Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:31

Ik heb aardeiplanten gekregen.Ben geen tuinier,maar de kinderen wilde de plantjes.Maar 10 minuten water geven is te veel werk voor ze.ik geef ze wel water en laat de vogels er maar plezier mee hebben.

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:45

Dat de vrouw van het gemeentehuis vond dat ik zoveel veranderd ben ten opzichte van de pasfoto, nu moest ik nieuwe laten maken :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 11:47

Flying_Angel schreef:
Dat de vrouw van het gemeentehuis vond dat ik zoveel veranderd ben ten opzichte van de pasfoto, nu moest ik nieuwe laten maken :

Heb ik ook ooit gehoord. Maar ik zei iets van in de richting van dat m'n haar daar geverfd was ofzo. En toen was het goed. Soms doen ze daar zo moeilijk.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:41

Werd weer helemaal gebroken wakker. Zoveel pijn helemaal stijf. Kon ook niet wakker blijven tijdens de online lessen en weer in slaap gevallen.

Ik snap het echt niet, ik was best wel een ochtend mens. Maar sinds februari kan ik plots niet meer functioneren in de ochtend en ben ik zooooo moe |(.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:56

Aan dat ik een prachtig paard op het oog heb, maar dat het eigenlijk niet zo goed uitkomt nu, aangezien onze eigen 5 morgen eerst thuis komen.
En nog eentje erbij is eigenlijk net teveel.
Maar vind hem prachtig en is de goede maat voor mij (wil graag weer een rijpaard).

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:57

Dat ik vandaag een auto en een fietser door de rode lichten aan de spoorovergang zag doorrijden. Wat?!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:58

Aan mijn vriend die uit zijn werk brood mee zou nemen, want alles is op.
Komt hij thuis zonder brood, wil eerst douchen en dan boodschappen doen.
Dat is niet uit je werk en ik heb honger.
Dan had ik zelf wel boodschappen gedaan vanochtend. _-:(

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:07

Lestrange01 schreef:
Werd weer helemaal gebroken wakker. Zoveel pijn helemaal stijf. Kon ook niet wakker blijven tijdens de online lessen en weer in slaap gevallen.

Ik snap het echt niet, ik was best wel een ochtend mens. Maar sinds februari kan ik plots niet meer functioneren in de ochtend en ben ik zooooo moe |(.

Iets van vitamine ofzo dat je tekort hebt? Ik kan helemaal mis zijn hé, maar dat is het eerste dat in me op kwam :+

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:14

Dat ik twijfel of ik een topic ga openen over m'n klachten om te kijken of er mensen zijn die het herkennen of niet. Wordt uiteraard al bekeken door een huisarts, maar die gaat hard de kant op van "het moet maar overgaan" dus ik ben ook een beetje zelf bezig.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:15

Mandarijn schreef:
Dat ik twijfel of ik een topic ga openen over m'n klachten om te kijken of er mensen zijn die het herkennen of niet. Wordt uiteraard al bekeken door een huisarts, maar die gaat hard de kant op van "het moet maar overgaan" dus ik ben ook een beetje zelf bezig.

Kun je altijd doen hoor met die insteek, wie weet kun je uit de reacties nuttige tips halen bijvoorbeeld!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:47

V_Naomi schreef:
Lestrange01 schreef:

Iets van vitamine ofzo dat je tekort hebt? Ik kan helemaal mis zijn hé, maar dat is het eerste dat in me op kwam :+

Ben toevallig in december getest op allerlei dingen. Had een heeel licht vit d tekort, en slik sindsdien supplementen bij. Maar ik heb altijd een heel laag vit d en dit is de eerste keer dat het boven de 40 was in de afgelopen 10 jaar dus ik zou me juist beter moeten voelen :'). Ben vlak daarna op vakantie geweest in Brazilië en heb toen genoeg zon gezien als het goed is

Ijzer, b12, folium, calcium etc was allemaal perfect.

Ik ben juist een beetje bang dat ik pfeiffer heb ofzo :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 13:47

Mandarijn schreef:

Ik heb ook een huisarts van "het gaan vanzelf over" terwijl dat het bij mij elke keer niet zo is geweest. Je mag best dingen opeisen bij je huisarts hoor! Topic openen kan je misschien wel inzicht geven natuurlijk.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:12

Mijn vader die loopt te rommelen met zijn medicatie |o.
Hij is net voor de corona uitbraak gedotterd, wilde toen nog naar Nederland komen maar heeft hij gelukkig niet gedaan vanwege de corona. Hij heeft 2 weken geen ademhalingsklachten gehad en daarna begon het gedonder weer. Dus ik zeg; zodra je terug kan terug gaan. Bel ik hem nu op, is het nog erger geworden. Ja zegt hij; ik wordt zo ziek van die plaspillen dus die pak ik nog maar 1 per week in plaats van 2 per week. Kan toch geen kwaad?
Lieve vader... Je bent gedotterd, je hart werkt niet volledig, 1/6e van je longen werkt niet, je hebt vocht achter je longen. Slimme keuze :'). Dus maar even getipt dat hij samen met zijn vriendin (hij spreekt de taal daar niet) de dokter daar moet bellen voor een ander merk pillen en de situatie moet uitleggen. Want hij moet die medicijnen gewoon 2 keer per week slikken.
Spoiler:
Wat ik ook al een vreemde dosering vind. Kan best zijn dat hij het niet goed heeft begrepen en het twee keer per dag moet zijn _O-

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:37

Flying_Angel schreef:
Dat de vrouw van het gemeentehuis vond dat ik zoveel veranderd ben ten opzichte van de pasfoto, nu moest ik nieuwe laten maken :

Dat is zuur.

Ik heb het tegenovergestelde meegemaakt. Toen ik een paar jaar geleden mijn paspoort moest vernieuwen kon ik maar geen moment vinden om pasfoto’s te maken. Ik had er nog wel een van een paar jaar geleden. Nu ben ik bijna 30 en heb ik een paspoort met een foto waarop ik 14 ben :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:43

Mijn slaapritme is stuk... Of niet eens het ritme, maar ik slaap belachelijk slecht, terwijl ik altijd ene hele goede slaper was.

Ik kan rustig op de bank zitten en om 9 uur mijn ogen niet meer open kunnen houden, maar zodra ik in bed lig, lig ik wakker tot 1 uur. Of ik word om 3 uur wakker en val pas uren later in slaap. En als ik wel een normale tijd in slaap val en doorslaap ben ik tussen 5 en half 7 wakker en kan niet meer verder slapen. Terwijl ik nog doodmoe ben. Normaal moet ik overdag ook nog een paar uur slapen, maar dat lukt ook al een tijdje minder goed en heb al geprobeerd of het slapen beter gaat als ik overdag niet ga liggen, maar geen verschil. Jammer genoeg had ik normaal al enorm slechte belastbaarheid, maar nu kan ik helemaal amper iets. :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 14:45

Dat ik gewoon geen focus meer heb als het op school aan komt. Na 3 maanden schermpje staren is het wel genoeg geweest.. ik heb echt vakantie nodig en gewoon weer fysiek onderwijs. Heb echt een spanningsboog van nul komma niks op deze manier.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:01

Na anderhalf jaae gestopt te zijn nog steeds trek in sigaretten hebben. Pffft wanneer gaat dat eens over joh :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 16:23

Mars schreef:
Na anderhalf jaae gestopt te zijn nog steeds trek in sigaretten hebben. Pffft wanneer gaat dat eens over joh :=

Bij mijn moeder heeft het 3 jaar ongeveer aangehouden en daarna was het ineens weg. Je bent er bijna! *\o/*

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:10

Dat de assistente vind dat ik best nog even kan wachten met mijn klachten, terwijl ik al expres weken heb gewacht en rustig aan heb gedaan om te kijken of het niet alsnog verbeterde omdat ik de zorg niet wil overbelasten in deze tijd.. Maar nee, klachten niet weg en alleen maar erger, en ik moet volgende week nog een keer bellen voor overleg als het dan nog zo is. -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:12

Lau schreef:
Mars schreef:

Bij mijn moeder heeft het 3 jaar ongeveer aangehouden en daarna was het ineens weg. Je bent er bijna! *\o/*

Oh top dat geeft goede hoop!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:32

Mars schreef:
Lau schreef:

Oh top dat geeft goede hoop!

Een klein beetje :') hopelijk trekt het bij jou eerder weg

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:47

Iemand heeft een rottende vuilniszak die lekt in de gang staan. Ruik het in mijn huis nog. :r

Belde net aan, werd door het oogje gekeken maar niet open gedaan. Doe gewoon open en breng het weg en dweil meteen. Container staat letterlijk voor de flat.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:20

Helaas weer niet door bij een sollicitatie :( ik wil graag de zorg in, en zoek naar een bedrijf die het bbl traject aanbiedt. Weinig te vinden op het moment die dat in mijn omgeving aanbieden.
Nu zit ik er aan te denken de studie zelf dan te betalen en een werk leer plek erbij te zoeken, maar ik heb geen idee hoe snel zulke plekken te vinden zijn waar ze je betalen voor je leerplek, ipv stage zonder vergoeding.
Morgen maar even rond bellen :(

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:39

Proeftoets van medisch rekenen.

Snap het niet. Andere methode geprobeerd, verschillende vragen gemaakt en daardoor een beetje vertrouwen gekregen.

Alleen maar poedersuiker vragen in de toets. Niet gehaald ;(

Nu nog een week om het onder de knie te krijgen...

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:53

Tova schreef:
Proeftoets van medisch rekenen.

Snap het niet. Andere methode geprobeerd, verschillende vragen gemaakt en daardoor een beetje vertrouwen gekregen.

Alleen maar poedersuiker vragen in de toets. Niet gehaald ;(

Nu nog een week om het onder de knie te krijgen...

Waar loop je in vast?