Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Bij de herplaatsingsgroep van kitten/katten op FB.
Ivm geloofsovertuiging kan ik helaas geen kat kopen maar ik kan wel voor de onkosten betalen. Inentingen etc.
Mijn enige eis is dat de kitten al zindelijk is, ingeënt, eventueel gechipt, ontvlooid en ontwormt..
En dat is al de zoveelste...
imaudy schreef:purny schreef:Bij de herplaatsingsgroep van kitten/katten op FB.
Ivm geloofsovertuiging kan ik helaas geen kat kopen maar ik kan wel voor de onkosten betalen. Inentingen etc.
Mijn enige eis is dat de kitten al zindelijk is, ingeënt, eventueel gechipt, ontvlooid en ontwormt..
En dat is al de zoveelste...
pff weet iemand welk geloof dat is? Haar eigen?
Zebrastreep schreef:Een collega , ik weet dat je vakantie hebt maar zou je volgende week kunnen ruilen.
Ik heb maar vriendelijk gezegd dat ik vakantie heb en als het goed is ik er maandag op terugkom.
Kreeg ik een oei ja dan heb ik wel een probleem
Ja nou en? Dan regel je dat maar met de manager. Nogmaals benoemd dat ik in mijn vakantie niet bezig ga met werk en of het rooster.
Denk even na en vraag een andere collega maar ga mij niet appen in mijn vakantie. Ben er gelijk weer lang geïrriteerd over geweest echt zonde van mijn tijd.
Zebrastreep schreef:Het was appen trouwen sorry![]()
Maar alsnog not done natuurlijk.
Gelukkig lig ik goed in het team en bij mijn leidinggevende dus ik weet al dat zij mij ook gelijk geeft om mijn reactie.
Maar ik heb ook wel van goed als je mij niet mag of daarom minder leuk vindt lig ik niet wakker van![]()
Alleen dat ik dan weer zo lang geïrriteerd blijf baal ik van. En dan net als ik mijn jonge paard even wil rijden.
En ik heb nog wel een werktelefoon voor dat soort zaken. Alleen twee collega's waarmee ik meer een vriendschap heb mogen mij nog appen op mijn privé telefoon maar dan hebben we ook andere gesprekken dan over werk.