Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:58

Probeer eens in een klein hoekje. Anders heb je je producten moeten weggooien voor niets als het lukt :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:00

Zal eens gaan proberen.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:04

Mizora schreef:
Interessant verhaal Corinna, hopelijk knap je snel weer het laatste stukje op.

Emmaa_: dapper dat je het doet, en stoer dat je er zo over kan schrijven. Interessant om eens over te lezen. Al is het niet zo mijn ding.

BernetteO: wat een grappige layout. Ik vind het wel vermoeiender lezen, maar het is wel echt een eigen stijl.

Ik heb mijn blog ook weer af voor vandaag: Ork ork ork, soep eet je met een...

Ik vind het ook iets lastiger, maar wel inderdaad veel meer 'eigen'. Misschien dat ik er nog een aanpassing aan doe wat betreft de tekst van het bericht. De kopjes laat ik in elk geval wel zo. Maar qua leesbaarheid van het hele bericht zou een ander lettertype misschien beter zijn. Ik denk er in elk geval nog even over na ;)

Wat een geweldige post Emma!

Yasmin, die van jou is ook weer erg goed!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 18:57

Ork, ork ork, soep eet ik met mijn Spork. :D

Mijn blog is online Hoe leer je je paard van het gras af te blijven (in het Engels).

Misschien heb ik ooit nog eens de moed alles te vertalen. Ik zag iemand hier die een knopje had om van de NL versie van haar blog naar de Eng versie te veranderen. Dat vond ik wel heel handig. Misschien ga ik daar nog eens naar kijken.

Eerst maar eens uitvogelen hoe mijn nieuwe Singer naaimachine (van de Kerstman!!) werkt die gisteren is aangekomen met de slakkenpost. Kan ik mijn paard leuk gaan aankleden.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 19:12

Ik heb nog een nieuwe post over control freak.
Soms een handige eigenschap, maar lang niet altijd.
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 19:40

HippoLogic schreef:
Mijn blog is online Hoe leer je je paard van het gras af te blijven (in het Engels).

Eerst maar eens uitvogelen hoe mijn nieuwe Singer naaimachine (van de Kerstman!!) werkt die gisteren is aangekomen met de slakkenpost. Kan ik mijn paard leuk gaan aankleden.

Interessante post weer! Nooit zo aan gedacht eigenlijk, om gras als beloning te gebruiken. Was altijd bang dat als ze doorhebben dat het soms mag, ze dan constant gaan proberen te grazen. Maar op deze manier is het waarschijnlijk wel haalbaar... Hmm... :)

En veel plezier met je naaimachine! Lekker dekjes maken etc ^^

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:15

Hippologic, ik heb die optie op mijn blog. Je moet alleen wel zelf vertalen.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:23

HippoLogic schreef:
Ork, ork ork, soep eet ik met mijn Spork. :D

Misschien heb ik ooit nog eens de moed alles te vertalen. Ik zag iemand hier die een knopje had om van de NL versie van haar blog naar de Eng versie te veranderen. Dat vond ik wel heel handig. Misschien ga ik daar nog eens naar kijken.

Leuke post! Ik heb zelf hetzelfde als Happypaardje, ik heb er nog nooit aan gedacht om gras als beloning te gebruiken!
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:31

happypaardje schreef:
Interessante post weer! Nooit zo aan gedacht eigenlijk, om gras als beloning te gebruiken. Was altijd bang dat als ze doorhebben dat het soms mag, ze dan constant gaan proberen te grazen. Maar op deze manier is het waarschijnlijk wel haalbaar... Hmm... :)

En veel plezier met je naaimachine! Lekker dekjes maken etc ^^

Dat is de kracht van een bridge (de click).

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:53

Vertalen gaat best vlot als het stukken zijn die je zelf hebt geschreven, HippoLogic :j

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:41

Mooie post over gras eten als beloning (ik typte serieus bijna gras eten met een vork... :') ). Bayard had blijkbaar geleerd dat hij geen gras mocht eten tijdens het wandelen.
Want dat deed hij eerst echt niet. Tot ik er op aandrong, waarnaar hij gras ging eten en dat even later dus lopend wilde doen en toen schopte hij zichzelf voor zijn hoofd |o lekker slim dier is het soms.

Maar gras is dus een hele goede beloning :)

Verder heb ik een nieuw blog thema en krijg ik nog steeds niks afgeschreven want mijn concentratie medicijnen zijn niet goed in combinatie met alle pijnstillers... Gisteren had ik er wel 1 genomen en toen werd ik heel snel moe en duizelig :S Maar gelukkig heb ik vandaag al bijna geen pijnstillers genomen :) Dus straks toch eventjes een concentratie ding en dan wat werk af krijgen :) zo veel blog ideeën en niks komt af, toch jammer.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:38

Opschrijven! Voor je het weer vergeet, Corrina! Doe ik wel.

@Yasmine: idd vertalen gaat heel snel als je de tekst, je publiek en je boodschap kent. Ik zou het leuk vinden om ook in het Nederlands info over clicker training te verspreiden.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 08:42

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 09:28

Haha leuk stukje over de tuintjes. Je ben alleen niet de eerste :P
Ik denk alleen niet dat het echt werkt, niet alle dingen hebben namelijk even veel water nodig of zon. Ik denk namelijk niet dat straks iedereen bijvoorbeeld broccoli in huis heeft groeien met het AH moestuintje.

Ik merk het zelf al met mijn eigen groenten. Paprika bijvoorbeeld heeft veel warmte zon en water nodig.
Helaas heeft de tuin hier bijna alleen maar schaduw en als ik de plantjes 1 dag buiten zet worden ze opgevroten door slakken :(

Hippologic, ik heb het inderdaad opgeschreven :P gisteravond uiteindelijk ook alles af gekregen wat ik moest doen :)
Maar ik moet echt leren schrijven. Ik heb het liefst een blog van 800 woorden. Maar dit lukt dus gewoon niet. Nu weer bijna het dubbele

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 10:31

Getwijfeld of ik deze post zou plaatsen omdat het erg persoonlijk is, maar toch gedaan. Het is iets waar veel vrouwen mee te maken krijgen en hopelijk is het herkenbaar voor anderen en zet het mensen aan het denken: Mijn naam is niet "hey sexy"

Corrina, maar ik zou niet te erg vasthouden aan die 800 woorden. Soms heeft een onderwerp gewoon meer woorden nodig of je mist je doel. Ik schrijf ook best lange blogs (1000+ woorden) maar ze worden toch veel gelezen. Ik zou gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit. Een sterke post van 500 woorden kan beter zijn dan een te langdradige post van 1500 woorden, maar omgekeerd kan je met sommige onderwerpen gewoon je punt niet maken met amper 800 woorden.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 10:46

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 11:33

Gelukkige verjaardag, Nienke! :)

Heeft er iemand hier de Wordpress.org statistics plugin en Google Analytics? Want ik heb beiden en ze geven me allebei heel andere resultaten. Volgens de Wordpress plugin heb ik vandaag 26 bezoekers gehad en in de hele week 700, maar volgens Google Analytics zijn het er 16 vandaag en 500 in de hele week :?

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:04

Vandaag op mijn blog: Verhaal. :D

Ik heb geen idee, ik gebruik Blogger.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:39

Gefeliciteerd Nienke!!

Ik gebruik op mijn WP jetpack en ik gebruik daarnaast analytics zelf. De resultaten lopen altijd iets uit elkaar maar niet heel schokkend veel. Laatst gaf analytics aan dat ik 629 unieke bezoekers had en jetpack gaf aan dat het er 634 waren. Geen idee hoe dat kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:50

Van harte Nienke!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:35

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:46

Wat gaaf!! Gefeliciteerd!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 17:04

Gaaf Yasmine! En bedankt allemaal :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 17:06

Wow, super vet!! :D

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 17:39

Gaaf zeg Yasmine! Gefeliciteerd!

En gefeliciteerd met je verjaardag Nienke!