Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 18:48

*komt van zeer dode blog, maar wel actief meelezer uit een hoekje gekropen*

Gefeliciteerd Yasmine!

Nou mijn blog was een tijdje dood, maar ik heb de afgelopen weken niet stil gezeten en het bruist nu van de inspiratie in mijn hoofd dus ik ga er weer helemaal voor. En zoals ik dus al stiekem zei, las ik altijd alle posts braaf mee. :D

Over de lente, liefde en bloemen

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:02

Yasmine schreef:
Gelukkige verjaardag, Nienke! :)

Heeft er iemand hier de Wordpress.org statistics plugin en Google Analytics? Want ik heb beiden en ze geven me allebei heel andere resultaten. Volgens de Wordpress plugin heb ik vandaag 26 bezoekers gehad en in de hele week 700, maar volgens Google Analytics zijn het er 16 vandaag en 500 in de hele week :?

Misschien begint de week bij de ene op zondag en bij de andere op maandag? En kijk naar de tijdzones. Zijn ze op de zelfde tijdzone ingesteld?
Dat is het enige dat ik kan verzinnen. Of de ene telt jouw pc wel mee en de andere niet? ;) :P Grapje.

Manon_vdv

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:10

Wat ontzettend leuk Yasmine! Ik vond het al een erg leuke post!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:01

Zo, ben weer back 2 life, meteen even bijgelezen omdat ik zo gigantisch verrot ben dat ik toch niks ga doen vanavond. Ja, vroeg naar bed :').

Hahaha Emma, wat doe je jezelf aan met die dates _O-.. Fantastische post! Ik heb ook een blauwe maandag op Tinder gezeten, nadat vriendinnen dat "echt iets voor mij vonden" :'). Ik werd gillend gek, dat e-daten is echt mijn ding niet :=. Geef mij maar gewoon viavia of via werk of weet ik het wat. Maar niet dat gekke internet geklets wat uiteindelijk een date moet worden. Maarrr... Vriendinnetje van mij heeft een successtory en daarbij zijn héél veel verhalen van dates wel echt té lachwekkend :)).

Leuk MorrowLess, ga je ze ook op je blog reviewen? Had ze zien staan inderdaad, maar vroeg me af of het nou daadwerkelijk iets anders was of dat de verpakking gewoon veranderd was.

Leuk dat blauw met grijs Bernette, hou ik wel van. Ik zou alleen zelf ook een iets minder "rond" (?) lettertype nemen denk ik.

Columbia staat je goed Anc.

Die matte vind ik ook erg mooi Tazzey! En sterkte met je oogontsteking. Heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar lijkt me erg naar.

Leuk Birgit. Ik heb echt totaal andere favorieten, maar vind het altijd leuk om te zien hoe iedereen zo zijn persoonlijke favorietjes heeft.

Hippo, was dat toevallig in die post van mij effies terug? Ik heb blogger en daar kun je 'm gewoon toevoegen bij je gadgets. Het is niet werelds, maar de grote lijnen worden wel duidelijk en dat vind ik prima.

Superleuk Inge! Ik zou dat ook zo graag willen, al is het alleen maar omdat het er zo leuk uitziet! Maar ik heb alleen maar een tuin en nogal wat beesten hier in de buurt, dus durf het niet zo goed. Zal je zien dat ik straks bacilicum met extra aroma van kattenpis heb ofzo :=.
Enne: Mijn reactie is awaiting moderation, dus het reageren lukt *\o/* !

Gefeliciteerd Nienke :)F Y)(^) .

Wat gaaf Yasmine, gefeliciteerd!

RianC. i <3 Ranonkels <3 <3. Zijn één van mn favo bloemen. En gefeliciteerd met de woning, wat klinkt-ie heerlijk!

Erg blij met de vooruitplanfunctie, want ondanks dat ik er even een paar dagen niet (bij) was, is er wel gewoon een post gepubliceerd. Lang leve 2015 :)).
Disco Biscuit

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:26

Mijn god. Ik dacht gisteren "ja leuk, mijn artikel even doorsturen naar een krant" en vandaag heb ik zowat half mannelijk België over me heen gekregen. Dat ik zelfingenomen ben, dat ik blij moet zijn dat ik überhaupt aandacht krijg, dat ze mij écht niet zouden nafluiten, dat ik een pseudo-feminist ben die over alles zeurt, dat ik me maar wat minder provocerend moet kleden omdat ik er anders zelf om vraag, dat ze zich om me zouden schamen als ik hun dochter ben omdat ik zo slecht schrijf. Zo ongeveer iedere man die op het artikel reageerde (op de website zelf, op mijn blog of op de Facebookpagina van de krant) had er totaal geen begrip voor en zei dat het probleem bij mezelf lag. Opvallend, want zo bewijzen ze eigenlijk perfect wat ik schrijf :)

Maar aan de andere kant, ik heb van tientallen vrouwen die ik niet ken via Facebook privéberichtjes gekregen dat ze mijn post zo herkenbaar vonden, dat ze het fantastisch vinden dat zo'n probleem eindelijk aan bod komt in de krant, en dat ze me steunen. Dat doet deugd en overstemt toch die 500 eikels. Ook positief: op de FB-pagina van de krant, waar een artikel doorgaans 30 likes en 5 comments krijgt, heeft mijn artikel bijna 1.000 likes en 90 comments. Mijn blog heeft vandaag 3.000 nieuwe bezoekers gehad en mijn artikel is het tweede meest gelezen artikel van dit weekend op de site van de krant. De redactie was ook superpositief erover. Dan vergeet ik maar even al die negatieve stemmen en denk ik aan alle mensen die ik er wél mee heb kunnen bereiken. Maar ik zal wel even een dikkere huid moeten kweken :=

Er waren zelfs kerels die m'n Facebookpagina hadden opgezocht en zowat alle info die ze konden vinden (wat echt héél miniem is, 1 cover foto en 1 profielfoto) tegen me gebruikten. Erg creepy. Heb gelijk alles op privé gezet zodat ze helemaal niks meer kunnen zien.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:24

Mooie cijfers Yasmine, zonde dat je ook van dat soort reacties van mannen krijgt... Slecht geschreven was het zeker niet en de gemiddelde man die zich zo uitlaat zal echt geen beter stuk kunnen schrijven. Maar goed dat de positieve reacties de negatieve overstemmen voor jou :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 13:19

Gaaf Yasmine!

Ik heb vandaag een Lente nailart tutorial op mijn blog. Gecombineerd met een kleine challenge met een Belgische blogger.

Oog gaat inmiddels wel beter, zalf erin en het is vaak binnen twee dagen weer weg.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 14:34

Ik val even snel binnen om Yasmine te feliciteren! Super gaaf. Ik vind het ook een hele mooie blog en inderdaad erg herkenbaar. Ik word minstens 1x per week lastig gevallen (vaak in de buurt waar ik werk, is een beetje een sketchy plek) en een paar weken terug werd ik zelfs achterna gezeten door een groepje jongeren (van rond de 18-20).

Die mannen die dan zo op jouw verhaal reageren zijn dan ook onwijs onbeschoft, hoe durven ze. Alsof wij ons maar aan hen aan moeten passen en maar gewoon een tent aan moeten trekken ofzo. Zij moeten zich niet als beesten gedragen.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:28

Mijn blog ligt even stil door omstandigheden, maar ik wou ook even snel binnen komen om Yasmine te feliciteren! Heb je blog gelezen, herken het zelf maar half (geen vermelding-waardige cupmaat hier :P ) en vind het erg creatief en prettig geschreven. Van de reacties schrok ik zelf ook zeg! Lekker onbeschoft weer.

Hoop dat je goed met de kritiek omgaat (lees: die beesten links laat liggen) en nog meer inspirerende blogs zal schrijven!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 17:13

Dankjewel allemaal :o Ik had het er gisteren ontzettend moeilijk mee, vooral omdat sommige mensen zó invasief zijn (mijn FB gaan zitten stalken enzo) of me een dom blond huppeltrutje noemen die alleen maar aandacht wil trekken. Het is erg heftig als je zoveel moeite doet om een erg persoonlijk stuk te schrijven, en vervolgens honderden mensen je vertellen dat je mening fout, nietszeggend, of aandachtsbelust is.

Maar ik kan nu wel met de kritiek omgaan, want ik werd vanochtend wakker met 8 mails en 5 Facebookberichten van volstrekt vreemde vrouwen (én mannen) die me bedankten, blij waren dat iemand dit eindelijk aankaartte en dat ik trots mocht zijn op mezelf. Dat is zo ontzettend waardevol en geeft me het gevoel dat ik écht iets goeds heb gedaan. Die positieve berichten en mensen die de moeite nemen om een hart onder de riem te steken geven echt moed om alles in perspectief te zetten. En eerlijk gezegd, van al die negatieve reacties krijg ik alleen maar meer zin om door te gaan met dit soort artikels. Dus ik ga echt niet stoppen maar zie het als alleen maar meer motivatie. :)

Ik kreeg vanmiddag trouwens telefoon van de nieuwschef van deze krant, dat hij het ontzettend goed vond dat er zoveel reactie was gekomen. Ze gaan morgen in de krant zelf een reactie op mijn artikel publiceren!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:17

LOL Rodrigo Otazu heeft op mijn nail art gereageerd. Hoe cool is dat?! :D *\o/*

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:37

Supergaaf! (ik moest hem wel even googlen, maar dat klinkt alsof het een grootheid is)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:54

Yasmine gefeliciteerd. Hou in gedachten dat een reactie via internet/website van de krant zo (anoniem) getypt is, terwijl de pm/email met complimenten echt persoonlijk bedoeld zijn. Dat er veel reacties op komen, positief en negatief wil zeggen dat dit onderwerp echt speelt.

Rodrigo Otazu, het sieraden merk? Ik googlel ook maar wat... ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:59

Yup, die Otazu. Hij heeft er persoonlijk op gereageerd. Ik vind het gewoon echt gaaf :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:07

Gaaf!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:50

Beetje laat, maar supergaaf Yasmine! Gewoon niks van de negatieve reacties aantrekken en blij zijn met de positieve! :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:50

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 05:46

Het is al weer bijna lente! Veel paarden komen weer in het land en dan moet er natuurlijk ook weer ontwormd worden. Mijn maandag blog heet In 6 simpele stappen je paard leren dat ontwormen leuk is
Met instructie video. ;)

Hij komt over 4 uurtjes online, via mijn onderschrift kun je alvast naar mijn blog. Morgen zal ik de link plaatsen.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 08:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:08

En om nog even door te gaan op de lente, een prachtige korenblauwe lak <3

Boho Blues

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:22

Yasmine schreef:
Wahhhhhh mijn artikel van vanochtend is net gepubliceerd door een grote Belgische krant *\%/* Mijn hoofd staat gewoon op de homepage!!

Het artikel: http://www.demorgen.be/opinie/-mijn-naa ... -a2243912/

[ Afbeelding ]

Gefeliciteerd!!! Ik zag het ook al langskomen in het bloggerscafe op facebook. Maar tot mijn grote schaamte heb ik jou en bokt er niet zo snel aan gelinkt.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:24

Tazzey schreef:
LOL Rodrigo Otazu heeft op mijn nail art gereageerd. Hoe cool is dat?! :D *\o/*

Haha, vet cool. Heb je trouwens al een berichtje ontvangen over je ketting? Anders tag ik ze nog een keer op instagram :j

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:27

Yasmine schreef:
Dankjewel allemaal :o Ik had het er gisteren ontzettend moeilijk mee, vooral omdat sommige mensen zó invasief zijn (mijn FB gaan zitten stalken enzo) of me een dom blond huppeltrutje noemen die alleen maar aandacht wil trekken. Het is erg heftig als je zoveel moeite doet om een erg persoonlijk stuk te schrijven, en vervolgens honderden mensen je vertellen dat je mening fout, nietszeggend, of aandachtsbelust is.

Maar ik kan nu wel met de kritiek omgaan, want ik werd vanochtend wakker met 8 mails en 5 Facebookberichten van volstrekt vreemde vrouwen (én mannen) die me bedankten, blij waren dat iemand dit eindelijk aankaartte en dat ik trots mocht zijn op mezelf. Dat is zo ontzettend waardevol en geeft me het gevoel dat ik écht iets goeds heb gedaan. Die positieve berichten en mensen die de moeite nemen om een hart onder de riem te steken geven echt moed om alles in perspectief te zetten. En eerlijk gezegd, van al die negatieve reacties krijg ik alleen maar meer zin om door te gaan met dit soort artikels. Dus ik ga echt niet stoppen maar zie het als alleen maar meer motivatie. :)

Ik kreeg vanmiddag trouwens telefoon van de nieuwschef van deze krant, dat hij het ontzettend goed vond dat er zoveel reactie was gekomen. Ze gaan morgen in de krant zelf een reactie op mijn artikel publiceren!

Dit bevestigd alleen maar dat jouw artikel op waarheid is gebaseerd. Ik vind jouw artikel heel herkenbaar. Je moet je niet druk maken om die negatieve feedback van mannen. Dat zijn gewoon een stelletje neanderthalers :D :o

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:31

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 11:02