Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:43

TheNovelist schreef:
Vanochtend mijn hamster overleden gevonden :( zo sneu, ze was zo ontzettend lief

Sterkte :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:16

Sterkte MWM en thenovelist :knuffel:

Vanmorgen begon mijn dag echt heel stom. Ik werd op het treinstation van mijn eindbestemming bijna van de trap geduwd, omdat een andere reiziger blijkbaar haast had en via een shortcut mij over het hoofd zag.

Laten we zeggen dat ik verbaal heel duidelijk heb gemaakt wat ik daarvan vond ( voornamelijk door de schrik overigens ) dus hij zal nog wel even aan mij denken gok ik.

Vervolgens werd ik bijna aangereden door een fiets. ^)

Gelukkig daarna veilig binnen op kantoor.

Wel veilig weer thuis gekomen _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:37

TheNovelist schreef:
Vanochtend mijn hamster overleden gevonden :( zo sneu, ze was zo ontzettend lief

Sterkte :knuffel:

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 22:10

Captain schreef:
Teveel patat bestaat niet. :D

Tuurlijk wel. Alle patat is teveel.

Het is friet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 22:20

Rytir schreef:
Ik heb heerlijk in de tuin in het zonnetje een frietje met gegeten en ervan genoten.
Ergernis; waarom zooooo veel patat per portie tegenwoordig? Ik eet toch ook geen 3 a 4 grote aardappelen per maaltijd? Echt wereldproblemen :')

Eh ik eet gerust 3/4 aardappelen per maaltijd.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 22:30

Marcella schreef:
Rytir schreef:
Ik heb heerlijk in de tuin in het zonnetje een frietje met gegeten en ervan genoten.
Ergernis; waarom zooooo veel patat per portie tegenwoordig? Ik eet toch ook geen 3 a 4 grote aardappelen per maaltijd? Echt wereldproblemen :')

Eh ik eet gerust 3/4 aardappelen per maaltijd.

:wow: dan hangt het er heel erg vanaf hoe groot denk ik? Ik eet een halve aardappel.. van die kleintjes misschien een hele…

Maar met een frietje maak ik er niks bij, met aardappels dus ook vlees en groente..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 22:33

2 gewone aardappels per persoon is een vrij normale hoeveelheid. Daarboven eet je er wel veel.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 23:10

De plakzooi die van de bomen komen (honing dauw oftewel poep van bladluizen) wat lekker plakt op m'n auto en het geweldige stuifmeel wat rondvliegt en blijft plakken aan m'n auto! M'n auto is meer groen/geel dan blauw. Rotzooi is het. Kan wel dagelijks m'n auto wassen maar daar heb ik geen zin/tijd voor.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 23:22

Dat rare geluid wat net uit mijn laptop kwam , alsof er een langpoot mug in vast zat en begon te vliegen.

Ik heel voorzichtig de laptop op tillen bang dat er iets in mijn gezicht zou vliegen , maar uiteraard zat er niks.

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 00:03

Net zo bizar gedroomd.Mijn moeder kwam ook nog er in voor.Slapen kan ik vergeten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 01:34

Wat rot voor jullie allebei, MWM en thenovelist :knuffel: diertjes verliezen went nooit...

DP jij ook :knuffel:

-
Plafonddienst

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 04:58

Ik…wil…slapen

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 05:09

Mijn slaap is ook al op -O-

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 07:44

Dat er vorige week vrijdag én vandaag een grasmaaier onze gezamenlijke tuin en overig gras aan het maaien is. Beide keren vanaf half 8 's ochtends. Het is dat ik moet werken maar dit is zo niet chill wakker worden

Elke week het gras maaien vind ik ook wat absurd, als dat is waar ons vve geld aan besteed wordt.. Ik ga ze maar mailen

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 08:39

HR die me van het kastje naar de muur stuurt... Zo maar weer eens bellen dus.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 08:56

Wil ik vandaag gaan mountainbiken met een vriend is zijn mountainbike gestolen vannacht.

En de voorband zat er al niet eens op plus het is een wat ouder type mountainbike die niet eens heel veel oplevert. Ik heb het zelfde merk en tweedehands kun je daar misschien nog een keer 200 voor vragen maar echt geen duizenden euro's.

Maar goed daar denkt een dief niet aan. Maar wel heel sneu we hebben dit jaar ook een wedstrijd gepland staan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 09:04

Docent die doodleuk een week van tevoren mailen met "oh ja hier is de cursushandleiding, en lever binnen een week ook maar de eerste opdrachten aan. Oh en koop deze 2 dure boeken". Dit terwijl dit blok maandag al begint.

Kon dit niet even twee weken eerder zoals elke docent doet.

Omdat je een bekende hoogleraar bent hoef je nog niet zo te doen. :roll:

Krijg ook nog eens een automatische mail terug dat hij tot volgende week donderdag in het buitenland zit dus niet reageert. Wat heb je daar nou weer aan als je vragen hebt. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 09:28

Gisteren ochtend zat ik trouwens ineens op de grond van het halletje. Wat er gebeurde weet ik niet. Wel dat ik ineens op de grond zat.

Maar verrekt nu van de pijn in mijn rug en toch braaf aan het werk, want zou laatste dag zijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 09:46

Meteorregen Lyriden vandaag, beste moment is om 4 uur snachts te gaan kijken -O-
hopen dat ik het niet vergeet

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 09:54

fotolijstje schreef:
Meteorregen Lyriden vandaag, beste moment is om 4 uur snachts te gaan kijken -O-

Nu alvast een wekker zetten? Dat kan ook op je telefoon :)

-
Dat doet mij nog denken aan een ergernis van van de week!
Vol goede moed heb ik een douchewekker gekocht, om gas te besparen. Serieus weet je hoe kort 5 minuten douchen is, wie doet dat, wie haalt dat? Hoe dan

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:04

Telpeva schreef:
fotolijstje schreef:

Nu alvast een wekker zetten? Dat kan ook op je telefoon :)

-
Vol goede moed heb ik een douchewekker gekocht, om gas te besparen. Serieus weet je hoe kort 5 minuten douchen is, wie doet dat, wie haalt dat? Hoe dan

Ik krijg mijn haar niet gewassen en goed uitgespoeld kn die tijd := dan moet ik de volgende ochtend weer wassen omdat het niet goed uitgespoeld was :')

Ik heb echt verrot geslapen. Nog bedankt allemaal en sterkte thenovelist. Halve nacht wakker gelegen, nachtmerries en gewoon rot gevoel.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:07

Ik compenseer gewoon door niet dagelijks te douchen _O-

5 minuten redt ik ook niet hoor, mijn vriend wel trouwes. Maar als je een beetje lang haar hebt ga je dat niet halen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:15

Froukje schreef:
Ik compenseer gewoon door niet dagelijks te douchen _O-

5 minuten redt ik ook niet hoor, mijn vriend wel trouwes. Maar als je een beetje lang haar hebt ga je dat niet halen.

Ik ook :') dan maar langer maar niet elke dag. Zonder haren wassen red ik het wel, maar idd heel lang en dik haar.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:19

Telpeva schreef:
-

Is haalbaar, maar dan moet je goede motivatie hebben, bijvoorbeeld als je warm water dan definitief op is :+ ook met lang haar. Maar dat is meer nooddouchen ala trektocht, niet om van te genieten ;)

Heb wel een grote ergernis, god damn f*cking KLM -:(- -:(- -:(-

Heb ooit in coronatijd vluchten geboekt, reis is niet doorgegaan vanwege de lockdown, oliebol happens, maar de vluchten zouden gratis te wijzigen zouden moeten zijn. Misschien is het zo, maar joh wat een ellende! Kan alleen telefonisch, inmiddels 5 keer ruim een uur aan de telefoon gezeten met klantenservice, elke wijziging die ze doorvoeren is van kwaad tot erger, verkeerde tijden, datums, bagage die ineens verloren gaat -O- Laatste versie waren vluchten die ze in omgekeerde volgorde daarin hebben gezet >;) Het is me net beloofd dat het nu goed moet zijn maar bevestiging blijft uit... krijg hier echt moordneigingen van :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:21

Ik was mijn haar gewoon maar 1x per 5 dagen. En dan red je op die andere dagen die 5 min makkelijk!