Nayomie schreef:Dat ik op een enigszins luchtige manier duidelijk wilde maken dat het niet goed met mij gaat, ik vervolgens een '' emoji terug krijg. Ja super fun om elke nacht niet tot weinig te slapen, elke dag hoofdpijn, spierpijn, benauwd, jankend op de bank liggen. Echt lachen.
Heb je het met je dokter over gesproken? Wellicht kan die iets voor je betekenen.
' emoji terug krijg. Ja super fun om elke nacht niet tot weinig te slapen, elke dag hoofdpijn, spierpijn, benauwd, jankend op de bank liggen. Echt lachen.
Ik pak gewoon wat te eten, flikker op.
Ik weet niet of je dat al doet, maar vaak helpt het om een concrete hulpvraag bij iemand neer te leggen. Veel mensen hebben dingen vaak oprecht niet door, of weten gewoon niet zo goed hoe ze erop moeten reageren, dus je moet dan echt heel erg duidelijk en concreet zijn in wat je van ze nodig hebt.
nu helpt het ook niet dat ik vandaag ook nog mijn cavia kwijt ben geraakt.
Pff ik ga hier zo graag weg als slaag voor mijn rijbewijs, maar ja... Of er moeten verzorgpaarden op fietsafstand komen. Ik vermoed dat het februari wordt weer voor ik eens kan afrijden