Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariannee schreef:het is wel erg toevallig, precies in het midden. Geloof je het zelf?
Sammie schreef:onderkant van het V'tje denk ik dat ze bedoelt. Hij is in het midden open en door de speling in de envelop dan aan de zijkant (waar hij niet dicht zat geplakt, maar speling had door de scheur en de natuurlijke ruimte van de envelop zelf) eruit is gevallen. Dit kan in het sorteercentrum gebeurd zijn, maar net zo goed in de tas van de postbode.
Ariannee schreef:nee maar precies in het midden? Erg toevallig.
Sammie schreef:Als deze scheur door de ontvanger is gemaakt, bedoelt ze dus dat te zeggen dat de envelop compleet heel was en dichtgeplakt met twee plakkertjes (een aan de onderkant van het V'tje en een dwars daarop?) en dat dan de ronde lipstick of de lipstick in een klein rechthoekig doosjes door zo'n zijkantje eruit moet zijn geglipt? Vat ik het zo goed samen? Dat lijkt mij wat sterk, eigenlijk. Maar dat is dan wel op basis van de envelop zat goed dicht gelikt met extra plakbandje erover. Dan zitten die flapjes er in de hoeken er net goed open en de V-flap goed vast zat lijkt mij dat wat onwaarschijnlijk.
"t wordt een vaag verhaal zo
Courses schreef:Ik had net wel iets apartsIk moest even snel wat ophalen hier in de buurt bij iemand. Afijn, zo geregeld. Woonde echt om de hoek dus ik kwam daar aan en zette m’n fiets even tegen de muur aan (heb geen standaard) en bel aan. Deur word open gedaan en ik zeg vriendelijk dat ik iets op kwam halen. Vervolgens geen ‘boe’ of ‘bah’, nou ja okee. Ik maakte nog de opmerking dat het echt om de hoek was, nogmaals geen reactie, enkel een soort van staar waar ik me een beetje ongemakkelijk bij voelde
Geld gegeven, zag dat ze aan ’t eten was (tijd was wel overlegd dus niet mijn ‘fout’) dus zei nog vriendelijk ‘Eet smakelijk’ maar toen werd de deur alweer dicht gedaan ... Nou eh, jij ook fijne avond