Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:20

saabineex schreef:
Dat er elke keer zoveel zilvervissen op mijn slaapkamer lopen... Heb er 2 vallen neergezet, maar het helpt voor geen meter. Wie heeft DE gouden tip?

En dat ik amper grafieken/cijfers etc. kan vinden (over vraag naar duurzaamheid, en chocolade) voor een marketing presentatie..

Een kat. :+

Die van ons ramt haar poot er bovenop zodra ze er een zien lopen :')

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:25

Ik had ook een zilvervisjes plaag toen ik hier kwam wonen. Elke maand een spuitbus leegspuiten. Altijd een raam open en het heel koud houden in huis tot ze weg zijn. Na een paar maand was ik er vanaf. :+

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:08

Lieszje schreef:
Ben gelijk gaan koelen en heb paracetamol genomen :)
Verdoving is nu uitgewerkt, pijn valt reuze mee :)

Volgens mij willen niet veel mensen hun verstandskies meenemen :o
Ze reageerden een beetje lacherig :+

Heb je de bovenste of onderste laten trekken?
Ik heb namelijk helemaal niet hoeven koelen of pijnstillers hoeven nemen. Stond dezelfde middag weer op mn werk :o Dit was toen mn bovenste eruit ging.
En nee, ik vond hem heel lelijk hahaha. Hij is volgens mij gedoneerd aan de tandheelkunde opleiding :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:15

SavannahNx schreef:
Ik heb al een doorverwijzing liggen omdat ik vorige week zowat van me stokkie ging door de pijn. Dus ik ga wel een afspraak maken. Mn moeder moest laatst een rotte kies laten trekken en ze werd door zo’n fijne kaakchirurg er doorheen gesleept (me moeder is ook zo’n spartelaar :j :') ) dus ik hoop dat zij mij ook kan doen. Ik had al verwijzing gehad vorig jaar, maar 1. Ik was te bang en 2. Die kaakchirurg stond me echt niet aan. Vieze oude man die onnodig aan mn borsten zat bij alleen al het kijken naar mn kies. Mn moeder vroeg ook hardop: wat bent u allemaal aan het doen?! Toen zijn we weggegaan.

Ik heb een pammetje (rustgevende medicatie, veel daarvan eindigen op pam) gevraagd bij de huisarts voor de 2e keer trekken. Eerste keer was namelijk echt hel omdat er dus een kies verkeerd lag. Heb de tweede keer met die medicijnen dus de lol van mijn leven gehad, maar ik reageer sowieso heftig op die medicatie :+. Het werkt als een tiet. De assistentes hebben zich volgens mij ook vermaakt om mij. Kan me er niks meer van herinneren namelijk, hij was blijkbaar een uur uitgelopen. En de vorige keer dat ik zulke medicatie op had zag ik de zebra's en giraffen door het MRI apparaat lopen :').

Gelukkig geen ervaring met zilvervisjes. Misschien in het 'producten die wel werken' topic?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:20

De cliffhanger van Grey's Anatomy

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:28

Dat ik weer een eigenwijze wervel heb die van zijn plek af is in mijn rug. -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 00:06

Marcella schreef:
Dat ik weer een eigenwijze wervel heb die van zijn plek af is in mijn rug. -O-

Fijn he -O-

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 01:46

SavannahNx schreef:
Ik durf nog steeds niet :+ :+ wel is te zien op de foto dat ze alle 4 gaan doorkomen maar 1 is nu al zo ver dat je hem ziet. En aangezien ik een beugel heb gehad is er dus idd geen ruimte voor en gaan mn tanden eraan als ik ze laat doorkomen.. Voor mij is de angst alleen de verdovingen. Bij de tandarts met gaatjes lig ik dan ook te spartelen... maar als ze eenmaal bezig zijn dan vind ik er niks engs aan.

Heb je dat de verdovingen pijn doen? Dat heb ik namelijk en daardoor ook uitstel gedrag. De laatste x heb ik tegen de tandarts gezegd dat de verd. Mij zeer doet en toen heeft hij m er heel rustig ingeschoven (vertelde die later) . Het was de fijnste verdoving ever! :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 07:05

@iejoorr
Ik heb onder laten trekken, heb vandaag ook nog vrij maar had ook makkelijk kunnen werken.
Wist ook niet echt wat ik moest verwachten.

Haha daar waren de mijne niet lelijk genoeg voor denk :')

Mijn ergenis van vandaag:
Dat ik niet van de pijn maar van de honger wakker ben worden :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 07:51

Aan dat mijn vriend vannacht last van mij had omdat ik blijkbaar de heel tijd tegen hem aan rolde.. dus heb ik iets tussen ons in gelegd om dat te voorkomen en nu slaap ik al uren slecht.. ik kan me gelukkig nog omrollen zo en hij niet maar ik had ook wel graag on-onderbroken geslapen aangezien ik straks rijles heb en daarna nog 8 uur moet werken.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:50

ReadTheRulez schreef:
SavannahNx schreef:
Ik durf nog steeds niet :+ :+ wel is te zien op de foto dat ze alle 4 gaan doorkomen maar 1 is nu al zo ver dat je hem ziet. En aangezien ik een beugel heb gehad is er dus idd geen ruimte voor en gaan mn tanden eraan als ik ze laat doorkomen.. Voor mij is de angst alleen de verdovingen. Bij de tandarts met gaatjes lig ik dan ook te spartelen... maar als ze eenmaal bezig zijn dan vind ik er niks engs aan.

Heb je dat de verdovingen pijn doen? Dat heb ik namelijk en daardoor ook uitstel gedrag. De laatste x heb ik tegen de tandarts gezegd dat de verd. Mij zeer doet en toen heeft hij m er heel rustig ingeschoven (vertelde die later) . Het was de fijnste verdoving ever! :')

Ja de verdovingen dat is idd het probleem. Die prik, die pijn. Daarna voel je toch niets meer dus daarom ook voor het eruit halen zelf geen angst. Wel beter idd! Mijn tandarts kent mn gespartel inmiddels wel dus die doet t ook altijd heel rustig en met boren telt ze ook “1...2...3...” en dan stopt ze even en gaat ze weer tellen. Heel fijn als je al bijna 19 bent en ze doen het nog steeds zo :+ ohja en me moeder is ALTIJD mee.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:04

xPabloBokt schreef:
Een kat. :+

Die van ons ramt haar poot er bovenop zodra ze er een zien lopen :')

Hahah handig! Ben niet van dr katten en vinden mijn ouders ook niet oke;,)

@Marlinde, heb je ergens goedkope spuitbussen gezien? Overal waar ik ze zie, zijn ze wel rond de 10/12eu

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:07

Dat manlief zei "het blijft droog deze week, dus ik kijk van het weekend wel naar je ruitenwissers" en het nu dus regent en ik naar m'n werk moet -O-

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:13

Dat ik Mn haar heb gewafeld en het door de regen nu futloos en plat zit

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:17

Dat mensen online vragen op welke dag een bepaalde datum valt, terwijl iedere mobiel/tablet/laptop een kalender heeft waardoor je anderen geen werk hoeft te laten doen én je er zelf sneller achter komt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:19

Aan de nieuwe kuisvrouw. We hadden een hele goede maar die is gestopt. Het poetsbureau heeft een nieuwe gestuurd. De eerste keer was al duidelijk dat ze maar de helft poetst in vergelijking met de vorige en vandaag was ze al een kwartier te laat. Het is dat ik momenteel zelf niet mag poetsen van de dokter, maar ik denk dat na de zwangerschap ze eruit gaat.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:58

Dorus schreef:
Dat manlief zei "het blijft droog deze week, dus ik kijk van het weekend wel naar je ruitenwissers" en het nu dus regent en ik naar m'n werk moet -O-

En ik net dus door een giga stortbui naar de bus heb mogen lopen waardoor nu alles drijfnat is en die bus natuurlijk ook weer vijf minuten te laat was waardoor ik nu alles bij elkaar een half uur later op het werk was dan voorgenomen. En dus ook pas weer een half uur later naar huis kan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:53

Dat er nog ergens op zolder een doos moet staan met borden en mokken.

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:56

Dat mijn thesis niet van het niveau is wat ie moet zijn, waardoor mijn eindgesprek weer uitgesteld wordt
Dat mijn stageverslag nog geen maand geleden ook afgekeurd is
Dat ik nu lekker allebei opnieuw mag gaan verbeteren/afmaken
Dat ik nu lekker veel later afstudeer
En oh, dat ik mijn moeder dit alles nog niet verteld heb, omdat ze dan de pan uit flipt en mij gaat verwijten dat ik niet hard genoeg werk, terwijl mijn begeleider op stage me op het hart heeft gedrukt om twee weken vakantie te nemen omdat ik mezelf aan het overwerken was......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 11:04

Aan de muis van mijn werk laptop die het niet doet!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 11:15

Lieszje schreef:
@iejoorr
Ik heb onder laten trekken, heb vandaag ook nog vrij maar had ook makkelijk kunnen werken.
Wist ook niet echt wat ik moest verwachten.

Haha daar waren de mijne niet lelijk genoeg voor denk :')

Mijn ergenis van vandaag:
Dat ik niet van de pijn maar van de honger wakker ben worden :+

Ahh ja, onder schijnt naar te zijn. Dat stel ik nog even uit :=

Mijn ergernis nu; dat ik vanmiddag examen heb en in mn broek pies van zenuwen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 11:34

Aan mijn moeder die wil dat ik een gat leeg maak op zolder, maar geen tijd heeft om te helpen en wel op haar gemakje film zit te kijken met ontbijt (ze heeft geen tijd). :')

Bekijk het dan maar even. }>

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:15

Ziek zijn! -:(- |(
Ik ben er zo klaar mee! Ik kan maar drie uurtjes aan een stuk slapen en dan word ik weer wakker om meteen te hoesten tot ik bijna over mijn nek ga of in mijn broek plas maar ik ben zo moe |(

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:59

Broomhexine hoestdrank hielp echt heel snel en goed bij mij!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:37

Dat ik BIJNA op mijn sokken op een dooie muis stapte die poeslief voor de deur had gelegd... ja PRECIES voor de deur. Ik kon nog net mijn voet naar rechts bewegen... BLEGH...