Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarlindeRooz schreef:Ik heb sportkleding besteld ergens dinsdag. Want flinke sale. Prima het heeft geen haast want ik heb nog wel een goede sportbroek. Heb daarom ook maar twee nieuwe gekocht want ik had er immers nog 1.
Nou die ene is gisteren kapot gescheurd (en goed ook). Dus nu heb ik helemaal geen sportbroeken zonder gaten.
En normaliter is het 1-2 dagen voor je het hebt. Maar het is nog niet verzonden. Als ze het vandaag alsnog verzenden is het er morgen. Dus 4 dagen later.
Dus ik zit nu te denken, met welke broek-met-gat ga ik vandaag sporten. Ik ga armen doen dus op zich kan die ene fijne met gaatje in m’n kruis wel.
Froukje_J schreef:Wakker worden met het idee dat je je verslaapt.... super irritant wekker gaat pas 06.30
MarlindeRooz schreef:Ik heb sportkleding besteld ergens dinsdag. Want flinke sale. Prima het heeft geen haast want ik heb nog wel een goede sportbroek. Heb daarom ook maar twee nieuwe gekocht want ik had er immers nog 1.
Nou die ene is gisteren kapot gescheurd (en goed ook). Dus nu heb ik helemaal geen sportbroeken zonder gaten.
En normaliter is het 1-2 dagen voor je het hebt. Maar het is nog niet verzonden. Als ze het vandaag alsnog verzenden is het er morgen. Dus 4 dagen later.
Dus ik zit nu te denken, met welke broek-met-gat ga ik vandaag sporten. Ik ga armen doen dus op zich kan die ene fijne met gaatje in m’n kruis wel.
Sanniejtjuh schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb sportkleding besteld ergens dinsdag. Want flinke sale. Prima het heeft geen haast want ik heb nog wel een goede sportbroek. Heb daarom ook maar twee nieuwe gekocht want ik had er immers nog 1.
ABYL? Dat gaat wel wat langer duren vrees ik. Ik wacht ook met smart
Bellatrix schreef:Was hij zelf ook niet laat dan?
en als ze onder mijn bed zitten gaat t uren duren als ik het de poezels laat doen. Nu was de muis al snel gevangen.
en ik mocht van de huisarts tot die tijd ijzertabletten vd drogist zeg maar blijven nemen dus ik ga daar inderdaad mee door en weekje voor de afspraak nogmaals bloed prikken in de hoop dat ik in 2,5 maand dat ijzer zelf omhoog gekrikt krijg. Ben nu bijna een jaar bezig en ben van HB4,1 naar 7,3 gestegen (minimaal is 7,5) en de ferritine zit op 6 wat dus het minimale is. Dus voor mijn gevoel best op de goede weg. Bellatrix schreef:Ik heb daar ook 2 sportbroeken vandaan. Is een prima bedrijf.

Foaly schreef:denisesilver, zit jij niet gewoon tegen een burnout aan?
Hier is het ineens stikdonker, er zal zo wel flink wat naar beneden komen.