het UMCG verwacht vanwege een ruisje bij onze dochter icm familiaire hartafwijkingen. Wel spannend.
Gisteren verjaardag van zoontje, zijn mooiste pak aan. Binnen een half uur beker melk er overheen... doet ie anders nooit.
Keet
Geplaatst: 08-09-18 11:37
Als mupje loopt krijgt ze een hele collectie capejes Deze gemaakt in opdracht.
Hema heeft super leuke rompers en (knie)sokjes nu.
Net hunter groene Bergsteins gehaald. Ze mocht kiezen uit heel of groen. Ze riep groen terwijl ze geel aanwees en vervolgens zelf de groene aantrok en op wegliep
Die met egels is gaaf, moet dus ook weer even langs de Hema.
Linnie050
Geplaatst: 08-09-18 12:01
Laarzen zijn echt leuk Lieveli!
Wat schattig Keet
Bergstein is dat vanaf maat 20? Wij zoeken ook nog laarzen maar R heeft maat 19.
Ik vind dat er weinig leuke schoenen of leren laarzen zijn in maat 19. Deze net besteld.
Ik zie weleens eigen verkoop paginas Op fb. Kkedingkast van..... En dan kan je bieden op kleding. Loopt dat? Of toch beter via mp? Wat is jullie ervaring?
Ik wil ook wat dingen gaan verkopen van maat 50 t/m 80 .
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 08-09-18 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat is ook een goede de merk pagina's. Eerst alles nog op de foto gaan zetten. Bedankt
verootjoo
Geplaatst: 08-09-18 12:17
Ik heb deze laarzen Van playshoes. Die passen hier beter dan bergstein. Die zijn te breed, als je hem dan optilt vallen de laarzen uit. Hij liep er ook niet echt lekker op. Dus nu deze geprobeerd en die zitten echt beter
simongek
Geplaatst: 08-09-18 13:09
_lautje_ schreef:
Beste bij mij loopt tot natie de bokt verkoop en de merk specifieke Facebook pagina`s voor duurdere merkjes.
Bergstein is geloof ik vanaf maat 19.
Hier ook een tijd gehad. Vooral Z8 B nosy en Quapi via facebook groepen.
Via marktplaats loopt dat minder of bieden ze zo weinig dat ik het nog liever weggooi.
Wij zijn heeeeel erg fan van bergstein heb meerdere kleuren in meerdere maten. Mag ik ook een linkje naar die Facebookgroep? Ik heb altijd veel te veel te verkopen