Valerie93 schreef:Hele avond moe en gapen... lig nu al 2 uur naar plafond te staren op bed en klaarwakker...
Hier hetzelfde. En nu rammelde mijn maag zo, geen kaas in huis

Rijstwafels vult dus niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Valerie93 schreef:Hele avond moe en gapen... lig nu al 2 uur naar plafond te staren op bed en klaarwakker...
Hier hetzelfde. En nu rammelde mijn maag zo, geen kaas in huis![]()
Rijstwafels vult dus niet
Sanniejtjuh schreef:Wil me laten testen. 40 minuten of een uur rijdenLaat maar, dat red ik niet.
Telpeva schreef:Sanniejtjuh schreef:Wil me laten testen. 40 minuten of een uur rijdenLaat maar, dat red ik niet.
Hier helpt het om terug te gaan naar de vorige pagina waar je je postcode moet invullen, dan opnieuw je postcode invullen en weer verzenden totdat je iets beters krijgt. Van de week ben ik op die manier ook iets van een kwartier non stop bezig geweest ofzomaar had uiteindelijk wel een testlokatie op 5km afstand, misschien dat dat voor jou ook werkt? Succes en beterschap in elk geval
karuna schreef:En bellen? Zij kunnen soms sneller kijken waar je heenkunt. Maar kwa afstand ik heb hier de keuze tussen 20 minuten met de auto, 30 minuten met de auto of 40 minuten met de auto. Dichterbij zit gewoon geen teststraat van de ggd. Behoorlijk ellendig als je je zo beroerd voelt.
MarlindeRooz schreef:Je kan ook invullen dat je geen auto hebt dan is het vaak dichterbij.
Maar voor mij is de testlocatie straks ook op 25 min fietsen ofzo. Slaat echt nergens op, denken ze dat je dat kan fietsen als je ziek bent?
MyWishMax schreef:Volgens mij is mijn koelkast kapot... al paar keer bevroren producten eruit gehaald van verschillende plekken en verschillende producten. En hij staat op de laagste stand, dus hoogste temperatuur
Heb helemaal geen geld voor een nieuwe
poes schreef:Zebrastreep schreef:De wat moeten we eten vandaag probleem. Ik kook altijd op dinsdag en woensdag en wil nu wat nieuwe recepten uitproberen aangezien mijn moeder al jaren hetzelfde maakt.
Volg je de eettopics al?
hagelslag schreef:MyWishMax schreef:Volgens mij is mijn koelkast kapot... al paar keer bevroren producten eruit gehaald van verschillende plekken en verschillende producten. En hij staat op de laagste stand, dus hoogste temperatuur
Heb helemaal geen geld voor een nieuwe
Hoe heb je hem ingedeeld, en nooit dingen tegen de wand zetten.
+ als je hem goed voldoende gevuld hebt met producten dan kun je het beste hem vullen met waterflessen.
Dan heb je meer massa om hem koel te houden.
Spaart stroom en hij koelt beter