Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Roodvos schreef:Marcella schreef:Mijn vader moet eens in de zoveel tijd een spuit in zijn oog vanwege verhoogde oogdruk.
Kan hij niet gelaserd worden?
Ik heb een verhoogd risico op verhoogde oogdruk en ben preventief gelaserd.
Bellatrix schreef:Nu ben ik heel benieuwd wat je aan het doen bent.
.
_San87_ schreef:Bellatrix schreef:Nu ben ik heel benieuwd wat je aan het doen bent.
Bedoel je mij?
Ik heb een offerte gemaakt voor een geleidend rubber met EP-inlage, en de persoon die de offerte ontving is een voormalig werknemer en die ging allemaal moeilijke vragen stellen nu ben ik vanalles aan het uitzoeken om de vragen te beantwoorden.
Lukt het ondertussen?
MarlindeRooz schreef:Je kan het San!
Bellatrix schreef:_San87_ schreef:
Bedoel je mij?
Ik heb een offerte gemaakt voor een geleidend rubber met EP-inlage, en de persoon die de offerte ontving is een voormalig werknemer en die ging allemaal moeilijke vragen stellen nu ben ik vanalles aan het uitzoeken om de vragen te beantwoorden.
Aha.Lukt het ondertussen?
. 
Polarize schreef:Ik moest door de hagel naar het station fietsen

cursebreaker schreef:Polarize schreef:Ik moest door de hagel naar het station fietsen
Zo dan, daar kwam even wat uit de lucht. Snap dat dit een ergernis van je is![]()
Mijn man en zoon gaan nu de deur uit naar voetbal training, maar gelukkig is het nu 'alleen nog' regen en geen hagel meer
Mijn ergernis is flinke hoofdpijn, maar was te verwachten na een nacht slecht slapen en veel stress/zorgen