Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxx88

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:36

Nee, een match is het zeker niet. Verder doen is gedoemd om gekwetst te worden…
Maar ergens raakt het mij wel meer dan ik zou willen, het lijkt dat ik daarin precies wat weerbaarheid mis…
En ik trap ook telkens in de “verhaaltjes”, dat ze iemand willen die niet enkel op het uiterlijk valt maar voor de diepere connectie gaat.
Terwijl hij helemaal geen relatie wilt of mij leuk vind.
Een beetje eerlijkheid en duidelijkheid zou leuk zijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:53

Tja, eigelijk wil ie ie alleen gebruik maken van jou? Wellicht heeft ie hier meer aan.

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:27

xxx88 schreef:
Een vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier.
Hoe gaan jullie om met de (vele) teleurstellingen?
Ik had iemand leren kennen op een feestje, daarna blijven afspreken enzo.
De aantrekking van beide kanten zat goed en mijn gevoel werd in kleine stapjes telkens een beetje beter.
Maar nu laat hij ineens weten dat alles wat mij eigenlijk typeert hem enorm stoort.
En na een lange lijst negatieve punten komt er dan wel uit dat hij mij leuk vind (geen idee wat hij dan juist leuk vind).
Maar als hij mij zo verschrikkelijk vind begrijp ik niet waarom je zou willen blijven afspreken?

Ik heb direct mijn buik weer vol van daten :(
En ik merk dat het mij wel raakt en dat ik het lastig heb om daarmee om te gaan…

Bij mij gaan alle alarmbellen af. Wordt dit een aantrekken afstoten gevalletje of is dit een hele foute man die jou gaat manipuleren?

Heel heel heel heel hard wegrennen. Als hij nu al een zogenaamde lijst heeft met negatieve punten dan is hij of aan het zeuren, vervelen, of hij wil je veranderen, of hij gaat met je spelen.

Een gezond iemand komt niet met een lange lijst en daarna dat hij je nog leuk vind. Bizar. Je bent goed zoals je bent. Dus droppen met spoed die gast en alles blokken. Ik krijg er helemaal de kriebels van op mijn lijf ......niet ok dus hij. Trek je het niet aan ajb. Het zegt alles over hem en niets over jou.
Jij bent goed!!!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op Gisteren, 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:28

_O- _O- (dat plaatje)

Dan zou ik er ook een streep onder zetten. Dan is hij gewoon niet de juiste voor jou, laat jezelf niet zo naar onder halen door zo iemand. Klinkt alsof hij zelf niet weet wat hij zoekt/wil. Jij bent heel wat meer waard dan z’n man, dat verdien jij ook.

xxx88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:45

Dankjewel voor de lieve en steunende woorden!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:03

xxx88 schreef:

Absurd je rokken omhoog halen en rennen!!
(En hem dat plaatje sturen ~~}> )

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:05

xxx88 schreef:

Behoorlijke mafklapper.
Laten gaan, boven proberen te staan!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:20

Ik sluit me aan bij pien. Het klinkt me heel toxisch in de oren en ik vind het idd naar manipulatie neigen zoals je het vertelt.

Je mag best even verdrietig zijn en gefrustreerd. Het voelt toch als een afwijzing. Maar wat hij niet goed aan jou vindt, kan de juiste man juist wel waarderen. Het is maar één mening en het zegt verder niks over jou als persoon. Waren het dingen waar je zelf onzeker over bent?

Even lekker een potje janken en weer door. Er zijn genoeg mensen die jou wel waarderen zoals je bent, probeer dat niet te vergeten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:48

Klinkt inderdaad heel fout. Ik heb er ook ooit zo eentje gehad. Ergerde zich aan dit en aan dat, en hij wilde niet dat ik dik werd, en ik praatte soms raar en ik deed soms dingen die hij niet leuk vond en reageerde op anderen niet altijd zoals hij wilde. Maar…. Ik was wel een lekker ding.
Dus. Heeft nog best even geduurd voordat ik het licht zag hoor.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:56

xxx88 schreef:
De aantrekking van beide kanten zat goed en mijn gevoel werd in kleine stapjes telkens een beetje beter.
Maar nu laat hij ineens weten dat alles wat mij eigenlijk typeert hem enorm stoort.
En na een lange lijst negatieve punten komt er dan wel uit dat hij mij leuk vind (geen idee wat hij dan juist leuk vind).
Maar als hij mij zo verschrikkelijk vind begrijp ik niet waarom je zou willen blijven afspreken?

En ik merk dat het mij wel raakt en dat ik het lastig heb om daarmee om te gaan…

Ik zou wat hij van jouw vindt proberen in het midden te laten liggen. En jezelf de vraag stellen: Wat vindt jij hier eigenlijk van? Wil jij in je waarde gelaten worden? Of wil je elke keer als je iets zegt of doet van jezelf schrikken en bedenken dat hij dat niet leuk vindt?

Want ik zou denken: Joh, ik heb geen zin in iemand die mij als persoon wil gaan veranderen omdat ik toevallig een lekker wijf ben :+ Ga lekker leren vliegen ofzo... :')
Wat een mafkees!

Er is iemand waar ik redelijk gek op ben, maar die erg onzeker is over zichzelf. Hij kan dan ook over hele simpele dingen, die gewoon onderdeel van hem zijn en waarom ik hem leuk vindt, zeggen: "Stom he?" Of iets aan zichzelf niet cool vinden. En ik denk alleen maar: "Gast, I don't care... Dat hoort bij je. Ik heb ook gekkigheden... Dat is wat ons ons eigen persoon maakt!"
En ik denk dat dat heel belangrijk is in een partner, dat je diegene laat zijn wie hij of zij is, en dit ook terugkrijgt. Alleen dan kan je groeien volgens mij...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:06

Ik ben sinds donderdag weer in contact met de kerel die afgerond was. Hij zocht toenadering, geeft aan dat hij me mist en dat ik geen kans heb gekregen ondanks dat die kans er wel bestaan had en dat hij zich beseft dat hij een muur heeft opgetrokken om iemand dichtbij te kunnen laten komen. Was er meer van slag dan ik dacht. Conclusie, na de vakantie spreken we af. Ik ben benieuwd. Doet me meer dan ik dacht. Jammer dat het nog een dag of 12 duurt :') . Ik wil het wel een kans geven, niet om meteen te besluiten of het iets serieus is, maar wel om de tijd te hebben om elkaar beter te leren kennen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:53

Janine1990 schreef:
xxx88 schreef:

Ik zou wat hij van jouw vindt proberen in het midden te laten liggen. En jezelf de vraag stellen: Wat vindt jij hier eigenlijk van? Wil jij in je waarde gelaten worden? Of wil je elke keer als je iets zegt of doet van jezelf schrikken en bedenken dat hij dat niet leuk vindt?

Want ik zou denken: Joh, ik heb geen zin in iemand die mij als persoon wil gaan veranderen omdat ik toevallig een lekker wijf ben :+ Ga lekker leren vliegen ofzo... :')
Wat een mafkees!

Er is iemand waar ik redelijk gek op ben, maar die erg onzeker is over zichzelf. Hij kan dan ook over hele simpele dingen, die gewoon onderdeel van hem zijn en waarom ik hem leuk vindt, zeggen: "Stom he?" Of iets aan zichzelf niet cool vinden. En ik denk alleen maar: "Gast, I don't care... Dat hoort bij je. Ik heb ook gekkigheden... Dat is wat ons ons eigen persoon maakt!"
En ik denk dat dat heel belangrijk is in een partner, dat je diegene laat zijn wie hij of zij is, en dit ook terugkrijgt. Alleen dan kan je groeien volgens mij...

Precies. Ik heb ook gekkigheden. Veel kunnen dit niet handelen, wat ik goed snap. Maar mijn vriend s hier juist gek op, dat maakt mij echt mij..

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:58

Uiteindelijk heeft iedereen z'n eigenaardigheden, het is de kunst om de persoon te vinden die dat accepteert. Niet de persoon die jou wilt veranderen...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:07

Janine1990 schreef:
xxx88 schreef:

Wat een mafkees!

Dit vind ik een hele wijze en ware post! Zo mee eens. Dus ook met marocje en charootje eens.
Ik vind het nog steeds een verademing na 20 jaar huwelijk inmiddels dat ik gewoon leuk gevonden wordt door mijn man. Na al die ellende.....en ik weet ik ben niet minder leuk als anderen maar het is echt zo relaxed in de relatie dat mijnan dat ook vind _O- .
Mijn man ervaart precies hetzelfde. Die is ook gewoon leuk, gezellig etc..... _O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:20

Ik snap wel wat je bedoelt xxx88.
Ik merk wel dat ik geen zin meer in daten heb omdat ik voor mijn gevoel steeds tijd, energie etc investeer en het dan niet lukt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:21

Amandavd schreef:
Ik snap wel wat je bedoelt xxx88.
Ik merk wel dat ik geen zin meer in daten heb omdat ik voor mijn gevoel steeds tijd, energie etc investeer en het dan niet lukt.

Dat begrijp ik en als te vaak het negatief is over je persoonlijkheid dan doet dit iets met het zelfvertrouwen. Mensen kunnen je maken en breken.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:54

Ik laat mijn eigenwaarde er niet meer vanaf hangen maar word er wel moedeloos van, er moet toch ergens een leuke normale vent te vinden zijn zonder kinderwens in mijn regio :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:03

Ik heb in September / oktober gedate met iemand. Was leuk, maar niets bijzonders of romantisch. We zijn wel meme-maatjes geworden op instagram en sturen elkaar de meest obscene en offensieve dingen :') nu is sinds vorige week bekend geworden dat hij terug naar Canada gaat en gaan we elkaar nog wel zien als vrienden. Ben oprecht wel sip dat hij gaat, we matchte vriendschappelijk wel goed en gun hem de wereld

xxx88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

Amandavd schreef:
Ik laat mijn eigenwaarde er niet meer vanaf hangen maar word er wel moedeloos van, er moet toch ergens een leuke normale vent te vinden zijn zonder kinderwens in mijn regio :')

Hier idd net zo.
Ik word ook moedeloos en het kost mij ook tijd en energie om mij telkens weer open te stellen om dan wéér teleurgesteld te worden.
En ik haal de praatjesmakers er duidelijk niet uit :(
Het lijkt alsof er geen deftige/normale vissen meer in de vijver zitten :')
Hier ook op zoek naar iemand zonder kinderen en zonder kinderwens en dat maakt het er zeker niet makkelijker op.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

xxx88 schreef:

Het klinkt een beetje als negging, dat was een jaar of tien geleden een redelijk populaire datingstrategie voor klootzakken en 'red pill' losers. Het doel is om je zelfvertrouwen te ondermijnen en je te motiveren om hun goedkeuring te winnen. Extreem manipulatief, ren!