Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:09

Wakker worden met het idee dat je je verslaapt.... super irritant wekker gaat pas 06.30

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:12

Froukje_J schreef:
Wakker worden met het idee dat je je verslaapt.... super irritant wekker gaat pas 06.30

Herkenbaar!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:14

Same, alleen ging mijn wekker om 8:00. :7

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:28

Vervelend overleg gehad op het werk gisteren, en daardoor vannacht slecht geslapen. Gelukkig ben ik vrij vandaag.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:56

Ik heb sportkleding besteld ergens dinsdag. Want flinke sale. Prima het heeft geen haast want ik heb nog wel een goede sportbroek. Heb daarom ook maar twee nieuwe gekocht want ik had er immers nog 1.

Nou die ene is gisteren kapot gescheurd (en goed ook). Dus nu heb ik helemaal geen sportbroeken zonder gaten. :=

En normaliter is het 1-2 dagen voor je het hebt. Maar het is nog niet verzonden. Als ze het vandaag alsnog verzenden is het er morgen. Dus 4 dagen later.

Dus ik zit nu te denken, met welke broek-met-gat ga ik vandaag sporten. Ik ga armen doen dus op zich kan die ene fijne met gaatje in m’n kruis wel. _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:03

Je kan ook altijd nog een trui om je middel knopen, niemand die het ziet vooral niet van achteren.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:22

MarlindeRooz schreef:
Ik heb sportkleding besteld ergens dinsdag. Want flinke sale. Prima het heeft geen haast want ik heb nog wel een goede sportbroek. Heb daarom ook maar twee nieuwe gekocht want ik had er immers nog 1.

Nou die ene is gisteren kapot gescheurd (en goed ook). Dus nu heb ik helemaal geen sportbroeken zonder gaten. :=

En normaliter is het 1-2 dagen voor je het hebt. Maar het is nog niet verzonden. Als ze het vandaag alsnog verzenden is het er morgen. Dus 4 dagen later.

Dus ik zit nu te denken, met welke broek-met-gat ga ik vandaag sporten. Ik ga armen doen dus op zich kan die ene fijne met gaatje in m’n kruis wel. _O-

Naald en draad doen wonderen! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:49

Ja daar heb ik geen zin in. Echt slecht. Moet ik wel gaan doen.

Die andere is niet meer te maken helaas. :o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:37

Froukje_J schreef:

Jezelf daadwerkelijk verslapen. Ik was vanmorgen blij met mijn extra wekker om 7 uur :+
Beetje jammer dat mijn manager tegelijk met mij aankwam en een opmerking maakte dat ik “laat” was. Bedoelt hij niks slechts mee. Ik was voor mijn doen ook laat, maar vond het toch een beetje een rotopmerking.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:44

Was hij zelf ook niet laat dan? :+

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:56

Het sneeuwt :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:57

Ik heb het koud. :brr:

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:18

MarlindeRooz schreef:

ABYL? Dat gaat wel wat langer duren vrees ik. Ik wacht ook met smart

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:19

Sanniejtjuh schreef:
MarlindeRooz schreef:

ABYL? Dat gaat wel wat langer duren vrees ik. Ik wacht ook met smart

Ja. Ik ben er bang voor inderdaad.

Heb er nog nooit wat besteld dus ben dubbel benieuwd haha.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:31

Ik heb daar ook 2 sportbroeken vandaan. Is een prima bedrijf.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:39

Bellatrix schreef:
Was hij zelf ook niet laat dan? :+

Nee, wij hebben flexibele werktijden. Hij bedoelde ook gewoon dat ik later was dan normaal, maar zijn zin liep niet lekker, dus hij zei eigenlijk letterlijk “Je bent (te) laat”.

Ik word een beetje gek van mijn eigen lijf/hoofd. Elke keer als ik op kantoor werk voel ik me gespannen/overprikkeld/tegen een paniekaanval aanzitten, terwijl er werkelijk waar niets aan de hand is.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:46

Mbt de muis, kat en val… mijn bed is zo laag dat kat er niet onder kan. Ik heb 5 poezels en regelmatig muizen in huis :Y) en als ze onder mijn bed zitten gaat t uren duren als ik het de poezels laat doen. Nu was de muis al snel gevangen.

Nieuwe ergernis: 2 weken geleden doorgestuurd door huisarts voor ijzerinfuus (te laag ijzer in bloed maar ga echt heeeeeel slecht op die heftige ijzertabletten van de dokter) Gister de afspraak binnen gekregen: 5 juni…. Nou ben ik niet zo van de naalden in mijn arm -O- en ik mocht van de huisarts tot die tijd ijzertabletten vd drogist zeg maar blijven nemen dus ik ga daar inderdaad mee door en weekje voor de afspraak nogmaals bloed prikken in de hoop dat ik in 2,5 maand dat ijzer zelf omhoog gekrikt krijg. Ben nu bijna een jaar bezig en ben van HB4,1 naar 7,3 gestegen (minimaal is 7,5) en de ferritine zit op 6 wat dus het minimale is. Dus voor mijn gevoel best op de goede weg.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:47

Bellatrix schreef:
Ik heb daar ook 2 sportbroeken vandaan. Is een prima bedrijf.

Ja dat zal! Maar ik heb een beetje een lastige maat. Lang, smalle taille en brede heupen. Dus het zit vaak niet optimaal. Dus dat is altijd spannend.

Ik zat net op de fiets naar de sportschool. Had m’n sportfiets gepakt want ik had geen zin om de banden van m’n stadsfiets op te pompen. Ik had zo’n zadelpijn nog van zondag dat ik er naar van werd. Zonder fietsbroek was een slecht plan. Dus nu eerst wat eten en dan vanmiddag nog eens. -O-

En morgen maar een nieuw zadel halen. Dat herenzadel is niet optimaal.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:57

Hier ga je toch spontaan van roken, die paasei op kantoor. Ik kan de uitvinder van de kantoortuin echt de nek omdraaien.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:58

Om 10.40u een afspraak bij de huisarts, zit nu nog te wachten. -O-

En heb gezegd bij het werk vanmorgen, hoop rond 11.30u er te zijn.

Vergeet het!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:00

denisesilver, zit jij niet gewoon tegen een burnout aan? :=

Hier is het ineens stikdonker, er zal zo wel flink wat naar beneden komen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:07

denisesilver schreef:
Hier ga je toch spontaan van roken, die paasei op kantoor. Ik kan de uitvinder van de kantoortuin echt de nek omdraaien.

Nou dat!
Of twee mensen op 1 kamer vind ik al hel!

Ik werk vandaag thuis en ben dan een stuk productiever

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:13

Foaly schreef:
denisesilver, zit jij niet gewoon tegen een burnout aan? :=

Hier is het ineens stikdonker, er zal zo wel flink wat naar beneden komen.

Nee, het is hier gewoon echt een kippenhok. Overleggen op vol volume over de werkplekken heen ipv even naast elkaar gaan zitten. Zo hard praten aan de telefoon dat het haast schreeuwen is. Iets van bestek?? op je bureau gooien. fiets mensen op hakken die heen en weer lopen.

Ik zit inderdaad niet lekker in mijn vel, misschien dat het daarom harder aankomt, of omdat ik er nu op let, maar mijn planning loopt vanaf vandaag eindelijk weer iets in, en ik houd wel van een beetje de druk erop, anders ga ik me vervelen :')

Ik ben thuis dan weer niet per se productiever. Dan raak ik afgeleid door andere dingen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:18

Ik snap je helemaal Denisesilver!

Ik hoorde vandaag dat ik “als het goed is” deze week meer hoor van een sollicitatie. En het is al donderdag??? En dat er 27 reacties waren. Wat ik weinig vind. En ik heb aanstaande dinsdag ook een kennismakingsgesprek ergens anders. Heb ik mooi wat om me druk over te maken. :roll:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:19

Kind weer ziek kunnen ophalen van school.