Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kampioen2be schreef:Suliko schreef:Zit nu op bijna 1000 woorden en moet 3000 woorden hebben voor mijn paper die ik voor 00:00 moet inleveren.
Nu wil ik wel graag een update![]()
Ik ben precies hetzelfde
Fly_high schreef:In mijn Qashqaieen zekering kapot en ik heb geen nieuwe. En moet nog sws een hoop kankerzooi demonteren en weer terugzetten om bij die zekering te kunnen, halve luchtfilter en nog wat. Wie verzint het echt om op zulke plek zekeringen te hebben zitten
![]()
Ik heb dat hele parkeerpiepsysteem in mijn Qashqai wel uitgezet, ben er net te weinig Gerda voor
Cowboy55 schreef:Fly_high schreef:In mijn Qashqaieen zekering kapot en ik heb geen nieuwe. En moet nog sws een hoop kankerzooi demonteren en weer terugzetten om bij die zekering te kunnen, halve luchtfilter en nog wat. Wie verzint het echt om op zulke plek zekeringen te hebben zitten
![]()
Ik heb dat hele parkeerpiepsysteem in mijn Qashqai wel uitgezet, ben er net te weinig Gerda voor
Ik ruil jouw Qashqai voor de Pre Collision Warning in mijn Focus. Dat kreng gaat af voor…..nou ja, niks. En los daarvan: welke gek heeft verzonnen dat het handig is is dat mijn dash rood licht geeft en begint te piepen als ik op het punt zou staan te crashen?! Heb ik wat afleiding nodig voordat het mis gaat?! Serieus, welke randdebiel verzint dit?
Berdien schreef:Ja![]()
Morgen longonderzoek. En de Qashqai moet weg voor onderhoud en APK![]()
En ik mis Poes. Echt zo verschrikkelijk hard
Fly_high schreef:In mijn Qashqaieen zekering kapot en ik heb geen nieuwe. En moet nog sws een hoop kankerzooi demonteren en weer terugzetten om bij die zekering te kunnen, halve luchtfilter en nog wat. Wie verzint het echt om op zulke plek zekeringen te hebben zitten
![]()
Nyaleti schreef:Fly_high schreef:In mijn Qashqaieen zekering kapot en ik heb geen nieuwe. En moet nog sws een hoop kankerzooi demonteren en weer terugzetten om bij die zekering te kunnen, halve luchtfilter en nog wat. Wie verzint het echt om op zulke plek zekeringen te hebben zitten
![]()
Ja echt joh?
Telpeva schreef:Het scheldwoordenfilter op bokt is een optie die je zelf als gebruiker aan en uit kan zetten, ik ga er van uit dat iedereen die het filter uit heeft staan gewoon precies kan zien wat je hebt getypt
Cowboy55 schreef:Fly_high schreef:In mijn Qashqaieen zekering kapot en ik heb geen nieuwe. En moet nog sws een hoop kankerzooi demonteren en weer terugzetten om bij die zekering te kunnen, halve luchtfilter en nog wat. Wie verzint het echt om op zulke plek zekeringen te hebben zitten
![]()
Ik ruil jouw Qashqai voor de Pre Collision Warning in mijn Focus. Dat kreng gaat af voor…..nou ja, niks. En los daarvan: welke gek heeft verzonnen dat het handig is is dat mijn dash rood licht geeft en begint te piepen als ik op het punt zou staan te crashen?! Heb ik wat afleiding nodig voordat het mis gaat?! Serieus, welke randdebiel verzint dit?
Telpeva schreef:Ik heb hem uitstaan, maar ik krijg nog steeds die irritante censuurwoorden te zien. ¬¬'Het scheldwoordenfilter op bokt is een optie die je zelf als gebruiker aan en uit kan zetten, ik ga er van uit dat iedereen die het filter uit heeft staan gewoon precies kan zien wat je hebt getypt
Was het bij jullie net ook opeens zo koud toen de zon onder was gegaan? Het voelt hier zo koud alsof het winter is