Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 18:00

Aan de vrachtwagentjes en grote bussen die overnachten op de parkeerplaats bij de flat.. ze staan overdwars en blokkeren gewoon 3 of 4 plekken. En op een of andere manier is het hier savonds altijd vol met autos. Pas moesten wij bij een andere flat parkeren _-:(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 18:38

rien10 schreef:
Voor alles is een eerste keer: Van de pony afgekiept (en we hebben hem al 13 jaar). Da's niet goed op mijn leeftijd ha ha.

Oh jee, wat gebeurde er.
Hopelijk niet te beurs overal.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 18:42

Biebz schreef:
Aan de vrachtwagentjes en grote bussen die overnachten op de parkeerplaats bij de flat.. ze staan overdwars en blokkeren gewoon 3 of 4 plekken. En op een of andere manier is het hier savonds altijd vol met autos. Pas moesten wij bij een andere flat parkeren _-:(

Bussen ed mogen maar bepaalde lengte hebben om in woonwijk te mogen parkeren, als het echt uit de hand loopt gewoon melding maken

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 18:42

Ik vergeet gewoon essentiële zaken wat normaal gesproken niet gebeurd. Heel frustrerend. Ik weet waarom het is, maar dat maakt het niet minder vervelend.
Zo stond ik vanmorgen dus bij huisartsassistente voor een b12 injectie. Ik weet dat ik zelf een ampul hiervoor moet meenemen. Ik sta daarbinnen en realiseerde mij toen pas dat ik geen ampul had en ook niet thuis. Kortom kon eerst langs de apotheek. Daarna kon die alsnog gezet worden waar ik de assistente extra voor bedankt heb, want als ik een nieuwe afspraak had moeten maken had ik dat zeker begrepen.

En vanmiddag met paardrijden, was ik net op mijn paard geklommen toen ik er achter kwam dat ik mijn cap vergeten was op te zetten. Dus kon ik er weer af… En vervolgens hulp moeten vragen om er nogmaals op te klimmen, want opstijgen kost mij zoveel energie dat dat mij niet nogmaals in mijn eentje lukt |o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 19:31

Dat ik eigenlijk wel lekker in mijn pyjama zit, en moet eigenlijk omkleden..
Maar het is denk ik wel voor een goed doel, word straks door een Manuele Therapeut behandeld
die Dry Needling zal plaatsen in mijn zere nek/schouder..(Vandaag al 3 dagen last van)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:07

Dat ik geen normale leuke (boven)kleding kan vinden dat ook nog een beetje kwaliteit is voor een leuke prijs. Alles is breed en kort.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:11

Iemand tips voor een website met betaalbare as hangers / sierraden? (RVS denk ik, zilver tikt ook nogal door..)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:16

Maddy_Paola schreef:
Biebz schreef:

Bussen ed mogen maar bepaalde lengte hebben om in woonwijk te mogen parkeren, als het echt uit de hand loopt gewoon melding maken

Zijn al meerdere meldingen gemaakt :j
En hij is idd achter gelaten zoals verwacht.
Zo staan ze dan regelmatig.
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:18

Oh dat is aso.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:23

Dat ik al een week om 05:50 wakker word. En ik moet pas om 08:30 op school zijn +:)+
Dan zou je denken, dan kun je nog even gaan slapen toch? Maar het antwoord daarop is natuurlijk nee, want de vogels piepen zo hard dat je zou denken dat ze oefenen voor een concert. De rest van de dag zijn ze uiteraard stil. Ga zo door +:)+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:25

De vogels zijn niet stil, je hoort ze minder door de herrie overdag.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:34

Maar toch maken ze minder geluid, en zodra het donker is beginnen ze weer.
Maar toch bedankt trouwens

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:45

Biebz schreef:
Zijn al meerdere meldingen gemaakt :j
En hij is idd achter gelaten zoals verwacht.
Zo staan ze dan regelmatig.
[ [url=m/CrdGRv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat heb je zo afgeleerd.....

Auto er vlak tegen bij de voor en achterkant....
Ik begrijp echt wel dat ze ook ergens moeten staan, maar zo in de wijk is ook geen plan

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 20:56

Nyaleti schreef:
Iemand tips voor een website met betaalbare as hangers / sierraden? (RVS denk ik, zilver tikt ook nogal door..)

Als ik een raad mag geven, koop iets goeds!
Onze schoonzoon had er een gekregen toen zijn moeder overleden was maar binnen no time verkleurde dat ding vreselijk.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:02

Coco4life schreef:
Dat ik al een week om 05:50 wakker word. En ik moet pas om 08:30 op school zijn +:)+
Dan zou je denken, dan kun je nog even gaan slapen toch? Maar het antwoord daarop is natuurlijk nee, want de vogels piepen zo hard dat je zou denken dat ze oefenen voor een concert. De rest van de dag zijn ze uiteraard stil. Ga zo door +:)+

Oordopjes? Werkt bij mij heel goed tegen geluid.

Vogelgefluit vind ik een heerlijk geluid trouwens <3

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:04

chanicha schreef:
Nyaleti schreef:

Als ik een raad mag geven, koop iets goeds!
Onze schoonzoon had er een gekregen toen zijn moeder overleden was maar binnen no time verkleurde dat ding vreselijk.

Ik zou wel willen maar ik kan het financieel gewoon niet aan.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:10

Nyaleti schreef:

Ik weet niet wat jij betaalbaar vindt maar ik heb deze en dan de schelp hiervan.

https://www.huisdiergedenken.nl/product ... t-collier/

Nu ruim een halfjaar, draag m eigenlijk elke dag en ziet er nog mooi uit.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:20

Oh, daar zijn wel mooie hangers bij!
Hoe gaat dat dan?
Stuur je wat as op en wordt dat daarin verwerkt of moet je ze zelf vullen?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:25

De as wordt niet slecht eh... Je kan het ook bewaren in een mooi doosje tot je wel budget hebt voor een sieraad dat 100% naar jouw smaak is.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:37

Schuur_ schreef:
De as wordt niet slecht eh... Je kan het ook bewaren in een mooi doosje tot je wel budget hebt voor een sieraad dat 100% naar jouw smaak is.

Ja dit idd! Op een dag loop je ergens tegenaan waarvan je denkt oh ja dit is het.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:45

Ik zou even sparen en dan iets leuks / moois kopen waar je echt blij mee bent.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 22:03

Mijn kat zit nog in het "gratis" blik die ik bij de crematie kreeg, omdat ik geen goede mooie urn kon vinden. Ze zeiden dat ik hem altijd nog in een hanger kon doen als ik iets moois vond. Uiteindelijk niet van gekomen en ik vind de gedachte om hem over te zetten ook wel echt eng, al kan je dat ook laten doen.

Aan ene kant kan je het dan idd later kog bepalen. Maar wel kans dat het er dan niet meer van komt, dus ik snap je ook wel dat je toch nu graag wat wilt uitzoeken.... :(:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 22:06

Daar zitten mooie tussen Theodora. Dankjewel :)

Het is sowieso mijn smaak niet maar je bent toch beperkt in de keuze van ashangers. Ik ga never nooit +250 euro uitgeven aan een ketting. M'n paard zit ook in een RVS hanger en het blijft mooi. Alleen had ik vorige keer ruzie met dezelfde website als waar ik toen besteld had, inmiddels juiste tabblad wel gevonden en wat opties in het winkelmandje :)
Ik heb er ook liever 2 (of 3) dan een kneiter dure.

Voor wie het vroeg; in principe kun je het zelf vullen. Je krijgt er een vulsetje bij als je online besteld. Nog niet zelf gedaan.
Bij mijn paard had ik de ketting al voor we het as gingen halen, dus heb het mee genomen en hebben ze daar voor me gevuld.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 22:38

Onze kat (Bram) staat ook nog altijd in een witte gipsen urn van de Crematie voor dieren op mijn slaapkamer.
En ergens irriteer ik mij er ook niet aan.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 23:02

Ik heb 8 april een cursus. Nu schrok ik al van dat t een hele dag was (van 9 tot 17 theorie). Daarna schrok ik dat je na afloop 1 uur examen hebt (van 17 tot 18 uur). Maar oké, vooruit. Nu kregen we een zelfstudie boek thuisgestuurd die we van te voren ook nog moeten leren, 182 pagina's... ik heb al in geen 100 jaar meer hoeven leren (en zoveel, wanneer moet ik dat doen?), en krijg nu al zenuwen van t examen :=

Ben heel benieuwd hoe ik dit ga doen. Aangezien ik met het laatste examen dat ik deed zwaar faalde (zakken voor je be door de zenuwen terwijl je al jaren met trailer rijdt is niet tof), dus ik hoop dat ik niet weer een flater ga slaan :=
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 21-03-24 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt