Nu ik jullie zo hoor over die beoordelingen voel ik me wel schuldig dat ik hun niet heb beoordeeld

Ik wil het wel alsnog doen, maar hoe moet dat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen_M schreef:Volgensmij kan nu alleen een kopende partij beoordelen en mag jij als verkoper nu alleen terug beoordelen. Andersom als jij nu op producten zal reageren kan jij na enkele berichten een beoordeling geven
PureSG schreef:Maureen_M schreef:Volgensmij kan nu alleen een kopende partij beoordelen en mag jij als verkoper nu alleen terug beoordelen. Andersom als jij nu op producten zal reageren kan jij na enkele berichten een beoordeling geven
Ik heb gisteren nog als verkopende partij een beoordeling kunnen geven aan de koper, dus bovenstaande lijkt niet zo te zijn.
Ik snap overigens niets van dat hele sterren systeemwanneer je wel/niet kan beoordelen etc.
vaaleriee schreef:Vasthi schreef:Rare mensen.........Zadel gekocht per post. Zag er prima uit op foto’s, werd verkocht als zgan en net nagekeken door een zadelmaker, maar toen we de boom wisselden bleek het volgens mijn zadelmaker onbruikbaar en alleen voor veel geld op te knappen. Verkoper heeft het over “stoepgarantie” en wil nergens in tegemoet komen. Ben nu aan het uitzoeken wat er juridisch mogelijk is.
Maar wist de verkoper dit? Vind zoiets eerlijk gezegd wel het risico van tweedehands en zeker als je het dan ook nog via de post verzend. Snap dat het heel erg balen is maar of je het op de verkoper kunt verhalen vraag ik me af.
DatBenIkNou schreef:Vasthi schreef:Rare mensen.........Zadel gekocht per post. Zag er prima uit op foto’s, werd verkocht als zgan en net nagekeken door een zadelmaker, maar toen we de boom wisselden bleek het volgens mijn zadelmaker onbruikbaar en alleen voor veel geld op te knappen. Verkoper heeft het over “stoepgarantie” en wil nergens in tegemoet komen. Ben nu aan het uitzoeken wat er juridisch mogelijk is.
Ik heb zoiets gehad. Als je er een bedrag voor hebt betaald waarvan je mag verwachten dat het bruikbaar is voor het doel, heb je wel rechten. Ook bij een consument. Heb je er echt weinig voor betaald, dus minder dan je zou verwachten bij dit product, dan zou het ook alleen als decoratie geschikt kunnen zijn. Zo legde mijn rechtsbijstand het ongeveer uit. Ik heb het zadel zelf terug gebracht en het bedrag terug gekregen. verkoopster negeerde mijn berichten en telefoon en heb gezegd dat ik dan en dan langs zou komen, dat hielp.
Francieen schreef:hooi! ik heb gisteren verkocht via gelijk oversteken. ze heeft gisyeren toen ik de track and trace code stuurde gelijk op "uitbetalen"gedrukt en ik heb het nog niet binnen. heeft iemand een idee hoe lang dit gaat duren
upendo schreef:Francieen schreef:hooi! ik heb gisteren verkocht via gelijk oversteken. ze heeft gisyeren toen ik de track and trace code stuurde gelijk op "uitbetalen"gedrukt en ik heb het nog niet binnen. heeft iemand een idee hoe lang dit gaat duren
Meestal gaat er een werkdag overheen en krijg je het aan het eind van de volgende dag.