Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 02:14

Valerie93 schreef:
Hele avond moe en gapen... lig nu al 2 uur naar plafond te staren op bed en klaarwakker...

Hier hetzelfde. En nu rammelde mijn maag zo, geen kaas in huis :(
Rijstwafels vult dus niet :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 07:56

Marocje schreef:
Valerie93 schreef:
Hele avond moe en gapen... lig nu al 2 uur naar plafond te staren op bed en klaarwakker...

Hier hetzelfde. En nu rammelde mijn maag zo, geen kaas in huis :(
Rijstwafels vult dus niet :')

Hopelijk heb jij wel nog beetje geslapen.
Hier alweer wakker... jeetje lijkt wel alsof mijn hele lijf van slag af is.

Lau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 08:33

Mij verslapen had om 7 uur in de trein moeten zitten en zit er nu pas in :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:32

Dat ik van mezelf nu óf moet gaan sporten of moet beginnen met studeren. Weet niet in welke van de twee ik minder zin heb.

Oh en de badkamer moet ook nog schoongemaakt worden. :=

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:33

De verwarming heeft een storing en doet het dus niet. En dat terwijl we over twee weken een nieuwe zouden krijgen. -O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:58

Wil me laten testen. 40 minuten of een uur rijden :\ Laat maar, dat red ik niet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:10

Sanniejtjuh schreef:
Wil me laten testen. 40 minuten of een uur rijden : Laat maar, dat red ik niet.

Hier helpt het om terug te gaan naar de vorige pagina waar je je postcode moet invullen, dan opnieuw je postcode invullen en weer verzenden totdat je iets beters krijgt. Van de week ben ik op die manier ook iets van een kwartier non stop bezig geweest ofzo :') maar had uiteindelijk wel een testlokatie op 5km afstand, misschien dat dat voor jou ook werkt? Succes en beterschap in elk geval :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:12

:(:) En bellen? Zij kunnen soms sneller kijken waar je heenkunt. Maar kwa afstand ik heb hier de keuze tussen 20 minuten met de auto, 30 minuten met de auto of 40 minuten met de auto. Dichterbij zit gewoon geen teststraat van de ggd. Behoorlijk ellendig als je je zo beroerd voelt.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:14

Mri Diagnose is nu eindelijk bij de arts.

Maar het is schijnbaar een voorlopige diagnose :?

Ik zal zo als ik aan de beurt ben wel te horen krijgen wat nu bedoeld word met een voorlopige diagnose

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:17

Telpeva schreef:
Sanniejtjuh schreef:
Wil me laten testen. 40 minuten of een uur rijden : Laat maar, dat red ik niet.

Hier helpt het om terug te gaan naar de vorige pagina waar je je postcode moet invullen, dan opnieuw je postcode invullen en weer verzenden totdat je iets beters krijgt. Van de week ben ik op die manier ook iets van een kwartier non stop bezig geweest ofzo :') maar had uiteindelijk wel een testlokatie op 5km afstand, misschien dat dat voor jou ook werkt? Succes en beterschap in elk geval :)

Heb al hele tijd opties geprobeerd, helaas. Nu zat er al niet veel in de buurt. Maar 40 min, pffff.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:21

Je kan ook invullen dat je geen auto hebt dan is het vaak dichterbij. :P

Maar voor mij is de testlocatie straks ook op 25 min fietsen ofzo. Slaat echt nergens op, denken ze dat je dat kan fietsen als je ziek bent? :')
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 24-11-21 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:21

karuna schreef:
:(:) En bellen? Zij kunnen soms sneller kijken waar je heenkunt. Maar kwa afstand ik heb hier de keuze tussen 20 minuten met de auto, 30 minuten met de auto of 40 minuten met de auto. Dichterbij zit gewoon geen teststraat van de ggd. Behoorlijk ellendig als je je zo beroerd voelt.

Ik kom er nog niet doorheen. Hier zit normaal gezien ook al niks dichtbij, dus snap dat het met drukte dan al snel drama is. Heb zelftest gedaan, die was wel negatief. Maar wil het toch graag zeker weten, ivm met bepaalde medicatie. Al denk ik dat het mogelijk ook nog een reactie is van de griepprik die ik vorige week.

Ga straks maar weer bellen..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:22

Volgens mij is mijn koelkast kapot... al paar keer bevroren producten eruit gehaald van verschillende plekken en verschillende producten. En hij staat op de laagste stand, dus hoogste temperatuur

Heb helemaal geen geld voor een nieuwe :=

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:26

MarlindeRooz schreef:
Je kan ook invullen dat je geen auto hebt dan is het vaak dichterbij. :P

Maar voor mij is de testlocatie straks ook op 25 min fietsen ofzo. Slaat echt nergens op, denken ze dat je dat kan fietsen als je ziek bent? :')

Bij alles “geen testplaats gevonden” -O-

Denk dat je hier wel op een uur fietsen komt :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:41

MyWishMax schreef:
Volgens mij is mijn koelkast kapot... al paar keer bevroren producten eruit gehaald van verschillende plekken en verschillende producten. En hij staat op de laagste stand, dus hoogste temperatuur

Hoe heb je hem ingedeeld, en nooit dingen tegen de wand zetten.
+ als je hem goed voldoende gevuld hebt met producten dan kun je het beste hem vullen met waterflessen.

Dan heb je meer massa om hem koel te houden.
Spaart stroom en hij koelt beter

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 12:50

De wat moeten we eten vandaag probleem. Ik kook altijd op dinsdag en woensdag en wil nu wat nieuwe recepten uitproberen aangezien mijn moeder al jaren hetzelfde maakt.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 13:17

Ik ben steeds zo duizelig, sinds vannacht. Vannacht werd ik wakker en moest ik naar de wc, maar toen ik het bed uitstapte was ik heel draaierig. Uiteindelijk weer in slaap gevallen, maar toen ik vanochtend wakker werd had ik nog steeds een buik die overstuur was en was ik nog steeds zo duizelig. Mijn buik is nu weer ok, maar dat duizelige is er nog steeds. %)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:06

Zebrastreep schreef:
De wat moeten we eten vandaag probleem. Ik kook altijd op dinsdag en woensdag en wil nu wat nieuwe recepten uitproberen aangezien mijn moeder al jaren hetzelfde maakt.

Volg je de eettopics al? :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:29

Kittenlief Alexia die nu voor de 3de keer op de kast zit en ze zoekt het maar lekker uit blijf niet bezig. Ze kan dus zelf ook weer naar beneden klimmen of hoe dan ook.

Blue die even haal in mijn hand, omdat ik viltplekje weg wil knippen.

En ik nu na ontvangst brief nog steeds maar weinig gebeurt betreffende doelgroep register en/of toewijzing werkcoach. Verschillende keren al bericht gestuurd, maar nu krijg ik gewoon niks meer te horen en in het begin was het nog dat ik geduld moest hebben. Bijna 2 maanden verder geduld raakt op. |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:30

poes schreef:
Zebrastreep schreef:

Volg je de eettopics al? :)

Goede tip ga ik doen :D voor vanavond heb ik in ieder geval een lekkere pastasalade

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:32

Aan al die zgnd ‘cropped’ broeken die ik vind op zoek naar een nieuwe broek. Mensen het wordt winter, gaat heen met die koude-enkel-broeken!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 14:59

hagelslag schreef:
MyWishMax schreef:

Hoe heb je hem ingedeeld, en nooit dingen tegen de wand zetten.
+ als je hem goed voldoende gevuld hebt met producten dan kun je het beste hem vullen met waterflessen.

Dan heb je meer massa om hem koel te houden.
Spaart stroom en hij koelt beter

Staat niks tegen de wand en hij is ingedeeld zoals hij al die jaren al is. Het is een oudje, al 10 jaar of ouder haha. Qua waterflessen zouden er misschien 1 of 2 bij kunnen. Maar hij bevriest dus van alles. Wordt veel te koud en kan niet warmer gezet...

Mars, dat vind ik ook vreselijk! Ik wil geen enkel broeken, juist langer. En helemaal in de winter

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:29

Ik snap die blote enkel broeken sowieso niet. Nou heb ik ook lange benen, dus koop 1 lengtemaat langer dan gemiddeld. Hou niet van koude enkels.

Mijn ergernis vandaag kan ik helaas vrij weinig aan doen. Continue spanning vanwege wachten op uitslag onderzoek van iemand die heel dicht bij ons staat. Vandaag onderzoek gehad en maandag uitslag. En slecht nieuws kan met code zwart wel eens heel erg slecht nieuws blijken. Gigantisch duimen hier dus dat alles mee valt. Valt echt niet van me af te zetten. Gelukkig over een uurtje klaar met werken, dan even lekker ontspannen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:44

Op de een of andere manier krijg ik het ook altijd voor elkaar om broeken te kopen met blote enkels en inderdaad met dit weer vrij koud

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:45

Dr Martens kopen, die komen tot boven je enkels. :')