Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biebz schreef:Aan de vrachtwagentjes en grote bussen die overnachten op de parkeerplaats bij de flat.. ze staan overdwars en blokkeren gewoon 3 of 4 plekken. En op een of andere manier is het hier savonds altijd vol met autos. Pas moesten wij bij een andere flat parkeren
Maddy_Paola schreef:Biebz schreef:Aan de vrachtwagentjes en grote bussen die overnachten op de parkeerplaats bij de flat.. ze staan overdwars en blokkeren gewoon 3 of 4 plekken. En op een of andere manier is het hier savonds altijd vol met autos. Pas moesten wij bij een andere flat parkeren
Bussen ed mogen maar bepaalde lengte hebben om in woonwijk te mogen parkeren, als het echt uit de hand loopt gewoon melding maken
Biebz schreef:Zijn al meerdere meldingen gemaakt
En hij is idd achter gelaten zoals verwacht.
Zo staan ze dan regelmatig.
[ [url=m/CrdGRv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Coco4life schreef:Dat ik al een week om 05:50 wakker word. En ik moet pas om 08:30 op school zijn![]()
Dan zou je denken, dan kun je nog even gaan slapen toch? Maar het antwoord daarop is natuurlijk nee, want de vogels piepen zo hard dat je zou denken dat ze oefenen voor een concert. De rest van de dag zijn ze uiteraard stil. Ga zo door
chanicha schreef:Nyaleti schreef:Iemand tips voor een website met betaalbare as hangers / sierraden? (RVS denk ik, zilver tikt ook nogal door..)
Als ik een raad mag geven, koop iets goeds!
Onze schoonzoon had er een gekregen toen zijn moeder overleden was maar binnen no time verkleurde dat ding vreselijk.
Nyaleti schreef:Iemand tips voor een website met betaalbare as hangers / sierraden? (RVS denk ik, zilver tikt ook nogal door..)