Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 23:02

_San87_ schreef:
Net wat bramentakken gesnoeid. Ik zie eruit alsof ik met een boze kat geworsteld heb.

Zo blij dat ik een doornloos braam heb die ook nog heerlijk is. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 23:07

Biebz schreef:
Zijn al meerdere meldingen gemaakt :j
En hij is idd achter gelaten zoals verwacht.
Zo staan ze dan regelmatig.
[ [url=m/CrdGRv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook 0900 nummer van de politie gebeld. Kunnen ze boete voor krijgen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 00:23

DuoPenotti schreef:
rien10 schreef:
Voor alles is een eerste keer: Van de pony afgekiept (en we hebben hem al 13 jaar). Da's niet goed op mijn leeftijd ha ha.

Oh jee, wat gebeurde er.
Hopelijk niet te beurs overal.

Yep. Beurs. En op m’n knieën geland, dus dat is niet fijn. M’n rot knie is nu mega dik.
Wat gebeude er? Ik had les, lekker geconcentreerd in de rechter galop. Brix ziet iets waarvan hij zich echt te pletter schrok. Maakt een van z’n beroemde 180 graden sprongen. Boem. Ik er af.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 00:42

Heb het weer eens flink benauwd.
Kl*te hooikoorts |(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 07:53

PotjeMayo schreef:
Heb het weer eens flink benauwd.
Kl*te hooikoorts |(

Ik ga weer even reclame maken. Zoek eens op medical taping hooikoorts.
Het werkt echt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 09:39

Doe je dat zelf Rien of laat je dat doen?

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 11:33

De track & trace van DHL, ik vind het zó onoverzichtelijk.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 11:33

Dat ik een telefoontje verwacht, en eigenlijk had ik gehoopt dat ze nu had gebeld..
Want het is mijn vrije dag, dus ik moet nu onzinloos naar m'n telefoon gaan staren wanneer dat ding af gaat. -O-

Heb gezegd vanaf 10u, maar dan hoop ik ook gewoon om die tijd.. maar iknow het kan ook later op de dag.
Maar wil niet afhankelijk zijn van een telefoon die af gaat..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:18

chanicha schreef:
Doe je dat zelf Rien of laat je dat doen?

Ik doe het bij mijn zoon.

pjer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:31

Ik heb een klant die iedere keer zo vreselijk vaag is in wat ze wil dat ik maak. Dan doe ik een voorstel en vraag om input en haar standaard antwoord is ja ik wil de prijs van 2 uitvoeringen in 6 maten ieder en 3 houtsoorten per maat. Dat is echt een flinke klus om allemaal uit te rekenen maar vooral irritant omdat ze het vervolgens maar 1x in 1 maat besteld en dan altijd de allergoedkoopste. Maar als ik haar maar 1 optie geef en 1 prijs dan wil ze altijd ook nog andere maten etc. dus je blijft aan de gang. Ik denk dan geef gewoon input over wat je het mooiste/handigste vind en dan maak ik dat voor je. Maar dat irritante beknibbelen op de uiterste cent altijd wordt ik zo zat van.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:38

Mijn ex schoonmoeder die nu al 3x gevraagd heeft of ik de museumkaart van dochter mee wil geven. De eerste keer snapte ik de vraag ook al hoor.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:44

pjer schreef:
Ik heb een klant die iedere keer zo vreselijk vaag is in wat ze wil dat ik maak. Dan doe ik een voorstel en vraag om input en haar standaard antwoord is ja ik wil de prijs van 2 uitvoeringen in 6 maten ieder en 3 houtsoorten per maat. Dat is echt een flinke klus om allemaal uit te rekenen maar vooral irritant omdat ze het vervolgens maar 1x in 1 maat besteld en dan altijd de allergoedkoopste. Maar als ik haar maar 1 optie geef en 1 prijs dan wil ze altijd ook nog andere maten etc. dus je blijft aan de gang. Ik denk dan geef gewoon input over wat je het mooiste/handigste vind en dan maak ik dat voor je. Maar dat irritante beknibbelen op de uiterste cent altijd wordt ik zo zat van.

Afspreken hoeveel varianten iemand mag vragen op het oorspronkelijk ontwerp voordat het extra geld gaat kosten. Ik werk voor een machinefabriek. Sommige klanten kunnen een Engineer een jaar aan het werk houden zonder concreet te worden. Dus we bouwen het standaard in in de offerte: Dit gaan we maken en zo gaan we het doen. Wil je een (gedeeltelijk) herontwerp dan is de 1e (of 2e of 3e) keer gratis, daarna brengen we de kosten van de Engineers in rekening.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 13:05

Telefoon vergeten op werk, het zal ook eens niet.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 13:17

Westhof schreef:
De track & trace van DHL, ik vind het zó onoverzichtelijk.

Deze kan je ook gebruiken.

https://www.track-trace.com

Heb je alle vervoerders bij elkaar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 14:11

pjer schreef:

Waar heb je voorbeelden?
Ik wil ook nog een naambordje

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 14:46

Aan de reacties op mijn sollicitaties :') zo lomp on onpersoonlijk "dear applicant"

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 15:11

Hoofdpijn %)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 15:18

Moet prik halen ;( ben gebeten door mijn kat en hard ook.
Ze kon niks aandoen mijn meisje want ze had een epileptische aanval maar auw en naalden vindt ik vreselijk spannend.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 15:54

Ongevraagd een tijdschrift op de mat, die ik in December '23 al afgezegd heb.
En er is ook (gelukkig) nog niks van mijn rekening gehaald.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 16:02

pjer schreef:

Gewoon eerlijk zijn.
Iets van "Het uitrekenen van hetgeen je vraagt, kost veel tijd. Het valt mij op dat, iedere keer wanneer ik zaken voor je uitreken, je de goedkoopste optie besteld. Ik offreer alleen nog de goedkoopste optie. Als je een besloten hebt een duurdere optie te bestellen, zal ik bij offerte van het duurdere artikel 10% van het offerte bedrag als aanbetaling vragen."

Zo weet je tenminste zeker dat ze geen onzin offertes gaat opvragen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 17:00

Niet uitgekozen voor die woning van woensdag.
Zie ik net een andere woning voor ietsje minder,staat die al in optie.
Ik zou heel de dag op mijn schermpje moeten zitten want voor je het weet mis je iets.Laat ik daar nou echt niet de tijd voor hebben.
Mijn volgende optie is het gelijkvloers appartement met 1 slaapkamer te weinig,wat heel klein is qua ruimte.
De vrijstaande woning die ik gemist had,was slechts 60€ duurder.
Ik twijfel nu wat ik moet doen.Wachten op een andere of me aanmelden voor dat appartement.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 17:19

Merlen schreef:
Niet uitgekozen voor die woning van woensdag.
Zie ik net een andere woning voor ietsje minder,staat die al in optie.
Ik zou heel de dag op mijn schermpje moeten zitten want voor je het weet mis je iets.Laat ik daar nou echt niet de tijd voor hebben.
Mijn volgende optie is het gelijkvloers appartement met 1 slaapkamer te weinig,wat heel klein is qua ruimte.
Ik twijfel nu wat ik moet doen.Wachten op een andere of me aanmelden voor dat appartement.

Aanmelden.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 17:23

Wachten want je wilt niet 1 kamer te weinig.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 17:39

Ik zou ook wachten hoor. Slaapkamer te weinig en te klein? Je moet er wel met zin heen verhuizen.

Stomme fysio van de revalidatie. Ik zei dat ik tegenwoordig veel last heb van m'n enkels. Heel poedersuiker want nu is letterlijk alles naar de knoppe, eerst was het onder m'n knieën nog oke. "Tja, typisch fibromyalgie hè" ja ok, maar je kan toch gewoon met empathie antwoorden? "Goh vervelend. Snap dat je daar van baalt".
De grap is dat ze verder fibro niet 'erkennen'. Je mag nooit fibro de schuld geven. Het is altijd je eigen schuld want dan heb je vast te veel gedaan de dag er voor. En anders te weinig. Donder toch op :=
De grap is dat van m'n enkels voelt niet als fibro. Maarja, niemand die daar naar gaat kijken hoor. Ze schuiven toch alles maar af.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 18:17

Merlen schreef:

Zijn er consequenties voor aanmelden en er laten vanaf zien? Als dat niet zo is, aanmelden zodat je er nog iets langer over na kan denken.

Ben je er al langs geweest? Soms is het in het echt heel anders dan op papier en foto's.