Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mama3

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 15:12

Kun je mp daar niet voor benaderen Alwien? Ik snap dat beoordelen wanneer er geen verkoop heeft plaatsgevonden ook niet.

Ik heb nu een goede ervaring, met de aankoop van ski broeken. Gisterenavond de vraag gesteld of ik ze mocht komen passen. Een nieuwe met kaartje voor 15 euro en één een week gedragen voor 12 euro. Ze had al iemand voor die goedkopere broek maar als ik eerder was mocht ik ze beide.

Ik vond dat vaag maar toch akkoord gegaan. Eenmaal daar leuk gesprek, goed de tijd genomen, praatje gemaakt en bleek dat de andere steeds niet kwam opdagen, en elke keer minder wilde betalen.

Ze paste allebei dus ik heb de vrouw wat extra betaald. Ik had geen gepast geld meer in huis, en vond 30 euro echt een koopje voor deze broeken tezamen.

Nu nog hopen dat ik die 2 van gisteren nog kan slijten op mp

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 15:21

Ellen_ov schreef:
oef ja dat is heel vervelend. ik heb van de week iemand om die reden geblokkeerd, (tip van hier uit het topic :P ) als je twijfelt over iemand en het contact is niet prettig oid, dan direct erna blokkeren. heel flauw maargoed...

Yup, goede tip! :P Jammer maar helaas..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 16:14

Hier iemand die een whooping 5 euri biedt op iets waar ik 50 voor vraag.

Heb maar even gevraagd of hij een cijfer vergeten is....

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 20:48

Hier iemand die morgenavond een puzzelrol wil komen ophalen voor mijn vraagprijs, communicatie was vrij snel maar wel zonder leestekens etc. Ben benieuwd :P

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:19

Ook een mooie tactiek:

Ik had aangegeven het voor de vraagprijs wel te willen. Toen heeft hij de prijs in de advertentie snel verdubbeld en ging toen akkoord. _O-

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:21

Sempre schreef:
Ook een mooie tactiek:

Ik had aangegeven het voor de vraagprijs wel te willen. Toen heeft hij de prijs in de advertentie snel verdubbeld en ging toen akkoord. _O-

:') was te proberen

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:25

maar het is ook heel stom dat als alles super gelopen is je toch een verbeterpunt moet aangeven. dat heb ik ook al een paar keer gehad.dan moet je iets.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:28

Nee hoor, je kunt gewoon zonder iets aan te tikken verder swipen. :)

Als je een waardering geeft en daarna blokkeert, zodat ze je niet terug kunnen waarderen, dat kan zeker niet hé? :=
Ik heb iemand die al herhaaldelijk op bepaalde spullen heeft geboden en als het puntje dan bij paaltje komt niet op komt dagen of niet reageert. Ik heb alleen niet zoveel zin in een negatieve reactie..

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:35

Pfff week aan het lijntje gehouden met allemaal aparte berichten met veel tijd er tussen of ik de reiskooi wilde reserveren geen probleem a fijn weer radiostilte en daarna opeens toen we een afspraak hadden wanneer ze kwam een bericht ja mijn hamster is plots overleden dus niet meer nodig....

Kan best waar zijn maar vind het een raar verhaal zeker na hoe de communicatie ging

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:45

Ik heb iets raars
Ik kan wel tikkies betalen op Mp maar nu wou ik er zelf eentje sturen maar dat lukte niet
Weet iemand hoe dat kan?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:13

En eerder lukte dat wel?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:31

Charaz schreef:
En eerder lukte dat wel?

Ik had het nog nooit gedaan
Maar ik erger me zelf altijd aan die 40 cent extra dus daarom stelde ik het voor

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:33

Het zou me niks verbazen als Marktplaats er een stokje voor steekt, vanwege alle oplichtingsverhalen en inkomstenderving..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:34

Heb je wel je rekening gekoppeld dan?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:35

upendo schreef:
Het zou me niks verbazen als Marktplaats er een stokje voor steekt, vanwege alle oplichtingsverhalen en inkomstenderving..

Maar ik kan ze wel betalen

Ja alles is goed
Gebruik het al maanden via whats app en messenger

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 23:09

Marktplaats betalen moet je je rekening voor verifiëren, staat los van Tikkie hè

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 00:30

Sempre schreef:
Ook een mooie tactiek:

Whahaha briljant. Wel creatief! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 01:32

Alja schreef:
Ik heb iets raars
Ik kan wel tikkies betalen op Mp maar nu wou ik er zelf eentje sturen maar dat lukte niet
Weet iemand hoe dat kan?

Wat je moet doen is de Tikkie aanmaken en dan ipv delen kies je de optie kopiëren en plak je de link in de chat van Marktplaats. Ik vind al dat gedoe met registreren op Mp en de extra kosten ook stom dus doe het altijd zo :)

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:26

Ik kreeg een Tikkie link ook niet in de app in een berichtje, via kopiëren dus ook niet helaas. Hoe ik het uiteindelijk voor elkaar kreeg was, mailnotificaties aan, en toen op een mail van de koper gereageerd met de link. Toen stond de link daarna ook gewoon in onze chat. Vond het best een geode-tje =‘D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:32

Wat raar zeg. T is al een paar weken terug maar ik deed het altijd zo. Wat lukt er niet dan precies nu bij het kopiëren naar de app?

Edit: Kan mijn test tikkie gewoon naar de chat kopiëren, heb alleen niemand om mee te testen dus niet kunnen verzenden, misschien gaat dat fout?

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:37

Alwiene schreef:
Wat raar zeg. T is al een paar weken terug maar ik deed het altijd zo. Wat lukt er niet dan precies nu bij het kopiëren naar de app?

Mmm bedenk nu dat ik altijd op mijn telefoon Marktplaats, dus via de app. Ik krijg in het tekstvak dus gewoon helemaal geen plak optie, voor niks dus, niet alleen tikkie linkjes. Via de computer kun je dat natuurlijk niet blokkeren als site, stom, niet over nagedacht dat dat via telefoon natuurlijk heel anders is!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 02:39

Uh ik test net gewoon op de telefoon dus in de app even wat langer vasthouden op de tekstbox en ik krijg gewoon de optie plakken? Android trouwens, voor t geval dat uitmaakt.

Afbeelding

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:07

Nav jullie verhalen over de sterren dacht ik.. Laat ik mijn beoordelingen eens bekijken. 1 van 5, maar ook 1 van 1 ster met ls reden:sneller betalen.

Nu kan ik me die situatie nog herinneren. Beste man had een caravan erop staan.. vandaag ophalen 800 euro, morgen ophalen 500 euro, overmorgen gratis.
Ik zeg:als hij er overmorgen nog is wil ik hem wel ophalen. Werd ie kwaad dat hij gek werd van die zeikerd die het gratis wilden etc. Heb hem teruggemaild dat ik de caravan al nieteens meer gratis wilde als het zo moest. En dan krijg je kennelijk dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:57

Nou net supersnel mijn tv meubel verkocht. 3 berichtjes, accoord over prijs en half uur later waren ze er :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:40

Zucht...
Ik heb een duo kinderwagen te koop staan voor €150,-
Krijg ik een reactie: 75 kan ik wel missen

Heb maar terug gestuurd:
€75,- kan ik zelf niet missen