Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:22

He verrek, wilde net typen dat ik zoveel moet niezen. Maar zit in de metro :) heb nu al 4x geniest. Wat meoten die mensen wel niet denken

Edit: 7

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:23

Ik moet zo gaatjes laten vullen bij de tandarts en ben echt heel bang voor de tandarts :=

Lau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:13

Is het al tijd om weer naar bed te gaan? Nee.... Jammer ik heb vandaag echt mijn dag niet.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 13:59

Wilde experimenteren met vegetarisch eten, dus zocht vegetarische kipblokjes. Weet dat van eigen merk van de supermarkt niet lekker is, dus gekeken naar merk.

Je betaald gewoon 4 tot 7 euro voor nog geen 400 gram :oo Das nog duurder dan biologisch.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 15:16

Dat de buschauffeur mij en een andere jongen aan ziet komen rennen en toch besluit weg te rijden. Waren nog geen twee meter van de deur vandaan..

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 16:32

Dat chocolade zo verd**** lekker is en ik van die mini-reepjes van Kinder voor mijn dochter heb gekocht (tiener.. wilde als verrassing er morgen 1 in haar lunchtrommel stoppen....) Maar ik heb er nu al 5 op....

Ok.. 6...

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 16:59

Dat ik kleurstaaltjes wil bestellen bij een webwinkel.
Heb 3 kleurtjes gekozen, 47 cent per stuk. Durven ze daar 5 euro verzendkosten voor te rekenen. :wave: dan ga ik wel bij een ander kijken

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 17:56

Dat er elke keer zoveel zilvervissen op mijn slaapkamer lopen... Heb er 2 vallen neergezet, maar het helpt voor geen meter. Wie heeft DE gouden tip?

En dat ik amper grafieken/cijfers etc. kan vinden (over vraag naar duurzaamheid, en chocolade) voor een marketing presentatie..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 17:58

saabineex schreef:
Dat er elke keer zoveel zilvervissen op mijn slaapkamer lopen... Heb er 2 vallen neergezet, maar het helpt voor geen meter. Wie heeft DE gouden tip?

En dat ik amper grafieken/cijfers etc. kan vinden (over vraag naar duurzaamheid, en chocolade) voor een marketing presentatie..

Lavendel takjes. Of hoe je het gedroogde lavendel wilt noemen.
Vooral in je kast waar je je kleren hebt neerhangen/leggen

Vroeger had mijn oma altijd een stuk zeep in de kast. Geen idee of ze dat deed ivm motten. Maar dat zou kunnen

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:17

sureido schreef:
Ik moet zo gaatjes laten vullen bij de tandarts en ben echt heel bang voor de tandarts :=

Hoop dat het meeviel!
Moest vandaag mijn verstandskies laten trekken (door angst 8 jaar uitgesteld).
Maar viel uiteindelijk reuze mee :+

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:18

Lieszje schreef:
sureido schreef:

Hoop dat het meeviel!
Moest vandaag mijn verstandskies laten trekken (door angst 8 jaar uitgesteld).
Maar viel uiteindelijk reuze mee :+

Hahahahaha ik denk dat ik net als jou word/ben. Mn verstandkies komt nu zichtbaar door en doet ook reuze pijn maar ik durf niet.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:25

Nou Savannah na mijn ervaring van vandaag zou ik je aanraden om te gaan :')
Heb het jaren uigesteld en daarin periodes van irritaties en koppijn gehad.
Daarnaast is mijn ondergebit scheef gaan staan door ruimte tekort..
Hij was er in een paar tellen uit en heb amper iets meegekregen :')
Napijn neem ik maar voor lief, dat merk ik wel als de verdoving is uitgewerkt..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:27

Als je goed rust houd dan heb je ook amper napijn. Heb je iets makkelijks te slurpen in huis? Weekje rust en dan is het alsof er nooit iets is geweest. Ik had geen rust genomen en bij mij waren ze vanwege verkeerd liggende wortels wat langer bezig geweest, ik ben uiteindelijk verplicht een week naar huis gestuurd door de kaakchirurg :'). Liep stage in hetzelfde ziekenhuis.
Dus vooral, pak je rust. 2e keer viel mij echt zo mee!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:02

Haha dat is dan wel fijn Jikke!
Hoef donderdag pas weer te werken, mocht het echt niet gaan kan ik vast nog wel wat langer vrij krijgen :)
Ben al goed voorbereid met zacht voedsel en genoeg smoothie ingrediënten :D
Zit nu aan de tomatensoep en zachte bolletjes, gaat prima :)
Verdoving begint nu langzaam uit te werken :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:04

Nouja, ik was 2 dagen na het verwijderen weer bij mijn bijbaan gaan werken (bouwmarkt) met lekker bukken en tillen. Is er niet zo goed voor kan ik je zeggen :'). Dus huilend in de stoel bij de kaakchirurg op mijn 2e stagedag, een week later. Dus naar huis gestuurd met diclofenac ipv ibuprofen. Ik reageerde toen heel flink op de diclofenac terwijl ik dat normaal niet doe :'). De noodles kwamen m'n strot uit na 1 week. Maar ben zo blij dat ze er uit zijn. Veel minder oorpijn en hoofdpijn :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:15

Hier ook laatst twee van de vier laten verwijderen, ging helemaal prima!
Een half uur na de behandeling een ibuprofen genomen en tegen de avond nog een keer zodat ik zeker wist dat ik lekker zou slapen. Daarna was het eigenlijk al niet meer nodig :) ik heb er ook heel lang tegenop gezien maar het viel echt reuze mee! Eerst een foto maken, dan kennis maken met de persoon die aan je hoofd gaat trekken, naar de behandelkamer, verdoving er in, achterover, ingepakt, een paar keer getrokken en toen was ik al weer klaar. Het enige wat ik er van heb gemerkt is een beetje getrek, en één keer een knars (alsof je chips eet).

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:20

Ik durf nog steeds niet :+ :+ wel is te zien op de foto dat ze alle 4 gaan doorkomen maar 1 is nu al zo ver dat je hem ziet. En aangezien ik een beugel heb gehad is er dus idd geen ruimte voor en gaan mn tanden eraan als ik ze laat doorkomen.. Voor mij is de angst alleen de verdovingen. Bij de tandarts met gaatjes lig ik dan ook te spartelen... maar als ze eenmaal bezig zijn dan vind ik er niks engs aan.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:25

Oei dat lijkt mij dan inderdaad niet fijn Jikke!
Wel fijn dat ze er zo flexibel mee om gingen :)
Heb gelukkig werk wat denk geen problemen gaat opleveren.

Dat is fijn Steeph!
Hoop dat ik vannacht ook een beetje kan slapen :+
Voelde eigenlijk alleen wat druk..

Hebben jullie ook je verstandskies meegenomen?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:30

@Savannah
Echt gaan hoor als de tijd rijp is!
Mijn tanden stonden ook weer netjes na mijn beugel.
Maar door mijn uitstelgedrag ziet mijn ondergebit er ook niet mooi meer uit..
Heb er nu echt spijt van dat ik niet eerder ben gegaan.
Als mijn andere verstandskies eruit is ga ik ook kijken of er nog wat aan mijn ondergebit gedaan kan worden :o

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:33

SavannahNx schreef:
Dat de buschauffeur mij en een andere jongen aan ziet komen rennen en toch besluit weg te rijden. Waren nog geen twee meter van de deur vandaan..

:(:)

Was het bij het station of gewone halte? Want daar zit verschil in.
Buschauffeurs moeten stipt op tijd vertrekken van de stations. Daar worden ze soms op gecontroleerd.

Ik heb vrijdag een opvolger van Usain Bolt wel meegenomen. Die jongen ging echt hard! :D

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:35

Lieszje schreef:
@Savannah
Als mijn andere verstandskies eruit is ga ik ook kijken of er nog wat aan mijn ondergebit gedaan kan worden :o

Ik heb al een doorverwijzing liggen omdat ik vorige week zowat van me stokkie ging door de pijn. Dus ik ga wel een afspraak maken. Mn moeder moest laatst een rotte kies laten trekken en ze werd door zo’n fijne kaakchirurg er doorheen gesleept (me moeder is ook zo’n spartelaar :j :') ) dus ik hoop dat zij mij ook kan doen. Ik had al verwijzing gehad vorig jaar, maar 1. Ik was te bang en 2. Die kaakchirurg stond me echt niet aan. Vieze oude man die onnodig aan mn borsten zat bij alleen al het kijken naar mn kies. Mn moeder vroeg ook hardop: wat bent u allemaal aan het doen?! Toen zijn we weggegaan.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:51

SavannahNx schreef:
Lieszje schreef:
@Savannah

Ik heb al een doorverwijzing liggen omdat ik vorige week zowat van me stokkie ging door de pijn. Dus ik ga wel een afspraak maken. Mn moeder moest laatst een rotte kies laten trekken en ze werd door zo’n fijne kaakchirurg er doorheen gesleept (me moeder is ook zo’n spartelaar :j :') ) dus ik hoop dat zij mij ook kan doen. Ik had al verwijzing gehad vorig jaar, maar 1. Ik was te bang en 2. Die kaakchirurg stond me echt niet aan. Vieze oude man die onnodig aan mn borsten zat bij alleen al het kijken naar mn kies. Mn moeder vroeg ook hardop: wat bent u allemaal aan het doen?! Toen zijn we weggegaan.

Bah! Goed dat je weg bent gegaan.

Lieszje schreef:
Dat is fijn Steeph!
Hoop dat ik vannacht ook een beetje kan slapen :+
Voelde eigenlijk alleen wat druk..

Hebben jullie ook je verstandskies meegenomen?

Komt wel goed hoor! Heb je netjes gekoeld na thuiskomen en een pijnstiller genomen toen je de watjes mocht uitspugen?

Ik heb mijn tand niet eens vaarwel gezegd :+ daar was ik dan weer een beetje te bang voor, bij de volgende twee ga ik wel vragen of ik ze even mag zien voor ze worden weggemikt :')

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:03

hagelslag schreef:
saabineex schreef:

Lavendel takjes. Of hoe je het gedroogde lavendel wilt noemen.
Vooral in je kast waar je je kleren hebt neerhangen/leggen

Vroeger had mijn oma altijd een stuk zeep in de kast. Geen idee of ze dat deed ivm motten. Maar dat zou kunnen

Dankjewel, ik ga het proberen!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:38

Ben gelijk gaan koelen en heb paracetamol genomen :)
Verdoving is nu uitgewerkt, pijn valt reuze mee :)

Volgens mij willen niet veel mensen hun verstandskies meenemen :o
Ze reageerden een beetje lacherig :+

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:04

Kairos schreef:
Dat ik geen tussenjaar mag van mijn ouders (terwijl ik dan gewoon wil gaan werken en verder zoeken naar studies) en alle studies die me interessant lijken of vakken vereisen of aanraden die ik niet heb, of enige kennis van vragen over vakken waar ik slecht voor sta. Kan net zo goed niet gaan studeren op deze manier |o

Wat stellen zij dan voor, dat je een studie gaat doen die je niet leuk vindt en na 3 maanden stopt?