Ik was juist blij met geerts actie! Laat die nieuwe verkiezing maar komen, hopelijk zijn mensen verstandiger geworden en stemmen we weer wat linkser ipv rechts
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Gesprek financieel adviseur 1 week uitgesteld en krijg het nu net door van mijn broertje, omdat ik appte.
Tot zover ik hou je op de hoogte.
wyoming
Geplaatst: 03-06-25 12:30
Ik die gisteren contact met kpn wilde maar bedacht dat het niet handig was qua tijdstip (ik stond op de kinderen te wachten op school en zou daarna in de auto zitten) Dus ik dacht ik plan het wel voor morgen in. Ook ik die het vergeten is en net uit de winkel liep en dus gebeld werd en nu in de auto zit te wachten tot ze een antwoord hebben. En ze kunnen het niet vinden. Zijn er mensen hier met kpn, die op de app onder entertainment: cadeau 60 dagen Storytel hebben staan. Maar dus niet de korting hebben gekregen?
Wachten op een bedrijf dat hier om 12 uur zou zijn.....
denisesilver
Geplaatst: 03-06-25 13:58
Zebrastreep schreef:
Wanneer je een grote mond hebt gehad op werk, en vervolgens wordt uitgenodigd voor een evaluatie
Ik had een collega die bij haar evaluatie standaard de manager en het bedrijf evalueerde
Ik krijg allemaal projectaanvragen waar maar de helft van de info instaat. Bloedirritant.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 03-06-25 14:09
DuoPenotti schreef:
Wachten op een bedrijf dat hier om 12 uur zou zijn.....
zelf maar gebeld.
Oh ja net de monteur gesproken zei de man aan de telefoon en die heeft laten weten dat de vorige klus erg tegen valt, dus hij denkt vandaag niet meer te komen..
Oke... en jullie hadden niet kunnen bedenken dat even door te geven dan?!!
Sintara
Geplaatst: 03-06-25 15:12
Klanten die een bestelling plaatsen en dan direct weer annuleren. Echt, je moet 3x bevestigen dus als je het toch niet wilt?
Krijskoters. Niemand die ze corrigeert. Ik wil in de tuin zitten zonder gekrijs.
cursebreaker
Geplaatst: 03-06-25 15:21
Aan mezelf…
Tot 3x toe bij verschillende shops telefoon hoesje bestellen omdat het telkens niet paste en ik het af schoof op slechte kwaliteit, en begon me echt te irriteren. Om er dan nu bij de 3e keer achter te komen dat ik voor de iPhone 14 Pro besteld heb terwijl ik ondertussen al een half jaar een 16 pro heb. SHOOTMENOW. Mijn hersens werken weer top hoor 40e aan telefoon hoesjes liggen nu waar ik niks mee kan.
Marocje
Geplaatst: 03-06-25 15:24
luuntje schreef:
Krijskoters. Niemand die ze corrigeert. Ik wil in de tuin zitten zonder gekrijs.
Die deel ik! Net liepen we langs een school, kinderen buiten spelen, ineens krijgt er 1 keihard.. Dus ik schoot ook meteen uit: ‘poedersuiker!’ (Echt een reflex, dat krijgen voelde ik gewoon in mijn hoofd toeten). Vriendin keek me aan, toen naar dat kind, en dat kind naar mij.. boodschap was over gekomen
Laatste loodjes van afstuderen, ik ben zo chaotisch en er structuur in krijgen is ellende
Niobe
Geplaatst: 03-06-25 15:38
Als extraatje bij alle problemen die er spelen op het werk reset Excel nu steeds elke keer mijn gekopieerde cellen, dat is zo vervelend Mijn CTRL en C toets hebben een lastige dag vandaag.
Feedback ontvangen op onze werken die we gemaakt hebben tijdens de projectweek...of nouja, feedback, de docenten hebben eerder gewoon samengevat wat we hebben gedaan ipv echt feedback geven. Daar heb ik toch niks aan