Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:![]()
mijn hemel. Ik heb voor iemand aangifte erfbelasting gedaan. Mijn woordenschat is vrij groot maar ik snapte best wat woorden niet. Dat is toch niet te doen voor Jan Normaal
woorden, zinnen in de meest ingewikkelde zinsconstructies. Niet te doen. 1,5 uur worstelen met ingewikkelde materie. Pfffff maar het lijkt klaar nu. Maar wat een moeilijke ingewikkelde toestand zeg. Ze maken het niet makkelijker voor nabestaanden
Moska schreef:Ik krijg net de aangifte inkomstenbelasting onder ogen die de boekhouder voor ons gedaan heeft (partner heeft eigen bedrijf). Dit is het derde jaar op rij dat ik het niet zelf meer doe, maar ook het derde jaar op rij dat ik binnen een minuut een dikke fout ontdek, die ons deze keer gewoon een paar duizend euro kostEn raad eens? De aangifte is al ingediend (hallo, waarom moet ik dan nog een akkoordverklaring tekenen?) en de boekhouder zes weken met vakantie
![]()
Vervolgens krijg ik een mail van een pilot van mijn werk met een groente en fruitbox met mijn bestelling. Staat er gewoon een extra box op de rekening, die ik niet besteld heb. Gelukkig is het bedrag nog niet afgeschreven, maar ook hier moet ik weer achteraan
Zebrastreep schreef:Ik wordt dus maar niet ongesteld en krijg daar stress van wat dus ook niet helpt. Ik denk dat ik de afgelopen maanden toch meer stress heb ervaren dan dat ik dacht. Ik voel mij alleen niet gestresst.
Zwanger ben ik sowieso niet ( dat is al een opluchting)
Maar ik denk gelijk dat ik een erge ziekte te pakken heb. Zet al mijn spieren op slot waardoor ik juist overal pijn krijg.
Ik voel mij verder vrolijk, slaap goed. Met eten en drinken de boel vanaf vandaag goed aanpakken en ik probeer al meer te drinken.
Bij afleiding zakt alle pijn trouwens compleet weg en ben ik er niet mee bezig.
denisesilver schreef:Hopelijk niet te erg bezeerd. Je omschrijft het wel heel mooi
Ik wil meer vezels toevoegen aan mijn ontbijt. Eet nu als ik thuis ben yoghurt met chocolade vlokken (), maar merk dat ik vezels mis. Maar ik ben zo'n zeikerd met mijn eten. Moet er niet aan denken om brinta te moeten eten
![]()
Iemand tips for muesli wat niet extreem zompig wordt? Wil het eigenlijk ook mee gaan nemen naar kantoor, dus moet bij voorkeur een uur onderweg mee kunnen. Ik las dat in cruesli bijvoorbeeld al toegevoegde suikers zitten. Stap twee is dan ook nog een gezonde, vullende middagmaaltijd zoals couscous oid, maar het gaat eerst nog over iets voor de twee werkdagen en de weekenddagen dat ik thuis ben. Zal straks eens bij de Aldi of AH kijken of ze wat hebben liggen wat mee kan. Bedenk me net dat ik ook zo'n speciale yoghurtbeker kan halen waarbij je de toevoeging in de deksel kan doen, zodat het niet zompig wordt.