Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bugpluisje schreef:Oohhh Elise, dat is ook balen inderdaad. Heb in het verleden dus ook vaak voor niets gereserveerd en anderen teleur moeten stellen. Baal daar gewoon van. Mijn man zei al direct dat ik voortaan meteen een limiet aan de betaal termijn moet stellen en kreeg van bokkers hier ook al die tip. Dus ga dat in het vervolg voortaan meteen doen. Heb geen zin om steeds weer mailtjes te moeten sturen en zie dingen graag vlot afgehandeld. Jij je ganzen nog wel een goede plek kunnen bezorgen uiteindelijk?
HTM schreef:Vandaag een top ervaring
Had een deken verkocht (voor 50 euro, dus dat kan gewoon via mp) nu was de deken goed aangekomen, en kreeg de vraag of ik nog een andere had (andere maat) en die heb ik.
Dus die wouden ze graag overnemen, want ze vonden mn service en snelheid erg fijn.
Dus ben even heel happy met dat bericht, tussen alle onzin biedingen door
Elise_0o schreef:Ik dreig niet, laat alleen weten dat ik al die gegevens heb en mensen dus niet zo anoniem zijn via internet als dat ze denken.
bugpluisje schreef:Lekker hoor htm! Ik had een bod van 20 euro op een deken die mij 90 gekost heeft. Was die van jouw nieuw of zgan? Vind 20 echt te weinig voor een deken die ik 2 dagen gebruikt heb......dus wacht het nog maar even af.
Tyrcanol schreef:ik heb weer een dreiger
Ze heeft me de 7e geld overgemaakt, dat heb ik de 8ste binnen gehad. Waarop ik direct het pakket verstuurd heb, en de code geforwarded heb
Echter zijn mijn weekenden nogal druk en heb ik een mailtje van haar over het hoofd gezien.
Vandaag begon ze met dreigen dat ze me aan ging geven op marktplaats.
Heb gezegd dat ik mijn plicht gedaan heb en dat ze niet zo ongeduldig moet zijn en het anders beter in de winkel had kunnen kopen.
krijg ik me toch terug:
"Weet niet waar je het lef vandaan haalt zo te reageren en stuur me nogmaals die mail maar van die code want IK heb hem niet gehad. En niet oordelen over personen je weet niet eens met wie je te maken hebt! Misschien maar goed voor jou dat je ver weg woont anders was het toch echt anders gegaan wous! Zou niet meer emailen want zorg er dan voor dat je marktplaats niet meer op kan!"
Wat zijn mensen tegenwoordig toch heet gebakend, bah.
Romy1234 schreef:Pff ik ben het ook weer aardig zat om te kopen en verkopen via mp.
Ik stuur altijd nette mailtjes met aanhef en mvg en ik denk dat ik serieus 75% van de mailtjes terug mensen heb die niet kunnen typen, niet vriendelijk kunnen zijn, onzinbiedingen, de helft vd vragen die ik stel niet beantwoord etc etc.
Gisteren ook weer, ik reageer op iemand die een deken te koop heeft staan, krijg ik alleen terug:
dze wkk lang al vrkocht dumbo!
Nou toen kon ik ook even niet vriendelijk meer blijven en heb terug gemaild dat hij dan zn advertentie moet verwijderen, stond niet eens op gereserveerd dus hoe kan ik dat nou weten.
En dat hij gelijk een gezocht advertentie kon plaatsen met cursus nederlands en vriendelijkheid gezocht...
tomklover schreef:hoi allemaal ik heb vrijdag het geld naar de verkoper overgemaakt voor dit dekje (1e op de foto)
. nu vroeg ik van het weekend of ze mischien de track en trace code voor me had als ze het opgestuurd had. sindsdien niets meer van de verkoper gehoord, en nog een aantal keer gemaild. En het dekje heb ik ook nog niet gehad.
ben toch bang dat ik met een oplichtster te maken heb.. wat zouden jullie doen in mijn situatie?
kopen en verkopen via marktplaats is bij mij altijd goed gegaan.