Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:28

Sherivey schreef:
Menino schreef:
Ik erger me aan het feit dat er geen Nederlands woord is voor sibling :') .

Ik heb dat woord echt vaak nodig :+

Ja, ik zit ook al steeds te zoeken naar een woord hiervoor :+

Soms zeg ik dus maar gewoon sibling :') sorry not sorry

Medekind

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:35

Vind ik een mooi woord, Niobe! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:46

Ik ook!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:59

Telefoon kapot, dus terug gebracht. Medewerker had de verzending geregeld. Telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen, had eerst gevraagd of ik dan niet weer alles kwijt was. Maar nee, mijn foon had een reserve kopie gemaakt in de Cloud zei ie.

Nu gebruik ik mijn oude: wel alles kwijt van afgelopen twee weken. En vraag me ineens hard af of het terug zetten naar fabrieksinstellingen echt is gebeurd voordat ie de doos in ging. Anders wordt er nu een foon gestuurd met al mijn wachtwoorden en weet ik veel wat erop.

Baal echt zo hard dat ik het gewoon niet zeker weet..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:12

Ik heb nu al 3 weken een collega op de auto zitten die ik echt niet mag.
Hij rijd dingen stuk.
Of als er iets stuk is merkt hij het niet....

Nu had ik om 1 uur de vrachtauto aan hem vol geladen overgegeven.
Ik loop naar de kleedkamer zodat ik mijn normale schoenen kan aantrekken.
Moet ca 170 Meter door de stromende regen aan de parkeerplaats vd vrachtautos voorbij om bij mijn personenauto te komen.

Schreeuwt de collega ineens mijn naam, ik dus half erheen en vraag geïrriteerd wat is er.
Ja welke van de 2 moet ik nu eerst het voer brengen.
Want met 3 ton in vak 4 kan ik niet rijden of wel....
Eh sorry, je bent volwassen en je bent er sinds februari....
Rij verdorie gewoon voer weg
En roep mij niet terwijl het stroomt van de regen

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:34

|( |( |(
Onderweg naar mn sollicitatie, dikke file op de a50 |( |( |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:35

Telpeva schreef:
Vanmiddag laat ik een van mijn gerbils inslapen. Je mag het eigenlijk niet zeggen want ze zijn allemaal lief en leuk maar dit is de liefste en echt mijn favoriet.
Oke dat is geen ergernis maar gewoon vet huilen.
Als ik het in een ergernis zou verpakken: vet stom dat knaagdieren nooit oud worden... Ze zijn zo leuk!

Update, zijn maatje had ik ook meegenomen naar de DA voor controle omdat ik daar ook mijn twijfels over had. Resultaat? Niet 1 euthanasie, maar 2.
Nu heb ik helemaal niks meer, het is zo stil in huis |(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:36

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Vanmiddag laat ik een van mijn gerbils inslapen. Je mag het eigenlijk niet zeggen want ze zijn allemaal lief en leuk maar dit is de liefste en echt mijn favoriet.
Als ik het in een ergernis zou verpakken: vet stom dat knaagdieren nooit oud worden... Ze zijn zo leuk!

Update, zijn maatje had ik ook meegenomen naar de DA voor controle omdat ik daar ook mijn twijfels over had. Resultaat? Niet 1 euthanasie, maar 2.

:knuffel:

bah wat naar, zeker als je het niet vewacht.
Sterkte

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:36

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:

Ah wat een oliebol :(
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:37

Dit weer... Gatverdegatver.. :n Komt ook niks uit mijn handen vandaag, kruip het liefst op mijn elektrische deken en onder mijn kleedje op de bank :+

Telpeva :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:41

Relaxed schreef:
Dit weer... Gatverdegatver.. :n Komt ook niks uit mijn handen vandaag, kruip het liefst op mijn elektrische deken en onder mijn kleedje op de bank :+

Telpeva :(:)

Same

Ging net “even” in bed liggen en toen viel ik in slaap. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:49

Sterkte Telpeva, wat onwijs poedersuiker!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:49

Telpeva sterkte :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:53

Telpeva sterkte :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:03

Bedankt allemaal! Ik kan even niet stoppen met huilen, alles om mij heen gaat dood, eerst alle vogels, nu mijn eigen dieren.

Ik denk ook constant dat ik ze hoor, maar dat kan niet want het hok is leeg.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:11

Heel veel sterkte Telpeva :knuffel: :(:)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:13

Ach wat vreselijk Telpeva! Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:17

Telpeva schreef:

Ooh dat kan ik me zo goed voorstellen :(:) Wat hadden ze? Y;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:24

Wat verdrietig telpeva :(:)

Ik denk ook nog wel eens dat ik mijn cavia's hoor alsof ze door de bak heen lopen.

Misschien fijn om ze te laten cremeren? Heb ik ook gedaan met de cavia's staan in een pot in de vensterbank waar hun kooi altijd stond met wat foto's ernaast. Ik sta er niet vaak bij maar het is fijn om te een soort van nog thuis te hebben.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:39

Relaxed schreef:
Telpeva schreef:

De ene die zo acuut in de problemen kwam was al een soort bommetje waarvan het een kwestie was van afwachten tot die zou barsten helaas. Hij had kwaadaardige tumoren, waaronder eentje die gevaarlijk dicht bij zijn plasbuis zat, hij kreeg daar zeer pijnlijke verstoppingen van. Ook zijn ademhaling werd steeds moeizamer, de DA vermoedde dat het ook was uitgezaaid naar zijn longen. Hij had gisteren erg veel last beide issues, hij kom niet plassen (=pijn, zichzelf vergiftigen) en zijn ademhaling ging tekeer... En hij zou hier uiteindelijk alleen maar meer last van krijgen, hem heb ik laten inslapen om nog erger leed te voorkomen. Zo veel pijn als gisteren had ik nog niet eerder bij hem gezien, dat was voor mij de grens in zijn geval (niet meer spelen terwijl hij altijd speels is, niet aangeraakt willen worden terwijl het een grote knuffel is, zielig in een hoekje zitten, hij zag er vreselijk uit).

Zijn maatje is begin dit jaar hard ergens vanaf gevallen, waarbij hij zijn boventanden door de klap heeft verloren. Bij hem gaat spelen en eten heel wisselen, dan weer wel, dan weer niet goed. 3 maanden geleden heb ik hem nog afgegeven bij de dierenarts om zijn gebit na te laten kijken, dat was al spannend omdat hij toen al aanzienlijk risico liep om niet meer wakker te worden uit een verdoving. Zijn ondergebit is toen geslepen (bij knaagdieren blijft dat doorgroeien) en hij ontwaakte ook weer, hij was een paar weken van de leg en kon alleen nog maar vloeibaar voedsel eten in het begin, maar al met al heeft dit zijn leven een paar maanden gerekt. Echter, dit was nu dus opnieuw het geval, zijn gebit is zo slecht dat hij dan om de 3 maanden knockout moet om zijn gebit te laten slijpen. Met het risico dat hij daar niet uit ontwaakt, plus zijn algehele conditie en leeftijd, het overlijden van zijn maatje en alle stress overal omheen maakten dat euthanasie vriendelijker was.
Zijn bovengebit was niet meer, zijn ondergebit was in die 3 maanden al zo ver gegroeid dat het tegen zijn tandvlees boven aan drukte, en die tanden die hij nog had zaten ook nog eens los... De kans dat hij ooit weer normaal had kunnen spelen, knagen en vast voedsel had kunnen eten was eigenlijk niet aanwezig. Dat het slecht was dat wist ik, maar zo slecht dat had ik niet kunnen raden, daarvoor moeten ze echt onder narcose om zo ver in het bekje te kunnen kijken. Dat bleek erger als gedacht
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 17-10-22 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:39

DuoPenotti schreef:
iirrssjjee schreef:
Dat je dan een mail krijgt dat je een bericht hebt in mijnOverheid. Log je in, is het een bericht van UWV en SVB en als je die wilt lezen, moet je inloggen in mijnUWV en in mijnSVB.

Ik blijf bezig :+

en dan log je in en is er weer een storing
Lukt het pas na tig uur en tig inlog pogingen :D

Nou inddd hahah. Dat je zogenaamd te lang geen activiteit hebt gehad enz :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:48

Zeurnederlanders in de rij voor de security op de luchthaven. Je boekt toch zelf dat ticket, Ingrid?

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:55

Nyaleti schreef:
Echt de meest gore grote puist ooit. Ben verdorie 25 hou eens op.

Ik 44 en heb af en toe een kop als een grindtegel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:58

Telpeva schreef:
Relaxed schreef:

De ene die zo acuut in de problemen kwam was al een soort bommetje waarvan het een kwestie was van afwachten tot die zou barsten helaas. Hij had kwaadaardige tumoren, waaronder eentje die gevaarlijk dicht bij zijn plasbuis zat, hij kreeg daar zeer pijnlijke verstoppingen van. Ook zijn ademhaling werd steeds moeizamer, de DA vermoedde dat het ook was uitgezaaid naar zijn longen. Hij had gisteren erg veel last beide issues, hij kom niet plassen (=pijn, zichzelf vergiftigen) en zijn ademhaling ging tekeer... En hij zou hier uiteindelijk alleen maar meer last van krijgen, hem heb ik laten inslapen om nog erger leed te voorkomen. Zo veel pijn als gisteren had ik nog niet eerder bij hem gezien, dat was voor mij de grens in zijn geval (niet meer spelen terwijl hij altijd speels is, niet aangeraakt willen worden terwijl het een grote knuffel is, zielig in een hoekje zitten, hij zag er vreselijk uit).

Zijn maatje is begin dit jaar hard ergens vanaf gevallen, waarbij hij zijn boventanden door de klap heeft verloren. Bij hem gaat spelen en eten heel wisselen, dan weer wel, dan weer niet goed. 3 maanden geleden heb ik hem nog afgegeven bij de dierenarts om zijn gebit na te laten kijken, dat was al spannend omdat hij toen al aanzienlijk risico liep om niet meer wakker te worden uit een verdoving. Zijn ondergebit is toen geslepen (bij knaagdieren blijft dat doorgroeien) en hij ontwaakte ook weer, hij was een paar weken van de leg en kon alleen nog maar vloeibaar voedsel eten in het begin, maar al met al heeft dit zijn leven een paar maanden gerekt. Echter, dit was nu dus opnieuw het geval, zijn gebit is zo slecht dat hij dan om de 3 maanden knockout moet om zijn gebit te laten slijpen. Met het risico dat hij daar niet uit ontwaakt, plus zijn algehele conditie en leeftijd, het overlijden van zijn maatje en alle stress overal omheen maakten dat euthanasie vriendelijker was.
Zijn bovengebit was niet meer, zijn ondergebit was in die 3 maanden al zo ver gegroeid dat het tegen zijn tandvlees boven aan drukte, en die tanden die hij nog had zaten ook nog eens los... De kans dat hij ooit weer normaal had kunnen spelen, knagen en vast voedsel had kunnen eten was eigenlijk niet aanwezig. Dat het slecht was dat wist ik, maar zo slecht dat had ik niet kunnen raden, daarvoor moeten ze echt onder narcose om zo ver in het bekje te kunnen kijken. Dat bleek erger als gedacht

Ah jeetje, dat klinkt wel heftig bij beide.. Begrijpelijke keuzes, maar dat maakt het niet makkelijker voor jou nu :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:13

Sterkte Telpeva :(:)

Hier ook geen ergernis, maar ook verdriet. Onze 16-jarige poes Minoes is vandaag ingeslapen. Thuis, dus niet de akelige trip naar de dierenarts. Mijn arme mams verwijt zichzelf nu van alles, en ik zit 100km noordelijker. Dat is wel even lastig..