(Bij alle advertenties die ik tegen kwam had ik namelijk wel redelijk wat vragen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Hebben jullie dat ook?!?! Ik zet (bijna) wekelijks m'n advertenties er opnieuw op. Kopieer dan de oude, plaats de nieuwe en haal de oude er gelijk af. Nu zet hij álle tekst (die ik kopieer in m'n nieuwe advertentie) achter elkaar(dus zonder spaties/blanco regels) Echt zo waardeloos! Hij heeft dat tot van de week nooit gedaan.
Kentaro schreef:Toch vind ik het wel heel vervelend, zulke mails... Krijg er toch een naar gevoel bij...
Hebben jullie dat ook?!?! Ik zet (bijna) wekelijks m'n advertenties er opnieuw op. Kopieer dan de oude, plaats de nieuwe en haal de oude er gelijk af. Nu zet hij álle tekst (die ik kopieer in m'n nieuwe advertentie) achter elkaar(dus zonder spaties/blanco regels) Echt zo waardeloos! Hij heeft dat tot van de week nooit gedaan.
Bayazo schreef:Kentaro schreef:Hebben jullie dat ook?!?! Ik zet (bijna) wekelijks m'n advertenties er opnieuw op. Kopieer dan de oude, plaats de nieuwe en haal de oude er gelijk af. Nu zet hij álle tekst (die ik kopieer in m'n nieuwe advertentie) achter elkaar(dus zonder spaties/blanco regels) Echt zo waardeloos! Hij heeft dat tot van de week nooit gedaan.
Kom van meelezer ook weer even binnen vallen !
Heb hier ook last van, word er ook niet helemaal vrolijk van, helemaal niet als je veel moet herplaatsen.
Kitty1985 schreef:romyloverrr schreef:vind men zo mijn advertentie beter ?
Ja, stuk beter.
Maar er staat zandje i.p.v randje.
En nog steeds ZGAN....terwijl het zadel een jaar gebruikt is.
Een zadel dat een jaar gebruikt is is niet zo goed als nieuw, maar in (zeer) goede staat