Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:Ik ben benieuwd, voor hen die niet echt succesvol zijn op IG, al is het maar het verwachten van meer likes, kijken jullie vanuit zakelijk oogpunt naar IG of persoonlijk? Zelfs als jullie een persoonlijk account hebben, gebruiken jullie potentieeel zakelijke hashtags? Of persoonlijke?
Kaplaars schreef:Ik ben sindskort ook begonnen met een account voor de paarden. In eerste instantie voor vrienden en familie om mijn eigen account niet te overspoelen met paardendingen.
Welke hashtags zijn handig om te gebruiken?
En hoe zien jullie al die info over likes en volgers?
En, laatste vraag, ik zag iets staan over accounts die meer dan 1000 mensen volgen, maar dan zelf maar 1 of 2 berichten hebben. Waarom willen jullie die niet als volger?
Daphara schreef:Kaplaars schreef:Ah super bedankt!![]()
Heel fijn dit! Goede tips!
Ik zag ook al gelijk drie nieuwe volgers![]()
Vanaf wanneer neem je dan een professioneel account?
Ik weet niet wat het minimum aantal volgers daarvoor is, maar in ieder geval zo snel mogelijk.
x_Milou schreef:Zou iemand me willen/kunnen helpen met Instagram music?
Heb het een tijdje gehad maar de knop is weg en komt niet meer terug. Ook op bedrijfsaccounts werkt het niet. Heb al de app verwijderd en op Google vind ik niet echt goede tips wat ik nog kan doen..
Lau schreef:x_Milou schreef:Zou iemand me willen/kunnen helpen met Instagram music?
Heb het een tijdje gehad maar de knop is weg en komt niet meer terug. Ook op bedrijfsaccounts werkt het niet. Heb al de app verwijderd en op Google vind ik niet echt goede tips wat ik nog kan doen..
Niks dan heeft Instagram besloten dat jij die knop niet meer hebt. Iedereen heeft andere knoppen
x_Milou schreef:Lau schreef:
Niks dan heeft Instagram besloten dat jij die knop niet meer hebt. Iedereen heeft andere knoppen
Hm ja dat las ik al vaker, maar ik vind het vooral gek dat ik hem op 3 accounts niet heb. Dat is dus ook gewoon pech? Geen enkele instelling waar dit nog aan kan liggen?