Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Nog steeds een stiekeme meelezer.
Prachtige outfits komen er voor bij! Zo veel verschillende smaken.
Ben ik de enige die ook obsessief de achtergrond bekijkt?
foxy80 schreef:Fair schreef:Foxy, Gaaf! Ik denk dat het ook tof zou staan als je het blousje in je broek doet!
Bedankt voor de tip. Durf het niet zo goed vanwege het het feit dat ik geen 'maatje graatje' heb. Morgen maar eens proberen.
Trui schreef:Ik was dit hele topic kwijt joh, ik dacht al... niemand die nog plaatst? T topic kwam maar niet om hoog?!
Vandaag verplicht aankleden.. ben vrij maar er komt een pakketje dus moet me toonbaar maken
Trui schreef:Ik was dit hele topic kwijt joh, ik dacht al... niemand die nog plaatst? T topic kwam maar niet om hoog?!
Vandaag verplicht aankleden.. ben vrij maar er komt een pakketje dus moet me toonbaar maken
Carlijn schreef:Hahaha mijn bezorgers zijn inmiddels wel wat gewend van me.Die zijn sowieso wel gewend dat mensen zich niet speciaal voor hen aankleden.
Vandaag nog even een fleurige jurk uit de kast getrokken voor een van de laatste mooie dagen! Gelukkig ga ik binnenkort nog een weekje naar Tenerife, dus dan mogen de zomerkleren ook weer even uit de kast.
[ [url=m/gGK0fc.jpg]Afbeelding[/url] ]