Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:46

Marktplaats mafketels.

Ik ben echt serieus op zoek naar een camper. Best grote aankoop waar heel veel onderdelen in zo'n ding van belang kunnen zijn.

Ik kan inmiddels een boek volschrijven met idiote situaties.

Vandaag weer op 1 gereageerd.
Leek best interresant, maar ik had nog wat vragen omdat de advertentie net niet lekker concreet was.

Dus vragen als zit er een douchevloer in, hoeveel watt zijn de zonnepanelen, hoe groot is de friswatertank.
Die categorie, voor mij zijn dat belangrijke zaken.

Camper mag best op 1 of 2 punten iets hebben waar ik nog aan moet knutselen, maar dat moet niet op 10 of 12 onderdelen moeten zeg maar.

Pissig bericht terug dat dat écht teveel vragen zijn (6x concrete vraag...) en dat ik maar gewoon moet komen kijken.

Ruim 3 uur rijden. Enkele reis.

Dussss.

Doei.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:12

Er rommelt wat, maar buikpijn met opgeblazen is nog niet over. Dus tot nu toe nog niet het gewenste effect. -O-

Plus nog steeds geen normale aandrang. -O-

Vraag mij af of constipatie ook kan komen door te hoge wc. Te lang zitten gaat mijn benen ook slapen.

Themba

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:21

Laag krukje onder je voeten zetten als je op de wc zit.
Is ook een betere houding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:23

Shenavallie schreef:
Esmee_RS schreef:
Ik probeer een afspraak te maken met een van de leveranciers van onze bruiloft. Zij kwamen met een aantal momenten in de ochtend of middag, wat voor mij geen optie is in verband met mijn werk. Dit heb ik ook aangegeven. Onze eerdere afspraken waren ook altijd 's avonds.

Zij: "Kunnen jullie dan 19 november in de avond?"
Ik: "Dan heb ik helaas al een afspraak."
Zij: "Kunnen jullie 13 november in de avond?"
Ik: "Ik zie helaas dat mijn man dan al een uitje met zijn werk heeft. We kunnen wel op 11, 12 of 14 november 's avonds"
Zij: "Dan kan ik helaas niet. Maar kan het 19 november?"
Ik: "Nee, dan heb ik dus al die afspraak staan"
Zij: "Kunnen jullie 10, 12 of 13 november?"
Ik: "De 13de niet, maar de 10de en 12de zouden wel kunnen"
Zij: "Super! Zou dat toevallig overdag gaan?"
Ik: "Overdag lukt voor mij helaas echt niet in verband met werk. 's Avonds kan wel"
Daarna was het even een paar dagen stil
Zij: Lukt 21 november om 14:00?"

SIMPEL word ik hiervan :')

Waarom slaat je man dan niet het uitje met zijn werk over? Dan is het opgelost?

Bij dit soort dingen grijp ik de telefoon om een afspraak te maken. :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:41

Aan alle mails van HUUS.nl -:(- -:(-
Het stoom komt onderhand wel uit mijn oren. Begin juli eettafel besteld. 8 weken levertijd. Inmiddels zitten we op 20 (!!) weken en elke keer als de levertijd verstreken is en ik ga er achteraan krijg ik een mail dat hij er met 1-2 weken is. En dit nu al x6 mails. Bellen, mailen, het houdt maar niet op.
Het liefst zou ik annuleren, maar het is onze droomtafel. Ik kan wel gillen ondertussen :') Morgen opnieuw de 1-2 weken levertijd weer verstreken. En wij maar op de bank eten, want de oude is al weg wegens verbouwen huis. (ik dacht, ik eet wel een weekje op de bank als het later wordt. Dat is inmiddels maanden, nu mag hij wel komen onderhand.)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:43

Amado7 schreef:
Aan alle mails van HUUS.nl -:(- -:(-
Het stoom komt onderhand wel uit mijn oren. Begin juli eettafel besteld. 8 weken levertijd. Inmiddels zitten we op 20 (!!) weken en elke keer als de levertijd verstreken is en ik ga er achteraan krijg ik een mail dat hij er met 1-2 weken is. En dit nu al x6 mails. Bellen, mailen, het houdt maar niet op.
Het liefst zou ik annuleren, maar het is onze droomtafel. Ik kan wel gillen ondertussen :') Morgen opnieuw de 1-2 weken levertijd weer verstreken. En wij maar op de bank eten, want de oude is al weg wegens verbouwen huis. (ik dacht, ik eet wel een weekje op de bank als het later wordt. Dat is inmiddels maanden, nu mag hij wel komen onderhand.)

Ai zegt dat het bedrijf qua leveren slecht scoort. Niet om je verder te irriteren maar ik zou de hele zooi annuleren ala ik de reviews lees.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:58

Ik zou annuleren en de tafel ergens anders bestellen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:01

Themba schreef:

Heb geen laag krukje. :=

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Marcella schreef:
Themba schreef:

Bij de ikea zo besteld

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:16

De nieuwe reclame van bol.com. Ze zeggen dat het om een cadeau geven gaat, maar de nadruk ligt op een meisje dat haar gescheiden ouders samen wil hebben om Sinterklaas te vieren en dat ook krijgt. Ik vind het een hele slechte reclame :o en een slecht voorbeeld voor veel kids voor wie dit helemaal geen optie meer is.
Laatst bijgewerkt door Unwritten op Gisteren, 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:17

Zal het doen zodra ik schip met geld gevonden heb. :+

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:25

Marcella schreef:
Themba schreef:

Stapeltje boeken of houten balkje? Van een gewoon krukje de onderste tree gebruiken? Minder handig en meer werk maar zelfde resultaat

Ergernis hier, stalgenoot met paard met gezondheidsproblemen.
Vervelend voor dr, maar toen ze kwam waren er meerdere stallen vrij, had ze keus. Toen heeft ze voor de stal gekozen die haar het beste uitkwam.
Nu is er wat gewijzigd en ondertussen is haar paard slechter geworden, is al keer van stal gewisseld en allerlei aanpassingen, maar blijft niet goed genoeg.
Nu moet dat paard (met verlatingsangst) alleen in een buitenstal gaan staan, vlak bij rijtje waar ik sta. Grote kans dat als dat paard flipt mijn paard meegaat in de paniek, en ook zichzelf naar de getver helpt, en vervolgens ook niet meer rustig in dr eigen stukje staat.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:28

_chou schreef:
denisesilver schreef:
_chou, ik zou inderdaad een groepsapp aanmaken en dan gelijk zeggen van yo, hoe gaan we het doen. Wat je noemt, die terughoudendheid, is wel precies de reden waarom op het HBO veel in groepsverband wordt gewerkt. Ik heb er zelf het meeste aan gehad. Meer dan de daadwerkelijke lesstof. Daar word je wel beter in hoor, geen zorgen.

Ik heb de appgroep aangemaakt! Ik laat eerst iedereen even reageren en ga dan na het eten even erin zetten wat we nu al eerste moeten doen.

Hopelijk dan goed opgelost.

Nu erger ik mij aan het feit dat ik hier echt moeite mee heb.

Hartstikke herkenbaar hoor! Komt wel goed.

Ik heb last van mijn enkel na gisteren slenteren door tuincentra en vandaag lopen door het bos.

Marcella, ik deed bij de wc van mijn oma altijd de zak wc-rollen onder mijn voeten :+

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Suzanne F. schreef:
Ik zou annuleren en de tafel ergens anders bestellen.

Ja heb ik wel over na gedacht. Alleen de reviews over terugbetaling zijn ook zeer slecht. Terwijl uiteindelijk wel alles geleverd wordt. En het onze droomtafel is en we heel erg lang op zoek zijn geweest omdat mijn vriend nogal kritisch is. :') Ik wacht denk ik nog af tot ik contact met ze heb en anders ga ik voor de terug betaling. Waardeloos dit.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:46

Marcella schreef:
Zal het doen zodra ik schip met geld gevonden heb. :+

4 euro.
Krukje | Action NL https://share.google/Hzqe0eru1W3fk2uOj alsjeblieft.
En ja een te hoge toilet kan het moeilijker maken.

Je kan ook de keuze maken om je kat niet te laten dekken zodat je een kak-krukje kunt kopen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:52

Ik zit Bureau Utrecht te kijken en mijn bloeddruk stijgt met de minuut en erg jeukende handen :x

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:54

chanicha schreef:
Ik zit Bureau Utrecht te kijken en mijn bloeddruk stijgt met de minuut en erg jeukende handen :x

Echt hé, vaak ook een bepaald type wat mijn irritatie wekt

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:57

Degene zijn die aansluit bij een vriendengroep die al 5 jaar vrienden zijn is echt zo raar, ik krijg zoveel dingen niet mee :') ik ken ook nog niet eens iedereen :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

Niet alles is een probleem....of hoeft een probleem van gemaakt te worden.

Krukje zo gefixt...of idd stapel boeken...of iets anders...prullenbakje...

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

chanicha schreef:

Nou pfoee
Maar Ewout doet het weer goed!
Vind sowiso zijn programma's altijd leuk...

Ipv krukje
Schoenendoos?
Bananendoos?
Een emmer?
Een wasmand?
Laatst bijgewerkt door Froukje_J op Gisteren, 22:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

Kan ook trouwens gewoon mijn voeten op de verwarming zetten eventueel. Die doet het toch nog niet dan heeft die toch nog een functie. :+

En kost niks.

Dek voorlopig niks. :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:36

Marcella schreef:
Er rommelt wat, maar buikpijn met opgeblazen is nog niet over. Dus tot nu toe nog niet het gewenste effect. -O-

Plus nog steeds geen normale aandrang. -O-

Vraag mij af of constipatie ook kan komen door te hoge wc. Te lang zitten gaat mijn benen ook slapen.

Te hoge toilet is idd niet echt top voor je stoelgang. Ik heb ook een verhoogd toilet gekregen, specifiek om gevraagd ivm m'n lengte en lastige knieën. Maar kwam er al snel achter dat t voor de stoelgang minder optimaal is. Ik heb idd een krukje bij de ikea gekocht daarom. Heb je niet een andere verhoging voorhanden voor tijdelijk? Desnoods een stapelte boeken voor je toilet := Ik heb een tijdje m'n kleine prullenbakje gebruikt. Je hoef er geen druk op te zetten, als je benen maar wat hoger komen te staan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:50

De hoge wc zat er al in even als keuken die 93 cm hoog is. In het begin geen probleem, maar geeft nu wel steeds meer problemen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:55

Vandaag weer bij de cardioloog geweest voor mijn hartritmestoornis. Ik zou binnen 10 werkdagen weer een cardioversie (schokje) krijgen. Krijg ik een afspraak in mijn dossier: maandag 8 december. Ik ben niet goed in rekenen, maar ik weet wel dat dit keer dan 10 werkdagen zijn.

Er is ook besloten dat ik wederom een operatie (ablatie) krijg en de wachttijd daarvoor is enkele weken. Daarom dat ik binnen 10 werkdagen geholpen zou worden. Natuurlijk krijg je die mail met afspraak na kantooruren, en morgen en donderdag werk ik waarbij ik geen gebruik mag maken van een telefoon.

Heb de afspraak maar geannuleerd en erbij gezet dat 8 december niet zoveel zin heeft vanwege de operatie. Ik snap best dat er een wachtlijst is, maar die staat op hooguit 2 weken. Hoe ze dan bij 8 december komen? En nee, ze bedoelen niet 8 november, want dat is niet op een maandag.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:23

Ik krijg vanaf volgende maand meer salaris.

Dus heb even lekker de hele avond zitten rekenen en puzzelen wat ik daar mee ga doen. :+