Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 19:56

Webshops die ZO laden op mijn tablet.
Afbeelding

Femke_Tweety

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:00

Rechtsboven bij instellingen desktopversie aanklikken kan helpen!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:02

Deze:

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:16

Thanks! Helaas maakt het geen verschil, ik heb de optie gelukkig aan staan dat op elke website kan inzoomen. Ik kan dus wel kijken op zulke sites, maar elke keer die omweg van in moeten zoomen vind ik zo suf

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:20

Afbeelding

Afbeelding

Mijn auto vanmiddag. Ineens flinke regenbui van 10 minuten, maar het liep met stralen in mijn auto? Dat klopt niet, dus garage gebeld en ws afvoergootje verstopt. Ja daar zat wat in, bladeren ed. Maar toch naar de garage gereden want dan nog mag het niet zo mijn auto inkomen? Bleek dus idd dat het rubberen klepje kapot was.. dus die zijn eruit gehaald en maar laten drogen die boel..

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:33

karuna schreef:
%) 8)7 mijn hemel. Ik heb voor iemand aangifte erfbelasting gedaan. Mijn woordenschat is vrij groot maar ik snapte best wat woorden niet. Dat is toch niet te doen voor Jan Normaal :n woorden, zinnen in de meest ingewikkelde zinsconstructies. Niet te doen. 1,5 uur worstelen met ingewikkelde materie. Pfffff maar het lijkt klaar nu. Maar wat een moeilijke ingewikkelde toestand zeg. Ze maken het niet makkelijker voor nabestaanden

Ik heb fiscaal recht gestudeerd en ben er soms nog mee aan het worstelen. Dus voor "normale" mensen....

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:35

Ik krijg net de aangifte inkomstenbelasting onder ogen die de boekhouder voor ons gedaan heeft (partner heeft eigen bedrijf). Dit is het derde jaar op rij dat ik het niet zelf meer doe, maar ook het derde jaar op rij dat ik binnen een minuut een dikke fout ontdek, die ons deze keer gewoon een paar duizend euro kost -:(- En raad eens? De aangifte is al ingediend (hallo, waarom moet ik dan nog een akkoordverklaring tekenen?) en de boekhouder zes weken met vakantie -:(-

Vervolgens krijg ik een mail van een pilot van mijn werk met een groente en fruitbox met mijn bestelling. Staat er gewoon een extra box op de rekening, die ik niet besteld heb. Gelukkig is het bedrag nog niet afgeschreven, maar ook hier moet ik weer achteraan _-:(

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 20:38

Moska schreef:
Ik krijg net de aangifte inkomstenbelasting onder ogen die de boekhouder voor ons gedaan heeft (partner heeft eigen bedrijf). Dit is het derde jaar op rij dat ik het niet zelf meer doe, maar ook het derde jaar op rij dat ik binnen een minuut een dikke fout ontdek, die ons deze keer gewoon een paar duizend euro kost -:(- En raad eens? De aangifte is al ingediend (hallo, waarom moet ik dan nog een akkoordverklaring tekenen?) en de boekhouder zes weken met vakantie -:(-

Vervolgens krijg ik een mail van een pilot van mijn werk met een groente en fruitbox met mijn bestelling. Staat er gewoon een extra box op de rekening, die ik niet besteld heb. Gelukkig is het bedrag nog niet afgeschreven, maar ook hier moet ik weer achteraan _-:(

Dat is altijd nog makkelijk te herstellen door de aangifte gewoon weer opnieuw in te dienen.

Wel raar dat het dan al ingediend is zonder dat die akkoordverklaring is getekend. Ik werk daar nooit mee met akkoordverklaringen.

Maar wat voor soort fout was dat dan als ik vragen mag? Een ondernemersaftrek niet toegepast of zo?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 21:00

Oh ‘gewoon’ een uitgave voor inkomensvoorziening niet meegenomen , zowel bij mijn partner, als mijzelf (hier stond het bedrag van vorig jaar ingevuld, maar de jaarruimte stond op 0 en dus geen aftrek meegenomen). En dat terwijl ik het expliciet vermeld heb in de mail dat deze aftrek er was in 2024 en het ook gewoon op het fjo staat. Er is dus duidelijk ook geen gebruik gemaakt van de VIA.

Opnieuw indienen kan inderdaad, maar de aangifte blijkt begin mei al te zijn ingediend en de boekhouder is pas eind juni terug. Dikke kans dat er dan al een VA ligt. Onnodig gedoe

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 21:34

Waarschijnlijk snel snel ingediend voordat hij op vakantie ging. Ben blij dat ik niet meer in de accountancy werk. Moest van de week weer denken aan dat die lamzakken bij ons op kantoor mij al het werk oplegden, en zelf koningsdag gingen vieren of naar de zwarte cross gingen.

Voor niks naar de action gereden. Ze hadden die bekers niet, ze hadden geen fijne zeef, ze hebben veel meuk, maar nooit wat je nodig hebt.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 21:53

Vandaag kwamen ze de nieuwe vaatwasser en wasemkap leveren en instaleren..
Vaatwasser helemaal goed en blij mee!
Wasemkap past niet!! Ze hebben het verdorie zelf ingemeten! En de oude hebben ze verwijderd en die is naar beneden gevallen op de pannendragers van het gasfornuis...je raad het al ding afgebroken..
Dus nu zit ik en zonder wasemkap en met een kapotte pannendrager waardoor ik die hele pit niet kan gebruiken...

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 21:58

Dat ik naar bed wilde omdat ik zo moe ben en mezelf in de weg zat. Kom ik erachter dat de jongste een ongelukje heeft gehad. Kan ik nog de was gaan doen ook...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 22:07

Al een dik uur gaat steeds 1 of ander poedersuiker autoalarm af. Wordt er kriegel van

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 23:41

Ik wordt dus maar niet ongesteld en krijg daar stress van wat dus ook niet helpt. Ik denk dat ik de afgelopen maanden toch meer stress heb ervaren dan dat ik dacht. Ik voel mij alleen niet gestresst.

Zwanger ben ik sowieso niet ( dat is al een opluchting)

Maar ik denk gelijk dat ik een erge ziekte te pakken heb. Zet al mijn spieren op slot waardoor ik juist overal pijn krijg.

Ik voel mij verder vrolijk, slaap goed. Met eten en drinken de boel vanaf vandaag goed aanpakken en ik probeer al meer te drinken.

Bij afleiding zakt alle pijn trouwens compleet weg en ben ik er niet mee bezig.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 04:54

Mijn auto staat bij een schade herstel bedrijf en ik heb een leen auto mee gekregen.

Maar de leen auto die ik mee kreeg zit echt voor geen meter.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 06:50

Ergernis is nu wel dat mijn scrollwiel wel draait maar de pagina die ik naar boven of naar beneden wil scrollen stil blijft staan. _-:( :x

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 07:12

Ik heb nog steeds de huisarts niet gebeld :') morgen eerst bij de tandarts langs, als het daarna grotendeels weg is kwam mijn hoofdpijn door stress omdat het de eerste keer is dat ik een gaatje laat vullen. En ik heb het ook goed druk op school, eindopdrachten en twee flinke verslagen die de komende 3 weken af moeten, waardoor ik mijzelf ook aardig wat druk opleg en weer stress krijg :+

En zoals je ziet kan mijn hoofd ook heerlijk overspoeld raken met gedachten, want dit is nog niet eens een kwart van alles waar ik tegelijk aan denk, dus dat zal niet meehelpen _O- gelukkig kan ik in de zomervakantie écht rust pakken, want ik heb geen werk, dus het wordt 6 weken lang helemaal niks hoeven

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 08:29

Zebrastreep schreef:
Ik wordt dus maar niet ongesteld en krijg daar stress van wat dus ook niet helpt. Ik denk dat ik de afgelopen maanden toch meer stress heb ervaren dan dat ik dacht. Ik voel mij alleen niet gestresst.

Zwanger ben ik sowieso niet ( dat is al een opluchting)

Maar ik denk gelijk dat ik een erge ziekte te pakken heb. Zet al mijn spieren op slot waardoor ik juist overal pijn krijg.

Ik voel mij verder vrolijk, slaap goed. Met eten en drinken de boel vanaf vandaag goed aanpakken en ik probeer al meer te drinken.

Bij afleiding zakt alle pijn trouwens compleet weg en ben ik er niet mee bezig.

Stress is een killer voor alles!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 08:49

Was het maar een killer voor mijn eetlust.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 08:58

_San87_ schreef:

:')
En hoofdpijn en/of migraine is sowieso idioot soms. Toen ik mijn verstandskiezen had laten trekken had ik vier migraineaanvallen in een week tijd %)

Ergernis: waarom zijn mannen zulke grote zeikerds?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 08:59

_San87_ schreef:

Same

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 09:01

Niobe schreef:
_San87_ schreef:

Same

Same

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 09:27

_San87_ schreef:

Dan is het een killer voor je weegschaal!!

Dan blijft het een killer! :')

:knuffel: :knuffel:

Ik stop juist met eten als ik teveel stress heb. Ook niet altijd fijn!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 10:23

denisesilver schreef:
Hopelijk niet te erg bezeerd. Je omschrijft het wel heel mooi :D

Ik wil meer vezels toevoegen aan mijn ontbijt. Eet nu als ik thuis ben yoghurt met chocolade vlokken ( :+ ), maar merk dat ik vezels mis. Maar ik ben zo'n zeikerd met mijn eten. Moet er niet aan denken om brinta te moeten eten :')

Iemand tips for muesli wat niet extreem zompig wordt? Wil het eigenlijk ook mee gaan nemen naar kantoor, dus moet bij voorkeur een uur onderweg mee kunnen. Ik las dat in cruesli bijvoorbeeld al toegevoegde suikers zitten. Stap twee is dan ook nog een gezonde, vullende middagmaaltijd zoals couscous oid, maar het gaat eerst nog over iets voor de twee werkdagen en de weekenddagen dat ik thuis ben. Zal straks eens bij de Aldi of AH kijken of ze wat hebben liggen wat mee kan. Bedenk me net dat ik ook zo'n speciale yoghurtbeker kan halen waarbij je de toevoeging in de deksel kan doen, zodat het niet zompig wordt.

Muslie of granola van Holie”s! Geen bergen suikers en genoeg verschillende smaken, ook met cocao

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 10:32

Dat ik gisteren een mailtje kreeg van vacature beveiliger van het uwv. Direct contact opgenomen wat blijkt er staan geen belemmeringen in het systeem dus die 16% afkeur die ik heb is ineens weg.

Poef.