TheNovelist schreef:Vanochtend mijn hamster overleden gevondenzo sneu, ze was zo ontzettend lief
Sterkte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Rytir schreef:Ik heb heerlijk in de tuin in het zonnetje een frietje met gegeten en ervan genoten.
Ergernis; waarom zooooo veel patat per portie tegenwoordig? Ik eet toch ook geen 3 a 4 grote aardappelen per maaltijd? Echt wereldproblemen
Eh ik eet gerust 3/4 aardappelen per maaltijd.
dan hangt het er heel erg vanaf hoe groot denk ik? Ik eet een halve aardappel.. van die kleintjes misschien een hele…

fotolijstje schreef:Meteorregen Lyriden vandaag, beste moment is om 4 uur snachts te gaan kijken![]()
hopen dat ik het niet vergeet

Telpeva schreef:fotolijstje schreef:Meteorregen Lyriden vandaag, beste moment is om 4 uur snachts te gaan kijken![]()
hopen dat ik het niet vergeet
Nu alvast een wekker zetten? Dat kan ook op je telefoon
-
Dat doet mij nog denken aan een ergernis van van de week!
Vol goede moed heb ik een douchewekker gekocht, om gas te besparen. Serieus weet je hoe kort 5 minuten douchen is, wie doet dat, wie haalt dat? Hoe dan
dan moet ik de volgende ochtend weer wassen omdat het niet goed uitgespoeld was 

Telpeva schreef:-
Dat doet mij nog denken aan een ergernis van van de week!
Vol goede moed heb ik een douchewekker gekocht, om gas te besparen. Serieus weet je hoe kort 5 minuten douchen is, wie doet dat, wie haalt dat? Hoe dan
ook met lang haar. Maar dat is meer nooddouchen ala trektocht, niet om van te genieten
Laatste versie waren vluchten die ze in omgekeerde volgorde daarin hebben gezet
Het is me net beloofd dat het nu goed moet zijn maar bevestiging blijft uit... krijg hier echt moordneigingen van