DuoPenotti schreef:zon, echt waar?
Hier al de hele dag grijs en soms regen.
Ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Ik wil graag hulp met mijn mentale gezondheid. Ik durf alleen de stap niet te zetten omdat ik denk dat ik me aanstel en er niks aan de hand is maar omdat het nu uit is ben ik echt bang dat het uit de hand loopt
fotolijstje schreef:Ik wil graag hulp met mijn mentale gezondheid. Ik durf alleen de stap niet te zetten omdat ik denk dat ik me aanstel en er niks aan de hand is maar omdat het nu uit is ben ik echt bang dat het uit de hand loopt
CynthiaV schreef:fotolijstje schreef:Ik wil graag hulp met mijn mentale gezondheid. Ik durf alleen de stap niet te zetten omdat ik denk dat ik me aanstel en er niks aan de hand is maar omdat het nu uit is ben ik echt bang dat het uit de hand loopt
Als je fysieke pijn hebt doe je er wat aan, dus bij mentale pijn ook gewoon wat doen. Juist heel knap dat je beseft dat je hulp nodig hebt![]()
Gewoon de huisarts bellen en een afspraak maken. En een dikke digitale knuffel van mij
Moestuin schreef:Ik ben van kinds af aan al rugpatient. Had voor vandaag een afspraak bij de dokter omdat mijn rug alweer enkele maanden flink op speelt en ik elke dag pijn heb. Antwoord was: Val af en je gaat minder last hebben.
Ja johDaar ben ik nu niet mee geholpen en ik ben gewoon al rugpatient sinds kinds af aan en met een maatje 36.