Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 15:53

MissJeanny schreef:
Hier ‘helaas’ al getrouwd voor de kids er waren maar over zoveel jaar het toch maar eens overdoen of zo alleen al voor de foto’s met de kinderen :P

grappig, ik was vorige week op een trouwerij en ondanks dat het een heel lief meisje is in een suuuuper snoepig jurkje was mijn conclusie: godzijdank zijn we getrouwd voordat er kinderen waren :')

MissJeanny

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:15

Ik kan me ook wel voorstellen dat je er druk mee bent op zo’n dag ja :))

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:25

Dat setje van de prenatal vind ik wel super lief. :j

Dat kraagje zou ik niet aan doen.

Hou van polo's maar dit kraagje is me te meisjesachtig

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:32

Bayja schreef:
Heftig zeg van je dochtertje Missjeanny!

Ah leuke vestjes zeg bij de Lidl!

Het maakt voor mij ook echt niet uit waar het staat, de kleding vind ik leuk om te zien maar off-topic dingen ook prima, zo leer je nog leuke uitjes etc :D

Cemlys, sprookjeshof is echt leuk! Dan wonen wij niet ver bij elkaar vandaan waarschijnlijk!

Net via nextdirect nieuwe superstars besteld, zijn ze een stuk goedkoper.

Is een half uurtje rijden. Wij wonen iets boven groningen

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:42

M_i_R schreef:
MissJeanny schreef:
Hier ‘helaas’ al getrouwd voor de kids er waren maar over zoveel jaar het toch maar eens overdoen of zo alleen al voor de foto’s met de kinderen :P

grappig, ik was vorige week op een trouwerij en ondanks dat het een heel lief meisje is in een suuuuper snoepig jurkje was mijn conclusie: godzijdank zijn we getrouwd voordat er kinderen waren :')

Haha! Man heeft al 3 kinderen uit eerder huwelijk, maar het was voor ons wel echt een toevoeging dat ze er bij was die kleine mup. Dat we zelf zo'n kleintje hebben is wel een van de redenen geweest dat we ervoor gekozen hebben de rest van onze gasten te vragen zonder kinderen te komen. De andere 3 zijn oud genoeg om zichzelf te vermaken, en op deze manier hadden we 40 oppassers bij ons. Eigenlijk helemaal niet druk mee geweest.. We trouwden op een zeilschip (alles behalve de fotoshoot van tevoren daar gedaan) en tijdens het feest 's avonds lag ze heerlijk te tukken in haar campingbedje benedendeks. Maar goed nou hebben we ook wel een heel makkelijk kind wat dat betreft.

Goed, back on topic! :Y)
bokt facebook link:
https://www.facebook.com/groups/412346725960525/?fb_dtsg_ag=AdwOp_NHPO1iGDa2TKuEOTcvRoPH9YZtxRNc1yyJ9RU-vw%3AAdwMQWSXgtS-88lNx4i3mm6GoWB2RqBhWlngseeU88ARkA

edit:

toch nog even een vraag. is sprookjesbos ook echt leuk genoeg om met zo'n muppie van nog net geen 1.5 heen te gaan?

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:18

Zo wat gaan jullie snel hier! Wel leuk zo'n actief topic!

Ik had die beige/crèmekleurige met oortjes ook gezien op de website van Lidl ja, volgens mij was die zelfs in de sale. Maar bij mijn zoontje hetzelfde, het maakt zo bleek. Bovendien vind ik iets meer kleur wel leuker. Met het hele warme weer heeft hij weleens een witte romper zonder mouwen aan gehad (ik had weinig leuke zonder mouwen) en tja, dat staat hem niet zo haha :P

Dat kraagje zou ik inderdaad ook niet bij een jongen aandoen, tja, ook niet echt genderneutraal :P Maar daar hou ik mij niet zo mee bezig :P Niet helemaal mijn smaak ook, te klassiek enzo. Ik vind polo's wel heel leuk staan (mijn vriend zegt dan, wat ziet hij er weer studentikoos uit vandaag :P ).

Mocht ik een meisje hebben dan zou ik ook wel roze kopen enzo, ik vind oudroze en van dat zachte roze vooral erg mooi, maar ook niet álles hoeft roze te zijn hoor... En té truttig is ook niet mijn ding. Veel van de kleding die ik heb voor Daniel zou ook prima, met wat aanpassingen soms, voor een meisje kunnen.

Voor Daniel heb ik ook nog een roze sweatshirt/polo liggen, gekocht op de Koningsmarkt. Die vrouw had zoveel leuks en allemaal nog zo goed als nieuw. Roze kan best bij een jongen, maar dan liever geen ruches en dat soort dingen :P

Wat een prachtig jurkje heeft dat meisje aan op de bruiloft! Ik kan mij best voorstellen dat trouwen met je kind(eren) erbij ook wel erg mooi is. Zelf niet getrouwd overigens :P

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 19:20

Lidl vestje heb ik vorig jaar ook gekocht. Voor mijn zoontje heb ik wel de beige genomen, staat leuk. Hij kan m nu ook nog aan, oren kunnen nog net op deze leeftijd vind ik.

B heeft vandaag een legging van Tiny Cottons aan met een oversized trui erboven. Ben er zelf weg van, staat hem zo leuk.

Afbeelding

Trui is op de foto alleen veel roder dan in het echt.

En het motief van het broekje zie je totaal niet haha

Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:47

Leuk maritb. Normaal hou ik helemaal niet van leggings maar zo vind ik het wel leuk staan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 21:49

Die is mooi met dat zacht rode ruitje Marit!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:17

simongek schreef:
Leuk maritb. Normaal hou ik helemaal niet van leggings maar zo vind ik het wel leuk staan.

Ik ben er nu helemaal weg van. Zit ook zo lekker :)

Ja leuk he, heb t zo als setje kunnen kopen. Wordt er erg blij van.

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:28

Leuk Marit!

Hier ook geshopt vandaag, hier op de foto vast de nieuwe broek en schoenen. Vind ze zo stoer staan <3
Afbeelding

Afbeelding
Broek nog wat ruim haha

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:30

Heel leuk!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:10

Hele leuke outfit!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:15

Pittig!

Wij gaan morgen wrs Bergstein kopen. :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:16

lieveli schreef:
Pittig!

Wij gaan morgen wrs Bergstein kopen. :')

Geef je nu al op? >;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 00:05

Ik kon vandaag niet naar buiten met mijn kind want geen laarzen |(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 06:49

Bergsteins gaan je niet tegenvallen Lie. Het is even wennen, maar ze zitten zo fijn voor die kinders.
Ik moet vandaag ook op jacht er naar.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 07:05

Stoer setje inderdaad! Broekje ziet er nu nog wel een beetje uit alsof er een te zware luier in hangt :P
Meneer moet inderdaad nog een stukje groeien voor het mooie :j

Als ze breed genoeg zijn dan zijn ze wel fijn ja Bergstein, hier helaas te smal. Druppies schijnen iets breder te vallen maar wij gaan weer voor Baby Bogs, die zitten sowieso goed :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 07:29

Superleuk zetje Lonneke!

Ik vind de bergsteins ook top, B ook. Helaas zijn ze idd nu precies goed in de breedte, maar als zn voeten iets groeien zullen ze te smal worden. Ook bij de kuiten is het nét aan. Had graag zn broek erbij in gedaan, maar dat gaat eigenlijk niet.

Zijn druppies net zo hoog als bergsteins?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:14

Geen idee Britt, ik heb ze nooit gehad maar zie de tip regelmatig langskomen op de barefoot schoenen groep :) Ik weet ook niet of er meer ruimte in de schacht zit maar vooral de voetbreedte.

Enige (soepele) laarsjes met meer ruimte voor de broek die ik heb gevonden, zijn die waarvan ik pas een foto heb geplaatst van MyMayu. En de Baby Bogs daar kan je op zich ook nog wel wat in kwijt.

Afbeelding

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:21

Bergstein was hier ook te smal. Wij hebben gewoon simpele van de Welkoop, die vallen breed en zijn best soepel.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:23

Er is outlet bij Tumble n dry dit weekend :+:

Meteen nog even wat besteld voor baby en nieuwe zomerjurk voor de oudste voor volgend jaar :))

Regenlaarsjes staan hier ook nog op het lijstje, ook even voor gaan zoeken dit weekend!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:54

Hier ook van de bouwmarkt brede en hele soepele regenlaarsjes, maar ik wilde ook nog wat warmers dus vandaar de Baby Bogs :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:57

Ik zet binnenkort 2 paar bergstein op de fb :) 1 nog in de doos. Ander paar 5 keer gebruikt.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 09:01

Ga ik in de gaten houden Keet, want vind ze verder wel erg fijn. En met een dunnere broek gaat het vooralsnog prima. Hij had wel koude voetjes net, maar even lekker opgewarmd met mijn handen toen hij op Mn rug zat :brr:

Afbeelding