Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Esmee_RS schreef:Ik probeer een afspraak te maken met een van de leveranciers van onze bruiloft. Zij kwamen met een aantal momenten in de ochtend of middag, wat voor mij geen optie is in verband met mijn werk. Dit heb ik ook aangegeven. Onze eerdere afspraken waren ook altijd 's avonds.
Zij: "Kunnen jullie dan 19 november in de avond?"
Ik: "Dan heb ik helaas al een afspraak."
Zij: "Kunnen jullie 13 november in de avond?"
Ik: "Ik zie helaas dat mijn man dan al een uitje met zijn werk heeft. We kunnen wel op 11, 12 of 14 november 's avonds"
Zij: "Dan kan ik helaas niet. Maar kan het 19 november?"
Ik: "Nee, dan heb ik dus al die afspraak staan"
Zij: "Kunnen jullie 10, 12 of 13 november?"
Ik: "De 13de niet, maar de 10de en 12de zouden wel kunnen"
Zij: "Super! Zou dat toevallig overdag gaan?"
Ik: "Overdag lukt voor mij helaas echt niet in verband met werk. 's Avonds kan wel"
Daarna was het even een paar dagen stil
Zij: Lukt 21 november om 14:00?"
SIMPEL word ik hiervan
Waarom slaat je man dan niet het uitje met zijn werk over? Dan is het opgelost?
Morgen opnieuw de 1-2 weken levertijd weer verstreken. En wij maar op de bank eten, want de oude is al weg wegens verbouwen huis. (ik dacht, ik eet wel een weekje op de bank als het later wordt. Dat is inmiddels maanden, nu mag hij wel komen onderhand.) Amado7 schreef:Aan alle mails van HUUS.nl![]()
![]()
Het stoom komt onderhand wel uit mijn oren. Begin juli eettafel besteld. 8 weken levertijd. Inmiddels zitten we op 20 (!!) weken en elke keer als de levertijd verstreken is en ik ga er achteraan krijg ik een mail dat hij er met 1-2 weken is. En dit nu al x6 mails. Bellen, mailen, het houdt maar niet op.
Het liefst zou ik annuleren, maar het is onze droomtafel. Ik kan wel gillen ondertussenMorgen opnieuw de 1-2 weken levertijd weer verstreken. En wij maar op de bank eten, want de oude is al weg wegens verbouwen huis. (ik dacht, ik eet wel een weekje op de bank als het later wordt. Dat is inmiddels maanden, nu mag hij wel komen onderhand.)
en een slecht voorbeeld voor veel kids voor wie dit helemaal geen optie meer is. Marcella schreef:Themba schreef:Laag krukje onder je voeten zetten als je op de wc zit.
Is ook een betere houding
Heb geen laag krukje.
_chou schreef:denisesilver schreef:_chou, ik zou inderdaad een groepsapp aanmaken en dan gelijk zeggen van yo, hoe gaan we het doen. Wat je noemt, die terughoudendheid, is wel precies de reden waarom op het HBO veel in groepsverband wordt gewerkt. Ik heb er zelf het meeste aan gehad. Meer dan de daadwerkelijke lesstof. Daar word je wel beter in hoor, geen zorgen.
Ik heb de appgroep aangemaakt! Ik laat eerst iedereen even reageren en ga dan na het eten even erin zetten wat we nu al eerste moeten doen.
Hopelijk dan goed opgelost.
Nu erger ik mij aan het feit dat ik hier echt moeite mee heb.
Suzanne F. schreef:Ik zou annuleren en de tafel ergens anders bestellen.
Ik wacht denk ik nog af tot ik contact met ze heb en anders ga ik voor de terug betaling. Waardeloos dit. Marcella schreef:Zal het doen zodra ik schip met geld gevonden heb.
ik ken ook nog niet eens iedereen
chanicha schreef:Ik zit Bureau Utrecht te kijken en mijn bloeddruk stijgt met de minuut en erg jeukende handen
Marcella schreef:Er rommelt wat, maar buikpijn met opgeblazen is nog niet over. Dus tot nu toe nog niet het gewenste effect.![]()
Plus nog steeds geen normale aandrang.
Vraag mij af of constipatie ook kan komen door te hoge wc. Te lang zitten gaat mijn benen ook slapen.
Ik heb een tijdje m'n kleine prullenbakje gebruikt. Je hoef er geen druk op te zetten, als je benen maar wat hoger komen te staan.