Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:05

Mijn kat die aan mijn (net nieuwe) inductieplaatbeschermer heeft lopen knagen. Het valt best mee, maar nu is hij niet meer “perfect” en pleur ik hem het liefste ook gewoon meteen weg (de beschermer, niet de kat, al mag die nu ook best even een avondje uit logeren) :7

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:08

Berdien schreef:
Nee! Ik krijg dan wel de camera :)) maar de radio blijft gewoon aan.

Hallo Gerda!'

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:10

Westhof waar heb je die besteld?
Ik heb geen kat :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:13

kampioen2be schreef:
Suliko schreef:
Zit nu op bijna 1000 woorden en moet 3000 woorden hebben voor mijn paper die ik voor 00:00 moet inleveren. :=

Nu wil ik wel graag een update :D
Ik ben precies hetzelfde :P

2600 woorden *\o/* Er is een range van 2700-3300 woorden, denk dat ik zelfs iets over de 3000 kom.

Alleen nog mijn kritische reflectie afmaken en de conclusie. En de literatuurlijst.

Scheelt dat ik al vier weken bezig ben met voorwerk (literatuuronderzoek en lezen, lezen en nadenken, zoveel nadenken :') ). Had wel met meer woorden willen beginnen vandaag (ben vanochtend bij 0 inhoudelijke woorden begonnen, op enkele steekwoorden na), maar sinds vrijdag kwam er even crisis tussendoor walsen. Ach ja, het leven. We doen ons best en ik ben nog tevreden ook met wat ik nu heb. :D

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:17

chanicha schreef:
Westhof waar heb je die besteld?
Ik heb geen kat :')

Bol.com!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:18

_San87_ schreef:
Berdien schreef:
Nee! Ik krijg dan wel de camera :)) maar de radio blijft gewoon aan.

Geen Gerda *\o/*!

Hatsa! *\o/*

Zwijg Urbanus ^)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:21

Berdien schreef:
_San87_ schreef:

Geen Gerda *\o/*!

Hatsa! *\o/*

Zwijg Urbanus ^)

Die moet je sowieso niet serieus nemen :)).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:25

Goed Suliko +:)+

Kun je niet in gesprek met de docent en alsnog je fout herstellen fotolijstje? Desnoods een herkansing?

Morgen gaat de wekker om 5:15 uur zo geen zin in :Z

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:25

Ik word gewoon weggepest hier.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:50

Ja :j

Morgen longonderzoek. En de Qashqai moet weg voor onderhoud en APK :$

En ik mis Poes. Echt zo verschrikkelijk hard ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 21:54

Berdien schreef:

:knuffel:

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:07

In mijn Qashqai :Y) een zekering kapot en ik heb geen nieuwe. En moet nog sws een hoop kankerzooi demonteren en weer terugzetten om bij die zekering te kunnen, halve luchtfilter en nog wat. Wie verzint het echt om op zulke plek zekeringen te hebben zitten :')

Ik heb dat hele parkeerpiepsysteem in mijn Qashqai wel uitgezet, ben er net te weinig Gerda voor :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:21

Fly_high schreef:
In mijn Qashqai :Y) een zekering kapot en ik heb geen nieuwe. En moet nog sws een hoop kankerzooi demonteren en weer terugzetten om bij die zekering te kunnen, halve luchtfilter en nog wat. Wie verzint het echt om op zulke plek zekeringen te hebben zitten :')

Ik heb dat hele parkeerpiepsysteem in mijn Qashqai wel uitgezet, ben er net te weinig Gerda voor :=

Ik ruil jouw Qashqai voor de Pre Collision Warning in mijn Focus. Dat kreng gaat af voor…..nou ja, niks. En los daarvan: welke gek heeft verzonnen dat het handig is is dat mijn dash rood licht geeft en begint te piepen als ik op het punt zou staan te crashen?! Heb ik wat afleiding nodig voordat het mis gaat?! Serieus, welke randdebiel verzint dit?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:27

Cowboy55 schreef:
Fly_high schreef:

Ik ruil jouw Qashqai voor de Pre Collision Warning in mijn Focus. Dat kreng gaat af voor…..nou ja, niks. En los daarvan: welke gek heeft verzonnen dat het handig is is dat mijn dash rood licht geeft en begint te piepen als ik op het punt zou staan te crashen?! Heb ik wat afleiding nodig voordat het mis gaat?! Serieus, welke randdebiel verzint dit?

Ik was het.

Berdien schreef:

Knuffels en hartjes voor jou!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:29

Fly_high schreef:

Ja echt joh?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:31

Nyaleti schreef:
Fly_high schreef:

Ja echt joh?

Nou precies dit

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:41

Het is maar een woordje, schouders ophalen en door. Misschien komt het omdat Nederlands haar 2e taal is.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:44

Excuses voor grof taalgebruik voor degenen die zich er aan storen, ben gewend dat bokt alles automatisch opruimt net zoals alle prutsmutsen, fiets en wat dan ook. Echt niet verwacht dat het zo zou komen te staan :\ kan het ook niet meer aanpassen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:55

Het scheldwoordenfilter op bokt is een optie die je zelf als gebruiker aan en uit kan zetten, ik ga er van uit dat iedereen die het filter uit heeft staan gewoon precies kan zien wat je hebt getypt :)

Was het bij jullie net ook opeens zo koud toen de zon onder was gegaan? Het voelt hier zo koud alsof het winter is :=

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:58

Ja koelde rap af dus nu toch maar verwarming open gedraaid.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 22:58

Ik heb nog steeds mijn ijsmuts met oorflappen op.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 23:21

Telpeva schreef:
Het scheldwoordenfilter op bokt is een optie die je zelf als gebruiker aan en uit kan zetten, ik ga er van uit dat iedereen die het filter uit heeft staan gewoon precies kan zien wat je hebt getypt :)

Bij deze geleerd dat het mogelijk is om dat onding uit te zetten, echt nooit geweten :)

Ik ben trouwens wel op de hoogte van die hele k-woord (seriously :') ) controversie maar mis de achterliggende logica vrees ik, t is maar vloeken joh... Maar goed laten we dit maar op mijn gebrekkige inburgering afschuiven :o ik wilde echt niemand kwetsen met mijn zekeringen frustratie

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 23:33

Cowboy55 schreef:
Fly_high schreef:

Ruilen voor de mijne? Die geeft alleen een melding dat de PCW het niet doet als het gevroren heeft en verder hoor ik er nooit iets van, hoop maar dat ie het doet als het nodig is :').

Ik erger me een beetje aan mijn leidinggevende/organisatie. Werk er met veel plezier hoor dus wil niet te hard mopperen. Maar ik zit nu 8 weken in de ziektewet, ze heeft maar 1 keer initiatief genomen om mij te bellen en dat had als aanleiding inhoud van een zaak. Verder geen arbo niks gesproken of een brief gehad. Vorig jaar heb ik ook 4 weken thuis gezeten en 4 weken half gewerkt dus 8 weken (gedeeltelijk) ziek. Ik wil morgen dus komen op gesprek om mijn opbouw weer te bespreken, zei ze dat het morgen wel vol zat (vrijdag gesproken) maar dat 9u wel zou kunnen. Ik teruggestuurd dat later in de week ook prima zou kunnen maar niks meer op gehoord. Plus we hebben om half 10 een vergadering op een externe locatie… dus ik weet niet of ik verwacht wordt en waar… vind ik bovenop bovenstaand erg jammer. Ja het is crisis, ja we hebben 8 FTE vacatureruimte, ja het is knetter druk, maar ik had iets meer verwacht.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 23:34

Telpeva schreef:

Was het bij jullie net ook opeens zo koud toen de zon onder was gegaan? Het voelt hier zo koud alsof het winter is :=
Ik heb hem uitstaan, maar ik krijg nog steeds die irritante censuurwoorden te zien. ¬¬'

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 23:37

Ik heb hem uit staan dus ik zie alles en ik ben nu al de hele avond (sinds 15 minuten) aan het bedenken hoe je kanker zou kunnen censureren.

En ik kijk 'Am I being unreasonable' en mijn liefje vind me zoveel lijken op het hoofdpersonage en nu vraag ik me af of ik een alcoholist ben |(