Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarJon schreef:Nayomie schreef:Stomme studenten die op het station andere jongeren een baan proberen aan te smeren.En dit gebeurt dagelijks.
Dit inderdaad.In Groningen is het ook raak de laatste paar weken. En dan het liefst nog terwijl ze ook een sigaret in hun mond hebben
Danielleeee_ schreef:MarJon schreef:Nayomie schreef:Stomme studenten die op het station andere jongeren een baan proberen aan te smeren.En dit gebeurt dagelijks.
Dit inderdaad.In Groningen is het ook raak de laatste paar weken. En dan het liefst nog terwijl ze ook een sigaret in hun mond hebben
Dat klinkt echt irritant. Wat voor banen bieden ze aan? Volgens mij heb ik zoiets nog nooit gezien zelf, gelukkig.
Van die verkopers of mensen van loterijen enzo bij station vind ik ook zo irritant. Ga lekker niet op een plek staan waar mensen haast hebben
Bowo schreef:Waarom rijdt een trein weg bij een station om een paar honderd meter later vol op de rem te gaan, een paar seconden stil te staan en dan weer door te rijden?
Bowo schreef:Waarom rijdt een trein weg bij een station om een paar honderd meter later vol op de rem te gaan, een paar seconden stil te staan en dan weer door te rijden?
Bowo schreef:Een overgang zit daar in ieder geval niet en het sein was die volgens mij al voorbij (dan had die wel bij het station gewacht)
Maar een gaat trein echt zo makkelijk (bijna) kapot?