Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynnepinny schreef:Haha, grappig hoe dat bij iedereen anders is. Ik vind het ook vre-se-lijk als mannen kaal zijn (nooit zelf meegemaakt, maar plaatjes zeggen genoeg vind ik). Ook bij mezelf trouwens, teveel gedoe. Maar ik leef dan ook wel in een goeie alto-bubbel waar mensen het liever wel dan niet zien
![]()
Urielle schreef:Ik vraag me dan vooral af hoe je dat doet met orale seks. Dat vind ik echt niks met haar.
Captain schreef:Lynnepinny schreef:Niemand hier voor een nette coupe naturelle? Scheelt je bijna 100% van die tijd
Voor mn vriend wel, voor mezelf niet. Hij had pas alles weggehaald, we hebben het 2 weken met de lamp uit gedaan want ik had echt het idee dat ik iets aan het doen was met een 12-jarige. Zo gek.
Alja schreef:Pepperrr schreef:Jeukende balletjes![]()
Gister een account aangemaakt op Bumble. Mijn 1e match was meteen mijn type. Blond haar, blauwe ogen en gespierd. Woont hier 5km vandaan, en vanaf moment 1 klikt het al meteen. Hij is super geïnteresseerd, kletst lekker mee, maar niet op een 'ik wil jou wel in mijn bed hebben'-manier. Gewoon relaxed, chill. Zijn beide 'op zoek' naar een serieuze relatie. Wist niet dat deze mannen nog bestonden![]()
Hij heeft alleen wel een vreselijke naam
Freek?
Jester_ schreef:Trek je ze er 1 voor 1 uit ofzo?
F_Orumster schreef:Urielle schreef:Ik vraag me dan vooral af hoe je dat doet met orale seks. Dat vind ik echt niks met haar.
Brr nee ik ook niet, en zeker niet met verhoogd risico dat je een haartje tussen je tanden vandaan kan halen. Glad vind ik dan weer het andere uitsterste. Bijgeknipt is toch wel fijn hoor, dat je hem niet uit een oerwoud zoeken moet
F_Orumster schreef:Brr nee ik ook niet, en zeker niet met verhoogd risico dat je een haartje tussen je tanden vandaan kan halen. Glad vind ik dan weer het andere uitsterste. Bijgeknipt is toch wel fijn hoor, dat je hem niet uit een oerwoud zoeken moet.
Gini schreef:Eigenlijk wel een klein beetje grappig als je je bedenkt wat je nu precies in je mond neemt, dat dan toch vooral dat haar als vies beschouwd wordt.