Edit: 7
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saabineex schreef:Dat er elke keer zoveel zilvervissen op mijn slaapkamer lopen... Heb er 2 vallen neergezet, maar het helpt voor geen meter. Wie heeft DE gouden tip?
En dat ik amper grafieken/cijfers etc. kan vinden (over vraag naar duurzaamheid, en chocolade) voor een marketing presentatie..
Lieszje schreef:sureido schreef:Ik moet zo gaatjes laten vullen bij de tandarts en ben echt heel bang voor de tandarts
Hoop dat het meeviel!
Moest vandaag mijn verstandskies laten trekken (door angst 8 jaar uitgesteld).
Maar viel uiteindelijk reuze mee
SavannahNx schreef:Dat de buschauffeur mij en een andere jongen aan ziet komen rennen en toch besluit weg te rijden. Waren nog geen twee meter van de deur vandaan..
Lieszje schreef:@Savannah
Echt gaan hoor als de tijd rijp is!
Mijn tanden stonden ook weer netjes na mijn beugel.
Maar door mijn uitstelgedrag ziet mijn ondergebit er ook niet mooi meer uit..
Heb er nu echt spijt van dat ik niet eerder ben gegaan.
Als mijn andere verstandskies eruit is ga ik ook kijken of er nog wat aan mijn ondergebit gedaan kan worden
SavannahNx schreef:Lieszje schreef:@Savannah
Echt gaan hoor als de tijd rijp is!
Mijn tanden stonden ook weer netjes na mijn beugel.
Maar door mijn uitstelgedrag ziet mijn ondergebit er ook niet mooi meer uit..
Heb er nu echt spijt van dat ik niet eerder ben gegaan.
Als mijn andere verstandskies eruit is ga ik ook kijken of er nog wat aan mijn ondergebit gedaan kan worden
Ik heb al een doorverwijzing liggen omdat ik vorige week zowat van me stokkie ging door de pijn. Dus ik ga wel een afspraak maken. Mn moeder moest laatst een rotte kies laten trekken en ze werd door zo’n fijne kaakchirurg er doorheen gesleept (me moeder is ook zo’n spartelaar![]()
) dus ik hoop dat zij mij ook kan doen. Ik had al verwijzing gehad vorig jaar, maar 1. Ik was te bang en 2. Die kaakchirurg stond me echt niet aan. Vieze oude man die onnodig aan mn borsten zat bij alleen al het kijken naar mn kies. Mn moeder vroeg ook hardop: wat bent u allemaal aan het doen?! Toen zijn we weggegaan.
Lieszje schreef:Dat is fijn Steeph!
Hoop dat ik vannacht ook een beetje kan slapen
Voelde eigenlijk alleen wat druk..
Hebben jullie ook je verstandskies meegenomen?
hagelslag schreef:saabineex schreef:Dat er elke keer zoveel zilvervissen op mijn slaapkamer lopen... Heb er 2 vallen neergezet, maar het helpt voor geen meter. Wie heeft DE gouden tip?
En dat ik amper grafieken/cijfers etc. kan vinden (over vraag naar duurzaamheid, en chocolade) voor een marketing presentatie..
Lavendel takjes. Of hoe je het gedroogde lavendel wilt noemen.
Vooral in je kast waar je je kleren hebt neerhangen/leggen
Vroeger had mijn oma altijd een stuk zeep in de kast. Geen idee of ze dat deed ivm motten. Maar dat zou kunnen
Kairos schreef:Dat ik geen tussenjaar mag van mijn ouders (terwijl ik dan gewoon wil gaan werken en verder zoeken naar studies) en alle studies die me interessant lijken of vakken vereisen of aanraden die ik niet heb, of enige kennis van vragen over vakken waar ik slecht voor sta. Kan net zo goed niet gaan studeren op deze manier