Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Interessant verhaal Corinna, hopelijk knap je snel weer het laatste stukje op.
Emmaa_: dapper dat je het doet, en stoer dat je er zo over kan schrijven. Interessant om eens over te lezen. Al is het niet zo mijn ding.
BernetteO: wat een grappige layout. Ik vind het wel vermoeiender lezen, maar het is wel echt een eigen stijl.
Ik heb mijn blog ook weer af voor vandaag: Ork ork ork, soep eet je met een...
HippoLogic schreef:Mijn blog is online Hoe leer je je paard van het gras af te blijven (in het Engels).
Eerst maar eens uitvogelen hoe mijn nieuwe Singer naaimachine (van de Kerstman!!) werkt die gisteren is aangekomen met de slakkenpost. Kan ik mijn paard leuk gaan aankleden.
HippoLogic schreef:Ork, ork ork, soep eet ik met mijn Spork.
Mijn blog is online Hoe leer je je paard van het gras af te blijven (in het Engels).
Misschien heb ik ooit nog eens de moed alles te vertalen. Ik zag iemand hier die een knopje had om van de NL versie van haar blog naar de Eng versie te veranderen. Dat vond ik wel heel handig. Misschien ga ik daar nog eens naar kijken.
Eerst maar eens uitvogelen hoe mijn nieuwe Singer naaimachine (van de Kerstman!!) werkt die gisteren is aangekomen met de slakkenpost. Kan ik mijn paard leuk gaan aankleden.
happypaardje schreef:Interessante post weer! Nooit zo aan gedacht eigenlijk, om gras als beloning te gebruiken. Was altijd bang dat als ze doorhebben dat het soms mag, ze dan constant gaan proberen te grazen. Maar op deze manier is het waarschijnlijk wel haalbaar... Hmm...![]()
En veel plezier met je naaimachine! Lekker dekjes maken etc ^^