Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escamilla

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 15:18

Aan m'n eigen uitstel gedrag. Moet morgen een verslag inleveren en ben nog niet eens op de helft

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 15:26

casperzazoe schreef:
Dat ik het zo sneu vind voor kittens / pups als ze naar een nieuw huisje gaan -O- ineens weg van mama, zusjes en bekende omgeving. Tuurlijk, het hoort erbij en krijgen als het goed is een mooi leven maar alsnog

Ik vond het ook zo sneu, maar heb maandag onze kittens gehaald (2 zusjes) en ben echt heel erg verbaasd hoe goed het gaat! We namen ze mee in de ‘reiskoffer’ (speciaal voor katten dus), en in de auto beetje miauwen. Thuis aangekomen ritsen we de koffer open, kijken ze beiden afwachtend maar nieuwsgierig. Ik heb ze eruit getild en op de kattenbak gezet, maar ze gingen samen spelen: steeds fanatieker. Daarna met de jongens en speeltjes spelen, en ze ploften op de bank. Ik had ze nog even naar hun voer- en drinkbakjes gebracht, maar daarna ploften ze weer op de bank.

Ik was dus echt verbaasd.. na een uurtje gingen ze weer samen rauzen en op ontdekking, maar kwamen ook snel weer op de bank relaxen.

De volgende ochtend vond ik dus ook wel spannend, maar echt heel erg goed gegaan: brokjes op, kattenbak ‘vol’ en tevreden poesjes die sliepen maar omdat we binnen kwamen ze weer gingen spelen.
Afbeelding

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-19 15:27

Meisje in de bus die niet met haar inside voice kan bellen. Boeit mij het wat dat je moeder om 3 uur 's nachts nog lamskoteletjes staat te maken :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 15:53

Hoofd vol snot ^)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 15:55

Afkickverschijnselen _O-

Afgelopen 2 weken iets te veel cola en energy gedronken omdat ik me zo erg verveelde :o Nu zit ik weer op opdracht en drink ik overdag geen cola/energy natuurlijk.. Beetje jammer dit :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 15:59

Dat een dame in de supermarkt met haar handen een broodje pakt en vervolgens weer teruglegt %) :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-19 16:33

Sorry voor mensen die taalzifters haten maar: mensen die lidwoorden niet correct gebruiken. :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:49

Flying_Angel schreef:
Dat een dame in de supermarkt met haar handen een broodje pakt en vervolgens weer teruglegt %) :r

Gadver. Zoiets had ik gisteren ook. Was bij de kruidvat en wilde eigenlijk een zakje schepsnoep vullen, zag ik een kindje vol met haar tengels door die bakken roeren. :r Heb mooi een afgesloten zakje haribo snoepjes gekocht instead.

Om even van de kinder ergenissen af te stappen: Ik erger mij aan mijn ogen vandaag. Ben veel met school bezig deze dagen en zit dus makkelijk 8+ uur naar m'n laptop te staren. Merk het gelijk aan mijn ogen. Zie niet meer zo scherp en knipper veel. Super vervelend. Vooral omdat ik gewoon door moet achter die laptop.. :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:52

Een dikke grijze haar -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:55

O, maar dat is ook echt vies; mensen die idd in die broodjes bakken graaien (terwijl ze letterlijk met de hand langs de tang afgaan die ze even hadden kunnen pakken.) met de handen (en dan zeker ook vies als ze het broodje ook nog terug leggen ook) maar ook zeker de kids die in die bakken snoep zitten. Bah! Ik snap niet wat er zo moeilijk is om je kind aan te leren het met het schepje te doen? En als ze nog te klein zijn om zo'n schepje te gebruiken, doe jij het voor je kind. En als ze drama maken? Krijgen ze niks. Klaar :') Mijn zoontje vond dat juist super leuk om dat 'zelluf' te mogen doen met de schep en doet het nu ook gewoon uit zichzelf. Dat zijn geen dingen wat nu echt moeilijk aan te leren zijn. Over sommige dingen moet je dan ook niet teveel nadenken want dan kun je veel niet meer doen, maar als je het gewoon ziet gebeuren, wordt je wel even met de neus op de feiten gedrukt; dat mensenhanden die aan eten zitten waar anderen van eten gewoon vies zijn :r Snoepjes en broodjes was je niet even af zoals je met groenten en fruit doet dus brr. Gelukkig vul ik nooit snoep zakjes maar denk dat ik dat nu ook sowieso niet meer ga doen voorlopig :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 31-10-19 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:56

Over de bakken met broodjes en met handen pakken: Als er ergens een croissant los ligt verwijderd van andere croissants pak ik hem wel met mijn handen. Maar terugleggen zou ik dan echt nooit doen. Die tangen zijn soms echt ondingen :+ Maar als het heel vol ligt met broodjes pak ik wel altijd de tang.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:58

Ik pak broodjes ook met m'n handen, maar ik pak ook echt, en leg het niet terug om vervolgens een andere te pakken :=

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:59

Die tangen liggen er niet voor niks en die zijn gewoon goed te gebruiken, maar dat ben ik :+
In een volle bak met broodjes raak je al snel een andere aan als je gewoon met je handen erin gaat. Ik snap nooit goed waarom mensen dat idd zo moeten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 17:38

Ik ben een beetje onhandig met die tangen soms, maar dan doe ik het zakje over mijn hand, pak daarmee het broodje en draai dan het zakje over het broodje.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 17:55

Ik kan geen croissantjes pakken met een tang zonder m te pletten, dus ik zoek idd altijd eentje uit die eenzaam aan de kant ligt en pak die dan met m'n handen. Of ik pak de voorste bij het puntje en trek 'm zo uit de bak :')

OT: ik heb vanochtend een verstandskies eruit laten halen, en toen ik net een hapje van een cupcake probeerde, voelde ik iets loszitten. Bleek een stukje kies te zijn -O-. Nu weet ik niet of ze gewoon niet alles goed afgezogen hebben, of dat mijn achterste kies (die al op de nominatie staat voor een wortelkanaal) het begeven heeft, kan het in de spiegel niet zien en voel met m'n tong ook niets bijzonders :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:02

Foaly schreef:
Ik kan geen croissantjes pakken met een tang zonder m te pletten, dus ik zoek idd altijd eentje uit die eenzaam aan de kant ligt en pak die dan met m'n handen. Of ik pak de voorste bij het puntje en trek 'm zo uit de bak :')

OT: ik heb vanochtend een verstandskies eruit laten halen, en toen ik net een hapje van een cupcake probeerde, voelde ik iets loszitten. Bleek een stukje kies te zijn -O-. Nu weet ik niet of ze gewoon niet alles goed afgezogen hebben, of dat mijn achterste kies (die al op de nominatie staat voor een wortelkanaal) het begeven heeft, kan het in de spiegel niet zien en voel met m'n tong ook niets bijzonders :=

Misschien ff de tandarts bellen en vragen of hij tussendoor even kan kijken?
Wat voel je als je met je tong eroverheen gaat?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:14

Ik voel geen randjes of gaten of iets dergelijks, het doet ook geen pijn (of ja, niet meer pijn dan het gat van de verstandskies :+ ). Ik moet nog een afspraak maken voor die kies, zal dan wel aangeven dat er mogelijk een stukje af is. Heb al eerder met een kapotte kies rondgelopen (ja, mijn gebit is nogal een rampenplan :') ) dus raak er niet meer zo van in paniek gelukkig. Baal er meer van dat ik het nu niet zeker weet wat er gebeurd is :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:33

Foaly schreef:
Ik voel geen randjes of gaten of iets dergelijks, het doet ook geen pijn (of ja, niet meer pijn dan het gat van de verstandskies :+ ). Ik moet nog een afspraak maken voor die kies, zal dan wel aangeven dat er mogelijk een stukje af is. Heb al eerder met een kapotte kies rondgelopen (ja, mijn gebit is nogal een rampenplan :') ) dus raak er niet meer zo van in paniek gelukkig. Baal er meer van dat ik het nu niet zeker weet wat er gebeurd is :+

Dan denk dat het een niet goed weggezogen stukje is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:48

Ugh huisarts die elke keer weer niet bereikbaar is. 3de keer in 3 maand dat ik een afspraak wil maken, zijn ze weg. :(

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:01

Ik kan niet zo goed tegen drukke groepen en drukke/aanwezige mensen. Ben snel 'overprikkeld'; krijg letterlijk hoofdpijn en ben alleen maar bezig een huilbui te onderdrukken. Nu doe ik een super interessant blok op school maar in een drukke omgeving waar je je plek moet grijpen om erdoor heen te komen (iedereen heeft z'n woordje klaar en wie het eerst komt wie het eerst maalt). Vandaag aan het eind van de les he-le-maal gesloopt en zie nu al op tegen de rest van de lessen terwijl de stof zelf echt rete interessant is. Weet ook niet zo goed wat ik met mijn eigen gedrag in deze situatie moet. ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:02

Castilja schreef:
Ik kan niet zo goed tegen drukke groepen en drukke/aanwezige mensen. Ben snel 'overprikkeld'; krijg letterlijk hoofdpijn en ben alleen maar bezig een huilbui te onderdrukken. Nu doe ik een super interessant blok op school maar in een drukke omgeving waar je je plek moet grijpen om erdoor heen te komen (iedereen heeft z'n woordje klaar en wie het eerst komt wie het eerst maalt). Vandaag aan het eind van de les he-le-maal gesloopt en zie nu al op tegen de rest van de lessen terwijl de stof zelf echt rete interessant is. Weet ook niet zo goed wat ik met mijn eigen gedrag in deze situatie moet. ;(

Ik heb dit ook en wat ik doe is vooraan gaan zitten, en dan de boel achter je heel hard proberen te blokken.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:04

Aw. Thanks voor je antwoord! Ik zit alleen met 8 mensen in het blok en ik doe een kunstopleiding, dus het is net anders dan een college volgen :) Dus daarom weet ik ook even niet hoe ik me kan bewegen omdat er echt van je wordt verwacht 100% mee te doen en ik dat graag wil, maar gewoon blokkeer als ik de ruimte niet 'krijg'.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-19 19:36

Rooster van volgende week op school. Elke keer maar 1 les waardoor ik wel 5 dagen op school zit maar totaal 3 à 4 uur in het OV en maar 2 uur op school per dag -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:40

xPabloBokt schreef:
Rooster van volgende week op school. Elke keer maar 1 les waardoor ik wel 5 dagen op school zit maar totaal 3 à 4 uur in het OV en maar 2 uur op school per dag -O-

Super naar! Hopelijk is je rooster daarna wel weer beter.

Ik ben gelukkig ziek deze week, anders had ik voor 0 uur naar school geweest met 5 uur reizen. Het is dat ik ziek was en sowieso al niet naar school kon. := Iets met half 7 normaliter van huis gaan, 7.53 mail krijgen dat eerste les niet doorgaat, 10.40 dat laatste les ook niet doorgaat, en daartussen ik vrijstellingen heb. :') Ohhh ben nog nooit zo blij geweest om ziek te zijn :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-19 19:42

Ja hoop ik ook. Vind het opzich niet erg, maar dan een blokintroductie van 08.45 tot 09.30 dat ik dus om 07.00 in de bus moet wel :') en later in de week nog een les om 08.45 en daarna niks meer. Blijf dan meestal maar op school hangen om wat werk te doen, dan heb ik in ieder geval nog het gevoel dat ik niet voor niets zo lang heb gereisd :+