Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:57

Dat ik in mijn benen spierpijn voel, terwijl ik niks heb gedaan en dit is al een paar dagen zo. En mijn rugpijn wordt ook niet echt minder (lees: ik ben 20 en voel me bejaard)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:17

Alle poedersuiker treinen naar mijn bestemming zijn gecanceld..

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:22

Oh jee waar moet je heen? Ik zie geen gekke dingen in de app.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:24

Haha ik zit in Duitsland, dat maakt het nog erger.
Ik moet naar Nuremberg maar mijn trein is gecanceld en ik kan geen andere boeken want tè vol.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:44

Telpeva schreef:
Ohja nog een was tip nu ik eraan denk, je hebt ook nog kleurdoekjes, die doe ik vaak ook erbij met nieuwe kleding, met name met donkerblauw en rood. Nieuwe kleding kan met wassen nog wat kleurstof afgeven, die kleurstof gaat dan als het goed is in dat kleurdoekje zitten zodat het niet (of in ieder geval minder erg) af geeft op je andere kleding.

Da's een goede! Deel van mijn bedovertrek is nu roze geworden idd door een nieuwe rode handdoek O:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:57

TheNovelist schreef:
Telpeva schreef:
Ohja nog een was tip nu ik eraan denk, je hebt ook nog kleurdoekjes, die doe ik vaak ook erbij met nieuwe kleding, met name met donkerblauw en rood. Nieuwe kleding kan met wassen nog wat kleurstof afgeven, die kleurstof gaat dan als het goed is in dat kleurdoekje zitten zodat het niet (of in ieder geval minder erg) af geeft op je andere kleding.

Da's een goede! Deel van mijn bedovertrek is nu roze geworden idd door een nieuwe rode handdoek O:)

Jep, die doekjes zijn heel fijn. Ik was op 30 of 60 graden, en nieuwe spullen met drie doekjes erbij, anders vaak 1. Wit en nieuwe donkere spijkerbroeken samen gaat zelfs goed, met drie grijze doekjes naderhand. (Ja dat was ff link om uit te proberen, maar ik wilde weten of die doekjes écht werkten. Nu geen gedoe met was scheiden qua kleur)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 12:36

Flying_Angel schreef:
Aan m’n nieuwe fiets.
Ik heb twee keer proefritten gemaakt.

Op donderdag 17 augustus een fiets uitgezocht met kinderzitje. Deze heb ik via een betaallink betaald. Hij zou geleverd worden op maandag 4 september. Toen werd ik op 28 augustus gebeld dat de fiets niet meer door de keuring kwam vanwege een buis op de bagagedrager die niet geschikt zou zijn voor een kinderzitje. Ze hebben mij toen twee alternatieven aangeboden die duurder waren dan de huidige fiets. We zouden dan allebei de helft bijleggen. Ik heb beide fietsen geprobeerd en gekozen voor een bepaald model. Toen ik weer belde om door te geven dat ik voor het alternatief gekozen had, vertelde me ze dat de oorspronkelijke fiets toch wel weer door de keuring kwam. Ik had aangegeven dat ik toch het alternatief wilde, dus zij zou die voor mij veranderen en de leverdag van 4 september zou blijven staan. Nu belde ze mij net op dat die fiets ineens niet meer leverbaar is, ondertussen toch uitverkocht. Dus als ik maandag een fiets wil dat ze alsnog die oorspronkelijke wil leveren en anders kon ik het alternatief ontvangen ergens in de maand november. Ik heb toen aangegeven dat ik de boel wil annuleren, omdat ik er wel klaar mee ben. Toen gaf ze aan dat het dan geen leuk gesprek werd omdat ik dan eigenlijk een boete van 50% moet betalen, maar dat ze dit kan verlagen naar 10% boete.

Uiteindelijk gekozen, omdat ik anders geld kwijt ben. Nu is de fiets geleverd, zit het fietszitje er niet bij. Terwijl deze meegeleverd zou worden. Ik ben echt woest. -:(- zitje wordt nog even nageleverd. Dan komt hij met PostNL, ik ben niet thuis. Moet ik hem er zelf op zetten terwijl zij dat voor me zouden doen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 13:43

Moet zo naar de fysio, afspraak om 2 uur, maar als ik rechtop ga zitten of ga staan word ik ontzettend licht in mijn hoofd %)

Lekkere timing weer...

Lig nu even op bed, hopelijk gaat het zo beter, gelukkig woon ik op 2 minuten van de fysio vandaan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:05

Belastingdienst die wil dat ik de schatting inkomen naar beneden zet. Vind het wel best zo beter achteraf extra krijgen dan terug moeten betalen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:09

TheNovelist schreef:
Ik woon samen met mijn partner sinds zondag voor het eerst in ons eigen huis. Maar man o man wat is wassen moeilijk :') dit mag wel bij elkaar, dit niet, dit mag op dit wasprogramma, en het ander moet eigenlijk weer op die etc.
Ik vind het ook zonde om van die kleine wasjes te draaien, maar ik wil ook niet dat er iets kapot gaat :+ ik maak het waarschijnlijker lastiger dan het is maar het is redelijk nieuw voor mij

Ik gooi gewoon wit bij wit donker bij donker kleur bij kleur. Het enige wat ik apart die is spijker broeken en echt fijne stofjes verder alles bij elkaar en niks is ooit kapotte gegaan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:32

Marcella schreef:
Belastingdienst die wil dat ik de schatting inkomen naar beneden zet. Vind het wel best zo beter achteraf extra krijgen dan terug moeten betalen.

Omhoog bedoel je? Te laag kan juist betekenen dat je moet betalen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:54

Ja staat nu te hoog, maar ze willen dus omlaag hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:01

Maar dan krijg je toch meer toeslagen dan waar je recht op hebt? Althans ik zet die van mij altijd liever te hoog dan te laag of helemaal stop als het voor mijn idee niet helemaal juist is.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:19

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden! Het is natuurlijk heel goed gegaan. Het lijkt erop dat de spanning met nieuwe mensen vooral vanuit mij komt, meer dan van de merrie zelf denk ik :') De behandelaar was SUPER! Ze heeft hirudotherapie en cranio-sacraal gekregen van Nicole Raat. Ben heel erg onder de indruk van haar!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:20

Zebrastreep schreef:
Maar dan krijg je toch meer toeslagen dan waar je recht op hebt? Althans ik zet die van mij altijd liever te hoog dan te laag of helemaal stop als het voor mijn idee niet helemaal juist is.

Minder. Marcella heeft haar inkomen hoger gezet dan het is, dus krijgt ze minder per maand aan toeslagen. In het nieuwe jaar krijgt ze dan het geld terug dat teveel afgedragen is, omdat haar werkelijke inkomen lager ligt dan ze doorgaf.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:27

Ik had gehoopt dat na een hele lange periode met stress er eindelijk wat rust zou komen. Helaas pindakaas..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:38

Eindelijk koeler weer *\o/* Helaas door m’n rug gegaan dus ik strompel als een oud wijf door het huis -O- Nog niet paardrijden dus ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:43

_San87_ schreef:
Zebrastreep schreef:

Minder. Marcella heeft haar inkomen hoger gezet dan het is, dus krijgt ze minder per maand aan toeslagen. In het nieuwe jaar krijgt ze dan het geld terug dat teveel afgedragen is, omdat haar werkelijke inkomen lager ligt dan ze doorgaf.

Dit en minder risico op terug betalen.

Het is hier nog 26/27 graden in huis. -O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:48

Hier ook nog 27 en kan bijna niets openzetten vanwege de kittens.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:50

SpikkelFire schreef:
Hier ook nog 27 en kan bijna niets openzetten vanwege de kittens.

Ik heb mede daarom horren aangeschaft. 2,5 jaar later ontdekte de kat hoe die de horren open kon maken, schoof ze zo aan de kant en gaat doodleuk in de achtertuin spelen.

Zucht.

Afbeelding

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:56

Ze kijkt er wel heel onschuldig bij :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:59

Ja maar mens ik wil ook buiten chillen.

Hier laten ze tot nu toe de hor zitten gelukkig. Heb balkon deur en keuken raam tegen elkaar open staan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 18:00

Ja, hij doet graag onschuldig. Maar stiekem.. dikke boef. :')

Deze schuift de hor zo aan de kant, steekt z'n smoelwerk naar buiten en wurmt zich er zo uit. Gelukkig alleen in de achtertuin. :+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 18:00

Aan het feit dat de buren hun hond afsturen op onze kat die op EIGEN oprit ligt te slapen. Jammer voor de buren staat het op film. Inclusief een bedreiging en middelvingers. Achterlijke mensen, laat ons en onze kat met rust en blijf lekker van ons terrein af -:(-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 18:09

Eapy schreef:
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden! Het is natuurlijk heel goed gegaan. Het lijkt erop dat de spanning met nieuwe mensen vooral vanuit mij komt, meer dan van de merrie zelf denk ik :') De behandelaar was SUPER! Ze heeft hirudotherapie en cranio-sacraal gekregen van Nicole Raat. Ben heel erg onder de indruk van haar!

Bij Nicole zit je goed, ik stuur ook veel lesklanten naar haar toe