Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ohja nog een was tip nu ik eraan denk, je hebt ook nog kleurdoekjes, die doe ik vaak ook erbij met nieuwe kleding, met name met donkerblauw en rood. Nieuwe kleding kan met wassen nog wat kleurstof afgeven, die kleurstof gaat dan als het goed is in dat kleurdoekje zitten zodat het niet (of in ieder geval minder erg) af geeft op je andere kleding.
TheNovelist schreef:Telpeva schreef:Ohja nog een was tip nu ik eraan denk, je hebt ook nog kleurdoekjes, die doe ik vaak ook erbij met nieuwe kleding, met name met donkerblauw en rood. Nieuwe kleding kan met wassen nog wat kleurstof afgeven, die kleurstof gaat dan als het goed is in dat kleurdoekje zitten zodat het niet (of in ieder geval minder erg) af geeft op je andere kleding.
Da's een goede! Deel van mijn bedovertrek is nu roze geworden idd door een nieuwe rode handdoek
Flying_Angel schreef:Aan m’n nieuwe fiets.
Ik heb twee keer proefritten gemaakt.
Op donderdag 17 augustus een fiets uitgezocht met kinderzitje. Deze heb ik via een betaallink betaald. Hij zou geleverd worden op maandag 4 september. Toen werd ik op 28 augustus gebeld dat de fiets niet meer door de keuring kwam vanwege een buis op de bagagedrager die niet geschikt zou zijn voor een kinderzitje. Ze hebben mij toen twee alternatieven aangeboden die duurder waren dan de huidige fiets. We zouden dan allebei de helft bijleggen. Ik heb beide fietsen geprobeerd en gekozen voor een bepaald model. Toen ik weer belde om door te geven dat ik voor het alternatief gekozen had, vertelde me ze dat de oorspronkelijke fiets toch wel weer door de keuring kwam. Ik had aangegeven dat ik toch het alternatief wilde, dus zij zou die voor mij veranderen en de leverdag van 4 september zou blijven staan. Nu belde ze mij net op dat die fiets ineens niet meer leverbaar is, ondertussen toch uitverkocht. Dus als ik maandag een fiets wil dat ze alsnog die oorspronkelijke wil leveren en anders kon ik het alternatief ontvangen ergens in de maand november. Ik heb toen aangegeven dat ik de boel wil annuleren, omdat ik er wel klaar mee ben. Toen gaf ze aan dat het dan geen leuk gesprek werd omdat ik dan eigenlijk een boete van 50% moet betalen, maar dat ze dit kan verlagen naar 10% boete.
TheNovelist schreef:Ik woon samen met mijn partner sinds zondag voor het eerst in ons eigen huis. Maar man o man wat is wassen moeilijkdit mag wel bij elkaar, dit niet, dit mag op dit wasprogramma, en het ander moet eigenlijk weer op die etc.
Ik vind het ook zonde om van die kleine wasjes te draaien, maar ik wil ook niet dat er iets kapot gaatik maak het waarschijnlijker lastiger dan het is maar het is redelijk nieuw voor mij
Zebrastreep schreef:Maar dan krijg je toch meer toeslagen dan waar je recht op hebt? Althans ik zet die van mij altijd liever te hoog dan te laag of helemaal stop als het voor mijn idee niet helemaal juist is.
_San87_ schreef:Zebrastreep schreef:Maar dan krijg je toch meer toeslagen dan waar je recht op hebt? Althans ik zet die van mij altijd liever te hoog dan te laag of helemaal stop als het voor mijn idee niet helemaal juist is.
Minder. Marcella heeft haar inkomen hoger gezet dan het is, dus krijgt ze minder per maand aan toeslagen. In het nieuwe jaar krijgt ze dan het geld terug dat teveel afgedragen is, omdat haar werkelijke inkomen lager ligt dan ze doorgaf.
Eapy schreef:Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden! Het is natuurlijk heel goed gegaan. Het lijkt erop dat de spanning met nieuwe mensen vooral vanuit mij komt, meer dan van de merrie zelf denk ikDe behandelaar was SUPER! Ze heeft hirudotherapie en cranio-sacraal gekregen van Nicole Raat. Ben heel erg onder de indruk van haar!