_San87_ schreef:Net wat bramentakken gesnoeid. Ik zie eruit alsof ik met een boze kat geworsteld heb.
Zo blij dat ik een doornloos braam heb die ook nog heerlijk is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:rien10 schreef:Voor alles is een eerste keer: Van de pony afgekiept (en we hebben hem al 13 jaar). Da's niet goed op mijn leeftijd ha ha.
Oh jee, wat gebeurde er.
Hopelijk niet te beurs overal.
pjer schreef:Ik heb een klant die iedere keer zo vreselijk vaag is in wat ze wil dat ik maak. Dan doe ik een voorstel en vraag om input en haar standaard antwoord is ja ik wil de prijs van 2 uitvoeringen in 6 maten ieder en 3 houtsoorten per maat. Dat is echt een flinke klus om allemaal uit te rekenen maar vooral irritant omdat ze het vervolgens maar 1x in 1 maat besteld en dan altijd de allergoedkoopste. Maar als ik haar maar 1 optie geef en 1 prijs dan wil ze altijd ook nog andere maten etc. dus je blijft aan de gang. Ik denk dan geef gewoon input over wat je het mooiste/handigste vind en dan maak ik dat voor je. Maar dat irritante beknibbelen op de uiterste cent altijd wordt ik zo zat van.
Westhof schreef:De track & trace van DHL, ik vind het zó onoverzichtelijk.
pjer schreef:Ik heb een klant die iedere keer zo vreselijk vaag is in wat ze wil dat ik maak. Dan doe ik een voorstel en vraag om input en haar standaard antwoord is ja ik wil de prijs van 2 uitvoeringen in 6 maten ieder en 3 houtsoorten per maat. Dat is echt een flinke klus om allemaal uit te rekenen maar vooral irritant omdat ze het vervolgens maar 1x in 1 maat besteld en dan altijd de allergoedkoopste. Maar als ik haar maar 1 optie geef en 1 prijs dan wil ze altijd ook nog andere maten etc. dus je blijft aan de gang. Ik denk dan geef gewoon input over wat je het mooiste/handigste vind en dan maak ik dat voor je. Maar dat irritante beknibbelen op de uiterste cent altijd wordt ik zo zat van.
Merlen schreef:Niet uitgekozen voor die woning van woensdag.
Zie ik net een andere woning voor ietsje minder,staat die al in optie.
Ik zou heel de dag op mijn schermpje moeten zitten want voor je het weet mis je iets.Laat ik daar nou echt niet de tijd voor hebben.
Mijn volgende optie is het gelijkvloers appartement met 1 slaapkamer te weinig,wat heel klein is qua ruimte.
De vrijstaande woning die ik gemist had,was slechts 60€ duurder.
Ik twijfel nu wat ik moet doen.Wachten op een andere of me aanmelden voor dat appartement.
Merlen schreef:Mijn volgende optie is het gelijkvloers appartement met 1 slaapkamer te weinig,wat heel klein is qua ruimte.
De vrijstaande woning die ik gemist had,was slechts 60€ duurder.
Ik twijfel nu wat ik moet doen.Wachten op een andere of me aanmelden voor dat appartement.