Maarja, ik heb zijn vriendin ook wel eens naakt voor het raam zien staan, dus nu staan we weer quitte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat ik me net als een hormonale teef heb gedragen tegenover mijn vriendje. Drama trappen om niks en hij die maar eeuwig lief doet. Hij snapte er he-le-maal niks van waarom ik opeens zo deed. Echt vreselijk.
Ben ik de enige vrouw die soms zo naar kan doen zonder goede reden?
Bestaat hier een pilletje voor.
MarlindeRooz schreef:Dat ik me net als een hormonale teef heb gedragen tegenover mijn vriendje. Drama trappen om niks en hij die maar eeuwig lief doet. Hij snapte er he-le-maal niks van waarom ik opeens zo deed. Echt vreselijk.
Danielleeee_ schreef:Ik sta heel leuk in de slaapkamer in mijn blootje mijn borst/heup/taille-omvang te meten omdat ik bedrijfskleding ga bestellen. Zie ik ineens de overbuurjongen/man kijkenIk weet niet zeker of hij mij kon zien, maar ik denk niet dat hij voor de lol naar ons huis staart.
Maarja, ik heb zijn vriendin ook wel eens naakt voor het raam zien staan, dus nu staan we weer quitte
Flying_Angel schreef:Dat mijn vader misschien een kleine herseninfarct heeft gehad. Hij is nu in het ziekenhuis waar ik toch ook niet heen mag. Maar hij woont ook 130 km ver weg.
black_kelpie schreef:Ik heb met een nietpistool iets hartstikke vast aan mijn vrij nieuwe aanrechtblad geniet. Het is zo'n dag.
xPabloBokt schreef:Wil eigenlijk een wastafelkast maar we mogen niet boren in de tegelmuur..
Iemand tips waar ik iets losstaands kan vinden?
MyWishMax schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik me net als een hormonale teef heb gedragen tegenover mijn vriendje. Drama trappen om niks en hij die maar eeuwig lief doet. Hij snapte er he-le-maal niks van waarom ik opeens zo deed. Echt vreselijk.
je bent niet de enige. En doe mij dat pilletje ook maar
Flying_Angel schreef:Dat mijn vader misschien een kleine herseninfarct heeft gehad. Hij is nu in het ziekenhuis waar ik toch ook niet heen mag. Maar hij woont ook 130 km ver weg.
theadora99 schreef:xPabloBokt schreef:Wil eigenlijk een wastafelkast maar we mogen niet boren in de tegelmuur..
Iemand tips waar ik iets losstaands kan vinden?
Ikea? Wij hebben deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/lillangen- ... s39188157/