Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ais

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:57

Ik heb gisteren gereageerd op een advertentie, een flink aantal vragen gesteld die niet uit de advertentie bleken, maar welke ik wel graag wilde weten. Ik hoop stiekem dat ik snel een reactie krijg! Ben niet het type om op 4 verschillende advertenties van hetzelfde te reageren. Wil niet iemand zijn die dan tegen andere partijen moet zeggen dat het al niet meer hoeft :')
(Bij alle advertenties die ik tegen kwam had ik namelijk wel redelijk wat vragen)

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:00

Aaargh.. Eerst iemand die niet op kwam dagen, half 2 afgesproken, nooit gekomen en daarna iemand die naar een bank kwam kijken, hem wilde hebben, op aandringen een aanbetaling deed en daarna de bank een andere dag op zou komen halen.
Vrijdag afgesproken, ze zou nog de tijd laten weten. Dus ik vrijdag om half 5 maar eens gevraagd hoe laat ze nou zou komen, aangezien ik nog die avond uit eten wilde gaan.
Probeert ze het voor elkaar te krijgen dat ik de hele avond op haar ga zitten wachten (en dus niet uit eten kan) omdat mevrouw nog niet precies weet hoe laat ze kan komen, maar wel echt die avond wilde komen.. Ja daaaaaag! Uiteindelijk na een te lang telefoon gesprek is ze toch maar met moeite later op de avond gekomen.. zucht..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:10

ik heb weer een dreiger :')

Ze heeft me de 7e geld overgemaakt, dat heb ik de 8ste binnen gehad. Waarop ik direct het pakket verstuurd heb, en de code geforwarded heb
Echter zijn mijn weekenden nogal druk en heb ik een mailtje van haar over het hoofd gezien.

Vandaag begon ze met dreigen dat ze me aan ging geven op marktplaats.

Heb gezegd dat ik mijn plicht gedaan heb en dat ze niet zo ongeduldig moet zijn en het anders beter in de winkel had kunnen kopen.

krijg ik me toch terug:

"Weet niet waar je het lef vandaan haalt zo te reageren en stuur me nogmaals die mail maar van die code want IK heb hem niet gehad. En niet oordelen over personen je weet niet eens met wie je te maken hebt! Misschien maar goed voor jou dat je ver weg woont anders was het toch echt anders gegaan wous! Zou niet meer emailen want zorg er dan voor dat je marktplaats niet meer op kan!"

Wat zijn mensen tegenwoordig toch heet gebakend, bah.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:13

Haa zo'n mensen zou ik niet eens serieus nemen, grote mond maar weten dondersgoed dat ze zelf fout zitten.

Ik vraag me alleen af hoe ze ervoor zorgt dat je niet meer op marktplaats kan komen. :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:14

OK, dus je moet haar de code mailen, maar als je mailt zorgt ze er eigenhandig voor dat je niet meer op marktplaats kan? :P

Gevalletje, ik weet niet wat ik wil! :D

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:15

Uh... Hoe kan je die code nou doorsturen als je niet meer mag mailen :=

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:17

die weet niet wat ze wilt.

hier gaat het lekker :D

vanmorgen is netjes het vliegenspul opgehaald.

van een partijtje wacht ik nog op een betaling.

en van de stal deken ook.

dan ben ik van bijna alles af :))

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:18

Ja beetje vreemd he, dan dr bij zit de code nogmaals in een van mijn vorige mails maargoed..

Heb terug gemaild dat ze niet zon haat moest hebben en relaxed moest doen :')

Fijn lemanthia!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:11

Toch vind ik het wel heel vervelend, zulke mails... Krijg er toch een naar gevoel bij...

Hebben jullie dat ook?!?! Ik zet (bijna) wekelijks m'n advertenties er opnieuw op. Kopieer dan de oude, plaats de nieuwe en haal de oude er gelijk af. Nu zet hij álle tekst (die ik kopieer in m'n nieuwe advertentie) achter elkaar -O- (dus zonder spaties/blanco regels) Echt zo waardeloos! Hij heeft dat tot van de week nooit gedaan.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:13

Ik zoek bij zulke mensen altijd zo veel mogelijk gegevens op (via facebook oid) en stuur ze dat in een mailtje..
Mensen schrikken nogal als je ze vertelt waar ze werken en dat ze een mooie rode voordeur (oid) hebben. Gegarandeerd dat ze je niet meer lastig vallen! Haha

Voor de mensen die mij naaien op marktplaats doe ik hetzelfde en vertel ik erbij dat ik mijn geld terug wil omdat ik anders op hun kosten iets leuks koop bij de wehkamp ofzo.
En als ze me echt echt echt boos hebben gemaakt dan gaat dat pakketje op hun kosten (dildo's oid) naar hun huis toe :P

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:19

Ben benieuwd hoe het met mijn bedje gaat aflopen....word er moe van! Ik wil graag een betaling en adres hebben waar ik het kan afleveren. Geeft mevr zaterdag aan dat 2 dec leveren goed is en ze het geld zal overmaken. Ik ging er vanuit dat dat vandaag er dus wel op zou staan......maar nee, niet dus. Ik wil alleen ook wel zekerheid dat het echt verkocht is en mevr zich niet in de aankomende 3 weken gaat bedenken en ik mijn andere bieders teleur moet stellen nu. Word vervolgd, heb haar nu een mail gestuurd dat ik uiterlijk as woe de betaling wil hebben.

Verder een regendeken op mp gezet. 2 dagen gebruikt en op wat haartjes na als nieuw. Te koop omdat hij niet fijn past en mijn paard last heeft van het fleece (te warm). Nieuw 90 gekost en nu een bod van 20. Hoop er toch wel 50 voor te krijgen of is dat een illusie? Ik verkoop bijna geen paardenspullen omdat het meestal goed is of zo kapot dat een enkele reis vuilnisbak volstaat.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:21

Gewoon niks doen tot je het geld binnen heb. :n

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:21

vind men zo mijn advertentie beter ?

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:23

Kentaro schreef:
Hebben jullie dat ook?!?! Ik zet (bijna) wekelijks m'n advertenties er opnieuw op. Kopieer dan de oude, plaats de nieuwe en haal de oude er gelijk af. Nu zet hij álle tekst (die ik kopieer in m'n nieuwe advertentie) achter elkaar -O- (dus zonder spaties/blanco regels) Echt zo waardeloos! Hij heeft dat tot van de week nooit gedaan.

Kom van meelezer ook weer even binnen vallen !
Heb hier ook last van, word er ook niet helemaal vrolijk van, helemaal niet als je veel moet herplaatsen.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:26

Kentaro schreef:
Toch vind ik het wel heel vervelend, zulke mails... Krijg er toch een naar gevoel bij...

Ik doe dat ook altijd zo. Hoorde er meer bokkers over inderdaad. Heel vervelend! Weet wel dat de app van mp recent vernieuwd is. Ik kreeg gister steeds fout meldingen op de mp app. Dus misschien ermee te maken dat ze weer eea hebben veranderd in hun software ofzo?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:27

ik heb het ook !

Kitty1985

romyloverrr schreef:

Ja, stuk beter.

Maar er staat zandje i.p.v randje.

En nog steeds ZGAN....terwijl het zadel een jaar gebruikt is.
Een zadel dat een jaar gebruikt is is niet zo goed als nieuw, maar in (zeer) goede staat

Kirsha

romyloverrr schreef:

Al een stuk beter inderdaad :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:31

Bayazo schreef:
Kentaro schreef:

Kom van meelezer ook weer even binnen vallen !
Heb hier ook last van, word er ook niet helemaal vrolijk van, helemaal niet als je veel moet herplaatsen.

:j
En sommige advertenties hebben best wat tekst, dan is het helemaal niet prettig :P
Nu ik weet dat er meer last van hebben, zal ik er toch eens een mailtje naar MP aan wagen!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:37

Kitty1985 schreef:
romyloverrr schreef:

Ja, stuk beter.

Maar er staat zandje i.p.v randje.

En nog steeds ZGAN....terwijl het zadel een jaar gebruikt is.
Een zadel dat een jaar gebruikt is is niet zo goed als nieuw, maar in (zeer) goede staat

dankjewel !
ik had net even over die tips heengelezen.
ik ga er meteen iets aan doen.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:45

Goed bezig romyloverrr! Dat mag ook gezegd worden +:)+ .

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:47

MaTuMi schreef:
Gewoon niks doen tot je het geld binnen heb. :n

Er zit inderdaad niet veel meer op :( . Maar mijn reactie is toch niet heel misplaatst of wel? Ik wil ook graag zekerheid.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:57

Nee helemaal niet, heb laatst iets een maand gereserveerd voor iemand, die gene kwam kijken en is met lege handen naar huis gegaan. (ging om 5 ganzen en hij vond ze niet groot genoeg, waarschijnlijk om te slachten)
Dus voor niets zo lang gewacht!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:16

Met pijn in mijn hart toch maar wat extra spullen op de markt gezet. Kast werd toch een beetje errug vol met alle setjes :+
Moet eigenlijk nog wat meer ruimte maken, maar wil eigenlijk ook niks meer kwijt.
Nu maar afwachten of het wat loopt.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:19

Oohhh Elise, dat is ook balen inderdaad. Heb in het verleden dus ook vaak voor niets gereserveerd en anderen teleur moeten stellen. Baal daar gewoon van. Mijn man zei al direct dat ik voortaan meteen een limiet aan de betaal termijn moet stellen en kreeg van bokkers hier ook al die tip. Dus ga dat in het vervolg voortaan meteen doen. Heb geen zin om steeds weer mailtjes te moeten sturen en zie dingen graag vlot afgehandeld. Jij je ganzen nog wel een goede plek kunnen bezorgen uiteindelijk?