Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:30

Elise, vind je dat niet een beetje onhandig? Zij zitten fout maar als jij hun gegevenz opzoekt en daarmee dreigt zit je zelf net zo fout.

Elise_0o

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:50

Ik dreig niet, laat alleen weten dat ik al die gegevens heb en mensen dus niet zo anoniem zijn via internet als dat ze denken.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:52

bugpluisje schreef:
Oohhh Elise, dat is ook balen inderdaad. Heb in het verleden dus ook vaak voor niets gereserveerd en anderen teleur moeten stellen. Baal daar gewoon van. Mijn man zei al direct dat ik voortaan meteen een limiet aan de betaal termijn moet stellen en kreeg van bokkers hier ook al die tip. Dus ga dat in het vervolg voortaan meteen doen. Heb geen zin om steeds weer mailtjes te moeten sturen en zie dingen graag vlot afgehandeld. Jij je ganzen nog wel een goede plek kunnen bezorgen uiteindelijk?

Die lopen hier nog steeds rond. Gaat om de jongen van dit jaar en die moeten weg, omdat we anders volgend jaar incest hebben.
Ik denk alleen niet dat ik ze via marktplaats nog eens ga aanbieden, want zou het niet leuk vinden als iemand ze zou kopen om te slachten..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 22:51

Vandaag een top ervaring :)
Had een deken verkocht (voor 50 euro, dus dat kan gewoon via mp) nu was de deken goed aangekomen, en kreeg de vraag of ik nog een andere had (andere maat) en die heb ik.
Dus die wouden ze graag overnemen, want ze vonden mn service en snelheid erg fijn.

Dus ben even heel happy met dat bericht, tussen alle onzin biedingen door :)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:00

Lekker hoor htm! Ik had een bod van 20 euro op een deken die mij 90 gekost heeft :( . Was die van jouw nieuw of zgan? Vind 20 echt te weinig voor een deken die ik 2 dagen gebruikt heb......dus wacht het nog maar even af.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:06

HTM schreef:
Vandaag een top ervaring :)
Had een deken verkocht (voor 50 euro, dus dat kan gewoon via mp) nu was de deken goed aangekomen, en kreeg de vraag of ik nog een andere had (andere maat) en die heb ik.
Dus die wouden ze graag overnemen, want ze vonden mn service en snelheid erg fijn.

Dus ben even heel happy met dat bericht, tussen alle onzin biedingen door :)

Dat is inderdaad wel fijn tussen al het gezeur door.

Heb ik ook wel eens, denk ik: nou kap ik ermee.

Maar dan komt er 1 die zonder zeuren of zaniken gewoon de prijs betaald die je vraagt, en ook direct betaald.
En dan ga je toch maar door, anders blijf je met die zooi zitten

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:08

Ik kom ook mee praten, ik probeer ook wat spullen te verkopen.
Niet dat dat zo`n geweldige spullen zijn die iedereen wil zoals markers :')
Maar het valt te proberen.
Ik heb al een passer en ehh (ik weet echt niet meer wat het was.. :P ) verkocht, en heb al een bod op mijn f"ohn gekregen, nu heb ik een mail gestuurd en wacht ik af :)
Ik vind namelijk dat ik wat geld nodig heb voor op mijn spaarrekening :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:13

Mocht iemand toevallig nog een vliegendeken van Dominick, maat M willen verkopen, dan hou ik me aanbevolen :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:19

Elise_0o schreef:
Ik dreig niet, laat alleen weten dat ik al die gegevens heb en mensen dus niet zo anoniem zijn via internet als dat ze denken.

Of je komt een keer een fout persoon tegen waarbij dat in de verkeerde keelgat schiet en jouw gegevens opzoekt en dan écht langs jouw huis komt na jouw dreigementen...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 01:51

bugpluisje schreef:
Lekker hoor htm! Ik had een bod van 20 euro op een deken die mij 90 gekost heeft :( . Was die van jouw nieuw of zgan? Vind 20 echt te weinig voor een deken die ik 2 dagen gebruikt heb......dus wacht het nog maar even af.

Die van mij was nieuw, en normaal 100 euro.
Deze lag er nog van vorig jaar, dus wou er echt van af.
Al is die nu nog wel gewoon in de collectie bij dat merk.

Ik had eerst ook biedingen van 10 euro erop, maar daar gewoon niet op in gegaan.
Zo ook weer een bod van 10 euro op nieuwe leren laarzen.
Maar ja, je moet gewoon iemand tegen komen die net dat zoekt wat jij aanbied.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 09:02

Pff ik ben het ook weer aardig zat om te kopen en verkopen via mp.
Ik stuur altijd nette mailtjes met aanhef en mvg en ik denk dat ik serieus 75% van de mailtjes terug mensen heb die niet kunnen typen, niet vriendelijk kunnen zijn, onzinbiedingen, de helft vd vragen die ik stel niet beantwoord etc etc.

Gisteren ook weer, ik reageer op iemand die een deken te koop heeft staan, krijg ik alleen terug:
dze wkk lang al vrkocht dumbo!

Nou toen kon ik ook even niet vriendelijk meer blijven en heb terug gemaild dat hij dan zn advertentie moet verwijderen, stond niet eens op gereserveerd dus hoe kan ik dat nou weten.
En dat hij gelijk een gezocht advertentie kon plaatsen met cursus nederlands en vriendelijkheid gezocht...

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 10:33

Tyrcanol schreef:
ik heb weer een dreiger :')

Ze heeft me de 7e geld overgemaakt, dat heb ik de 8ste binnen gehad. Waarop ik direct het pakket verstuurd heb, en de code geforwarded heb
Echter zijn mijn weekenden nogal druk en heb ik een mailtje van haar over het hoofd gezien.

Vandaag begon ze met dreigen dat ze me aan ging geven op marktplaats.

Heb gezegd dat ik mijn plicht gedaan heb en dat ze niet zo ongeduldig moet zijn en het anders beter in de winkel had kunnen kopen.

krijg ik me toch terug:

"Weet niet waar je het lef vandaan haalt zo te reageren en stuur me nogmaals die mail maar van die code want IK heb hem niet gehad. En niet oordelen over personen je weet niet eens met wie je te maken hebt! Misschien maar goed voor jou dat je ver weg woont anders was het toch echt anders gegaan wous! Zou niet meer emailen want zorg er dan voor dat je marktplaats niet meer op kan!"

Wat zijn mensen tegenwoordig toch heet gebakend, bah.

Hoe is het afgelopen? Kon je wel zelf aan je code zien of het was afgeleverd?

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 11:47

Romy1234 schreef:
Pff ik ben het ook weer aardig zat om te kopen en verkopen via mp.
Ik stuur altijd nette mailtjes met aanhef en mvg en ik denk dat ik serieus 75% van de mailtjes terug mensen heb die niet kunnen typen, niet vriendelijk kunnen zijn, onzinbiedingen, de helft vd vragen die ik stel niet beantwoord etc etc.

Gisteren ook weer, ik reageer op iemand die een deken te koop heeft staan, krijg ik alleen terug:
dze wkk lang al vrkocht dumbo!

Nou toen kon ik ook even niet vriendelijk meer blijven en heb terug gemaild dat hij dan zn advertentie moet verwijderen, stond niet eens op gereserveerd dus hoe kan ik dat nou weten.
En dat hij gelijk een gezocht advertentie kon plaatsen met cursus nederlands en vriendelijkheid gezocht...

Haha goeie, zo frustrerend is dat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 11:56

Normaal blijf ik wel netjes dan maar ik werd hier toch even goed kwaad om, heb ook niks meer terug gehad van diegene...

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:28

hoi allemaal ik heb vrijdag het geld naar de verkoper overgemaakt voor dit dekje (1e op de foto)

. nu vroeg ik van het weekend of ze mischien de track en trace code voor me had als ze het opgestuurd had. sindsdien niets meer van de verkoper gehoord, en nog een aantal keer gemaild. En het dekje heb ik ook nog niet gehad.

ben toch bang dat ik met een oplichtster te maken heb.. wat zouden jullie doen in mijn situatie?
kopen en verkopen via marktplaats is bij mij altijd goed gegaan.
Laatst bijgewerkt door Coby op 12-11-13 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link marktplaats verwijderd.

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:32

tomklover schreef:
hoi allemaal ik heb vrijdag het geld naar de verkoper overgemaakt voor dit dekje (1e op de foto)

. nu vroeg ik van het weekend of ze mischien de track en trace code voor me had als ze het opgestuurd had. sindsdien niets meer van de verkoper gehoord, en nog een aantal keer gemaild. En het dekje heb ik ook nog niet gehad.

ben toch bang dat ik met een oplichtster te maken heb.. wat zouden jullie doen in mijn situatie?
kopen en verkopen via marktplaats is bij mij altijd goed gegaan.

Heb je telefoonnummer?
Laatst bijgewerkt door Coby op 12-11-13 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link naar marktplaats verwijderd.

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:34

nee helaas geen telefoon nummer. weet haar voor en achternaam woonplaats en rekening nummer.

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:36

net op facebook gekeken en er is dus wel iemand die zo heet en in die plaats woont en van paarden houd. ze is ook al 2,5 jaar actief en had voor dat ik het geld overmaakte goed contact over de mail. Vind het daarom erg raar dat ik ineens niets meer hoor.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:37

Misschien ligt ze ziek op bed. Het is grieptijd!

En daarbij, als je het vrijdag hebt overgemaakt en niet bij dezelfde bank zit. Dan stond het er gister pas op

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:39

ik heb ook op dat dekje gereageerd , maar nooit iets terug gekregen :n

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:43

nouja laten we dan maar hopen dat zij op een of andere manier haar mail niet heeft kunnen lezen/ beantwoorden.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:46

Je kan in de advertentie op toon kaart, precies zien waar ze woont

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:53

Ze heeft op Facebook een gemeenschappelijke vriend met mij, niet dat we daar iets wijzer van worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:55

Als ze ook echt op had willen lichten had ze toch ook wel aan romyloverr toegezegd en daar het geld van afgewacht... := Vrijdag overgemaakt, over het weekend getild, dus pas gisteren of vandaag erop. Nog geen beren zien die er niet zijn hoor ;)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:56

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan om rechtstreekse advertentielinks te plaatsen. Vandaar ook dat ik deze in voorgaande reacties heb verwijderd.