Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yom schreef:Ik was laatst naar de bios, naar De mooiste dag
Bij de voorstukjes lieten ze de trailer zien van een film waarbij een vrouw verliefd wordt op de, ik meen, broer van een vriendin. Later blijkt ze daardoor mishandeld te worden en heeft ze ondertussen weer contact met een oud klasgenoot
Welke film is dit?
Wie herkent dit verhaal ( weet niet of dit 100% klopt) en kan mij de titel geven zodat ik op kan zoeken vanaf wanneer deze in de bios gaat draaien
MarlindeRooz schreef:JudithGigi schreef:Is het normaal dat mijn zonnebrandcreme een geur af geeft zodra er zon op komt? Waarom is dat?
Parfum werkt vaak beter als je iets zweet, misschien is dat het?
Snippergroen schreef:JudithGigi schreef:Is het normaal dat mijn zonnebrandcreme een geur af geeft zodra er zon op komt? Waarom is dat?
Wat voor geur gaat het dan om?
c_alsemgeest schreef:De stoffen die voor de spf zorgen nemen straling op, dus misschien dat er dan bij sommige een geur vrij komt?
Ik gebruik zelf altijd minerale spf omdat ik door mijn rosacea niet tegen chemische kan. Heb het daarbij nooit geroken, maat wellicht bij andere crèmes met andere spf er in wel?
gomir schreef:Kun je bij een hoge gasdruk veilig je huis in en is het wel of niet verstandig om de gaskraan dicht te draaien?
Vanmiddag bleek bij de controle van mijn CV de gasdruk gevaarlijk hoog, er zou binnen twee uur een monteur komen en er werd aangeraden om buiten de woning te blijven tot die tijd. Dit was tussen kwart over 1 en half 2.
Ik heb net nog eens gebeld wat de verwachtingen zijn, maar er zijn nog geen monteurs beschikbaar ivm spoedgevallen en vanwege de weersverwachtingen komt er waarschijnlijk pas morgen iemand.
Op internet vind ik dat bij een druk >45 er binnen twee uur iemand komt, druk was hier 98.
Moet ik nu op stal slapen of kan ik wel gewoon naar binnen? Heb gister de eerste helft van mijn zak paprikachips als avondeten gehad dus dan neem ik nu de andere helft. Zal maar niet gaan koken op gas iig
Kimberley_ schreef:Mag je hiervoor niet gewoon de brandweer bellen?
Froukje schreef:Iemand die weet wat het tijdvak van DHL in Spanje is?
Heb een pakket verstuurd met DHL Express maar daar staat alleen dat hij vandaag voor einde van de dag bezorgd wordt, dat is nogal een ruim begrip