Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:02

Stamper schreef:
Die is goddelijk !! <3
Heb er 3 staan! :oo

Friendly, hoe bevallen de verzorgingsproducten? :D

Ik heb ze gehad. Als je wilt weten of het zijn geld waard is wil ik gerust laten weten wat ik ervan vind. Kan nu moeilijk uitmaken of je er echt in geïnteresseerd bent of je het gewoon vroeg om te weten of het friendly bevalt :)

Leuke stash zeg!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:15

DeMolenhoek schreef:
Stamper schreef:
Die is goddelijk !! <3
Heb er 3 staan! :oo

Friendly, hoe bevallen de verzorgingsproducten? :D

Ik heb ze gehad. Als je wilt weten of het zijn geld waard is wil ik gerust laten weten wat ik ervan vind. Kan nu moeilijk uitmaken of je er echt in geïnteresseerd bent of je het gewoon vroeg om te weten of het friendly bevalt :)

Leuke stash zeg!

Ben er wel echt benieuwd naar!
Aangezien ik nu aan de Roaccutane zit, en ik straks wel goede verzorgingsproducten wil blijven gebruiken zeg maar.. :=

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:20

De scrub cupcake is echt wel een aanrader. Zeker omdat die in meerdere allergievrije geuren te verkrijgen zijn. Het is wel een zware scrub, dus al je echt een gevoelige huid hebt zou ik die niet direct aanraden. Ook gebruiken bij een avondje zetel met tv want je glibbert nog een paar uur erna ;)
Verder heb ik de gewone srubs, zowel een fijne als een grove en zeker die fijne is heel erg aangenaam :j Ruikt lekker, reinigt en voed. Ook van de lipbalsem heel tevreden, blijft bij mij tot 6 uur zitten, langer dan een ander merk en ik merk dat mijn lippen echt wel herstellen.

Ik zou zeggen: Probeer het uit! Maar ik ben zeer tevreden met mijn gevoelige huid :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:32

Dank je. Ga eens even rondsnuffelen, maar eerst even kijken of de medicijn ook zijn/haar werking goed doet! Aangezien er bij mij tot heden niks geholpen heeft!! :(

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:56

Voor wie nog geen action brander heeft of er meer wil. Even wachten ze zijn woensdag in de aanbieding voor € 6,95.

Kwam op FB voorbij...

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 17:57

O te vroeg gekocht dus. Naja misschien een reserve dan :P

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:01

Santigo_ schreef:
Wow Invisible, dat mag die van mij ook wel eens doen :D Ben zo benieuwd naar my serenity, lijkt me echt heerlijk

Mooie stash friendly! Hoe zijn die haloweens?

De foto's zijn vandaag gemaakt, ik heb ze nog niet gebrand dus geen idee nog ;)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:12

Stamper schreef:
Voor wie nog geen action brander heeft of er meer wil. Even wachten ze zijn woensdag in de aanbieding voor € 6,95.

Kwam op FB voorbij...

Dan moet ik nog even proberen geduld te hebben... En hopen dat ze woensdagmiddag niet zijn uitverkocht. En anders is 9,95 nog niet duur

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:17

Op verzoek nog even :-)Afbeelding
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:18

En anders wil ik hier ook coor je kijken bij 3 filialen. Hoewel je dan denk ik duurder uikomt? :oo

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:22

Stamper hij zal met verzenden nog wel duur zijn denk ik ja, zal minstens €6,95 zijn denk ik? Wel heel lief aangeboden! En als ik hem niet vind hier, wat nog wel eens voor wil komen, dan maak ik misschien toch graag gebruik van je aanbod. €15 is nog niet duur, en ik vind hem leuker als veel die ik op internet tegenkom eerlijk gezegd, ben nogal een miep met die elektrische branders.

Leuk kadootje Bienotje!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:22

Jeetje op de foto lijkt het lontje wel heel erg raar naar achter te staan haha.

Hij stond niet helemaal in het midden het vlak beneden was niet helemaal recht, het potje zelf, daardoor besloot ik hem maar kado te doen maar kan me niet herinneren dat hij zo ver af wijkte lol.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 18:24

Santigo_ schreef:
Stamper hij zal met verzenden nog wel duur zijn denk ik ja, zal minstens €6,95 zijn denk ik? Wel heel lief aangeboden! En als ik hem niet vind hier, wat nog wel eens voor wil komen, dan maak ik misschien toch graag gebruik van je aanbod. €15 is nog niet duur, en ik vind hem leuker als veel die ik op internet tegenkom eerlijk gezegd, ben nogal een miep met die elektrische branders.

Leuk kadootje Bienotje!

Je laat het maar weten hoor...
Via pb is dan eventueel handiger aangezien ik soms welleens over het hoofd lees als ik vlug wil zijn! :oo

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:50

Nouuuuuuuu zeg, ben ik eindelijk thuis, loop ik helemaal verheugd naar de brievenbus om het pakje van Lisitano eruit te gaan halen....NIKS NAKKES NADA. Ik hoop maar dat het gewoon wat later komt door de Valentijnsdrukte ofzo, maar nu moet ik helemaal geduld hebben tot dinsdag, bleeeh. :(

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 19:55

waxmeltsenzo schreef:
Jeetje op de foto lijkt het lontje wel heel erg raar naar achter te staan haha.

Hij stond niet helemaal in het midden het vlak beneden was niet helemaal recht, het potje zelf, daardoor besloot ik hem maar kado te doen maar kan me niet herinneren dat hij zo ver af wijkte lol.

Haha.. valt mee hoor. Heb hem al even aangehad, daardoor lijkt ie volgens mij ook iets anders al dan nieuw ;-) de foto vertekend ook iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:20

Alwiene schreef:
Nouuuuuuuu zeg, ben ik eindelijk thuis, loop ik helemaal verheugd naar de brievenbus om het pakje van Lisitano eruit te gaan halen....NIKS NAKKES NADA. Ik hoop maar dat het gewoon wat later komt door de Valentijnsdrukte ofzo, maar nu moet ik helemaal geduld hebben tot dinsdag, bleeeh. :(

Jeetje, wat zonde zeg :(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:24

Ik doe hier ook even mij oproepje, niet iedereen zal wel meelezen op de Facebookpagina :)

Ik ben op zoek naar Goose Creek blokjes, vooral zoet, koffie, chocola, etc. En deze wil ik graag ruilen tegen blokjes van andere merken:

Bridgewater Bonfire - 1 blokje
Bridgewater Tickled Pink - 1 blokje
Bridgewater Cabana Splash - 1 blokje
Bridgewater Blue Door - 1 blokje
Bridgewater Kiss in te Rain - 1 blokje
Bridgewater Carnival Ride - 2 blokjes
Bridgewater Merry Morning - 1 blokje
Bridgewater Vanille Cream - 1 blokje
Sense Candles Pumpkin Pie - 1 blokje
Sense Candles Peaches&Cream - 1 blokje
Sense Candles Caramel Coffee - 1 blokje
Sense Candles Peppermint Twist - 1 blokje
Heart & Home Caramel Cupcake - halve tart
Heart & Home Zoete zwarte kersen - halve tart
Village Candle Caramelized Pear - 1 blokje
Village Candle Brownie Delight - 1 blokje
Village Candle Warm Buttered Bread - 1 blokje
Village Candle Vanilla Caramel Swirl - 1 blokje
Village Candle Happy Holidays - 1 blokje

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 20:30

Alwiene schreef:

Ah wat jammer!
Ik heb 'm ook na 5 uur gepost, misschien dat ze het dan niet meegekregen hebben.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:32

Losse blokjes zijn ook gewoon te koop voor nog geen euro ps, bij oa 1000poot en ilc :).

Leuke aan kopen weer allemaal dames!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:38

Ah die pot van die kaars is echt gaaf <3

PS is er ook hoor!!
Pfff ik doe de brievenbus open, zit er een briefje in dat t pakje is afgegeven in een winkel. Ik kijken op m'n horloge.. 17.25.. Dus ik dacht NOOOOO -O-
Toch maar er heen gelopen, maar ze waren gelukkig de kassa nog aan het tellen. Dus ik had geluk *\o/*

Afbeelding

Helemaal blij ook. Ik had als extra cupjes gevraagd om Christmas cabin en hippy Christmas. Maar aangezien die niet meer op de site stonden en ook de kerst geuren actie op wad, dacht ik zal toch wel niet lukken.. Maar ze zitten er bij *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:43

Leuke maar bescheiden bestelling! Ik ben ook weer bezig:
Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:45

Ben je die zelf aan het gieten demolenhoek? Ik dacht even huh?? wat een mega pool _O- Toen zag ik pas de stokjes en lonten.

Had je echt geluk skessa! Leuke bestelling

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:46

Lisitano schreef:
Alwiene schreef:

Ah wat jammer!
Ik heb 'm ook na 5 uur gepost, misschien dat ze het dan niet meegekregen hebben.

Ooh dat stelt me gerust, dan is hij waarschijnlijk gewoon niet meer meegekomen. Dan zal hij dinsdag wel in de bus liggen :D

Oei gelukkig Skessa, daar had je echt mazzel aan :D

Lekker bezig deMolenhoek :D

Yv_ Weet ik hoor dat ze los te koop zijn, maar dan moet ik weer meer geld uitgeven eraan, ik wil nu gewoon graag wat ruilen. Heb al een fijn pb'tje erover gehad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:47

Haha, ja :P Gebruik restjes was. Verschiet er van dat hij zo uithard eigenlijk :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:50

Ooh op die fiets.