Bowo schreef:Waarom rijdt een trein weg bij een station om een paar honderd meter later vol op de rem te gaan, een paar seconden stil te staan en dan weer door te rijden?
Welk type trein? Welk traject?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:Ik heb dat ook wel eens tussen Alkmaar-Hoorn. Snap dat ook nooit maar zal vast een reden achter Zitten.
Gloa schreef:Bowo schreef:Waarom rijdt een trein weg bij een station om een paar honderd meter later vol op de rem te gaan, een paar seconden stil te staan en dan weer door te rijden?
Welk type trein? Welk traject?
Flying_Angel schreef:Mensen die schijt hebben en in de spits met hun fiets de volle metro in rammen.
Vjestagirl schreef:Gloa schreef:Materieel andere vervoerders durf ik niet te zeggen waarom die ineens stil staan.
Comfort is in de flirt voor mij wel prima maar de bedieningssoftware mag de schredder in
Haha t zijn toch echt vaak bedieningsfouten die de storingen veroorzaken
Shadow0 schreef:Vjestagirl schreef:Haha t zijn toch echt vaak bedieningsfouten die de storingen veroorzaken
Als dat vaak voorkomt is de software niet goed ontworpen. (Er wordt mij in de IT veel te makkelijk slecht ontwerp afgedaan als 'gebruikersfouten.')
ierusju schreef:Iemand die naast me komt zitten in een verder lege 4 zits. Is het geen ongeschreven regel dat je dan iig tegenover elkaar gaat zitten?![]()
Het is ook nog eens een grote man die naar frituur ruikt, kan ik zo in de vroege ochtend niet hebben
oomens schreef:Deels vast wel, maar PEBCAC bestaat echt. [/qote]
Het is nogal een neerbuigende term, en de IT maakt zich er echt vaak gemakkelijk vanaf.
[qoute]Als gebruikers twee man begeleiding nodig hebben om een url in te typen, voornaamachternaam@bedrijf.com en hun wachtwoord in te voeren, terwijl hun collega's dat op één of andere wonderlijke manier al jaren probleemloos kunnen, dan ligt het probleem toch echt voornamelijk bij de gebruiker.
Citaat:Anderzijds is het ook niet realistisch om zo te ontwerpen dat echt alles met een hartslag foutloos ermee kan werken. Een zekere basis mag, binnen redelijkheid, ook van gebruikers verwacht worden.
Nayomie schreef:Als je reisziekte hebt en bijvoorbeeld niet achteruit kan rijden, snap ik het wel. Maar meestal ga je tegenover elkaar zitten
Ik had vanochtend een overactieve en overenthousiaste buschauffeur. Het is vroehoeeeeg.
lor1_1984 schreef:Dat Zwolle van die kl*terige k*tpaaltjes heeft waardoor ik nu €20,- saldo mis.![]()
Moest twee keer uitchecken om weer in te checken (jeuj blauwnet naar ns) en bij de tweede keer uitchecken pakte hij meteen die €20,-.
Kon mooi weer opwaarderen omdat ik anders niet naar huis kan.
[ [url=m/m5XH9K.png]Afbeelding[/url] ]