Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:50

DuoPenotti schreef:
zon, echt waar?
Hier al de hele dag grijs en soms regen.

Ja :D Nu zie ik een strookje blauw door het raam vanuit mijn werkplek en hopelijk blijft dat nog even zo.

Marigold

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:53

Dat ik voor mijn werk op mn dinsdag lokatie (nu dus) eigenlijk meer moet lopen dan goed voor me is.. (wegens heupproblemen trekken mn voeten naar binnen en auw auw). Daardoor kost zes uur werk een daghoeveelheid aan energie.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:54

Merexa schreef:
DuoPenotti schreef:
zon, echt waar?

Ja :D Nu zie ik een strookje blauw door het raam vanuit mijn werkplek en hopelijk blijft dat nog even zo.

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

nou dat dus!!
Jullie spelen vals met zon en blauw...is nie eerlijk ^)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 14:59

Ik wil graag hulp met mijn mentale gezondheid. Ik durf alleen de stap niet te zetten omdat ik denk dat ik me aanstel en er niks aan de hand is maar omdat het nu uit is ben ik echt bang dat het uit de hand loopt

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:00

Beter om wel te doen fotolijstje. Anders maak je missch ongemerkt weer dezelfde fouten plus vroeg of laat (en beste is vroeg) toch goed om aan jezelf te werken.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:03

fotolijstje schreef:
Ik wil graag hulp met mijn mentale gezondheid. Ik durf alleen de stap niet te zetten omdat ik denk dat ik me aanstel en er niks aan de hand is maar omdat het nu uit is ben ik echt bang dat het uit de hand loopt

Als je fysieke pijn hebt doe je er wat aan, dus bij mentale pijn ook gewoon wat doen. Juist heel knap dat je beseft dat je hulp nodig hebt :(:)
Gewoon de huisarts bellen en een afspraak maken. En een dikke digitale knuffel van mij

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:05

fotolijstje schreef:

Als jij je slecht voelt, voel je je slecht, punt. Dan maakt het niet uit wat een ander daarvan vindt.
En als blijkt dat er dan niets aan de hand is, zoveel te beter! Maar laat dat je niet tegenhouden van nu die stap te zetten als je voelt dat het nodig is.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:06

Ik ben echt -:(- op mijn ex. Hij kan zich nooit aan de afspraken in het ouderschapsplan houden.

En ik buig eigenlijk altijd mee, voor de verstandhouding, maar ik ben er zo klaar mee dat hij altijd maar gewoon doet en laat wat en wanneer hij wil.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:07

CynthiaV schreef:
fotolijstje schreef:

Als je fysieke pijn hebt doe je er wat aan, dus bij mentale pijn ook gewoon wat doen. Juist heel knap dat je beseft dat je hulp nodig hebt :(:)
Gewoon de huisarts bellen en een afspraak maken. En een dikke digitale knuffel van mij

mooi gezegd :j

Gewoon om hulp vragen. Met een gebroken been hobbel je ook niet door, waarom nu dan wel?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 15:39

Inderdaad fotolijstje, is alleen maar sterk om hulp te zoeken als het mentaal lastig hebt.

Wyoming, leuk meebuigen, maar moet wel van beide kanten komen he.
Anders cijfer je jezelf weg voor je ex en vaak gaat dat van kwaad tot erger is mijn ervaring. Lief en aardig zijn en doen is prima, maar iemand moet dat wel verdienen.
Anders toch wat harder opstellen, niet over je heen laten lopen he.

Mijn ergernis: moe moe moe en heeeeel veel werk nog te verzetten. I need coffee!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 16:35

DuoPenotti schreef:
zon, echt waar?

Hier ziet er heerlijk uit met zonnetje en aan het werk natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 23-11-21 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 16:36

Marcella schreef:
DuoPenotti schreef:
zon, echt waar?

Hier ziet er heerlijk uit en aan het werk natuurlijk.

Ja dat is wel jammer dan...

Hier nog steeds grijs en koud.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 16:38

Morgen vrij grote kans dat het prut weer gaat worden.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 16:57

Nou, ik had toch nog pech want ik wilde mijn fiets ophalen; bleek hij weer/nog een platte band te hebben toen ze hem overgandigden. Dus ik grapte al wat over hardnekkige pepernootjes. Gelukkig konden ze weer even kijken en bleek er een 2e gaatje in de binnenband te zitten naast de ene die ze geplakt hebben. _O- Gelukkig hoefde ik niet dubbel te betalen. Ik ben een halfuur later thuis en moet mijn paard nog scheren, een pakket afhalen, uitmesten en trainen. Zucht.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 19:42

Paniekaanval eerder vandaag, als ik er aan denk raak ik enerzijds geïrriteerd van mezelf dat ik daar paniek om heb en anderzijds raak ik weer in paniek en twijfel ik aan al mijn levenskeuzes. Top.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 19:44

De pakketbezorger die te lui is om aan te bellen en mijn pakket meteen elders bij buren in de straat dumpt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 19:47

Hier werd pakket voor de deur gedumpt, klap op het raam en zonder af te wachten of er open gedaan werd reed hij alweer weg. In de tijd dat ik vanuit keuken naar voordeur liep was hij de tuin al uit, auto in en gewoon al uit zicht? Nu was ik gelukkig thuis, maar echt niet netjes

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 20:49

Aan de overbuurvrouw bij mijn ouders. Toen ik vanmiddag naar mijn ouders liep kwam de overbuurvrouw naar buiten met de vraag of mijn ouders boos was op haar. Ik zo van Nee hoor, maar hoezo? Want ze had mij ouders al een tijd niet meer buiten gezien :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 20:53

Ik heb extreem warme voeten.

Dit heb ik al vrij lang niet meer gevoeld.... Heeeeeeelll raar(en naar ik hou van koude voeten _O-)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 20:58

Oh dit was echt weer zon ergernis dagje :') Dit wordt even een lijstje

- Auto aan de achterkant ingeparkeerd door een busje ik roep naar een meneer die op een steiger staat en die hoort mij natuurlijk niet. Dus ik na 4x maar heel hard geroepen mag die bus weg. En er was genoeg ruimte om daar te parkeren , het was zeg maar niet eens nodig om mij in te sluiten.

-Haast was wat laat voor de hoefsmid , en de paardjes staan nu best even een stukje van stal af. Sta ik eindelijk helemaal gereed is er vertraging , zucht voor niks gehaast. En mijn jonge paard werd natuurlijk weer heel ongeduldig omdat mevrouw niet kan wachten.

- Mijn oudere hengstige merrie die wegliep terwijl ze normaal netjes blijft staan als ik de ander in de wei zet maar nu dacht ze hé jouw auto staat nog daar 250 meter verderop ik ga toch even checken of er voer in ligt. En daar ging ze :') Gelukkig is mevrouw te lui om te draven dus ik had haar zo weer te pakken.

- Kom ik bij de apotheek om medicatie van mijn vader op te halen , is het natuurlijk niet goed gegaan en kan ik morgen nog een keer heen :+

- Hond voelt zich beledigd omdat ik haar even corrigeerde gelijk zielig weg lopen naar de andere kamer. Gevolg dat ik mij schuldig voel en we een uitgebreide knuffelbeurt hebben gehad :') ( ik ben zwak haha)

- Uitgenodigd voor een cursus aankomende donderdag in een zaal met veel mensen wat ik nu gewoon even niet zie zitten met die stijgende cijfers. Ik kan niet naar mijn andere werk als ik ziek wordt , en dat is juist mijn inkomen wat ik nodig ben om de vaste lasten te betalen. Dus ik wil het afzeggen maar weet niet zo goed hoe.

- Telefoonhoesje was binnen , toch de verkeerde besteld en net 1cm te groot zucht. Vervolgens druk ik de verkeerde knop aan voor retourneren en mag ik het product houden. Dat was niet de bedoeling dus geld terug gevraagd maar dat ging ook weer niet soepel. Ik hoef dat hoesje niet te houden wat moet ik ermee? Vervolgens verkoopt de site geen hoesjes die wel passen om die van mij dus nu moet ik mijn geld wel terug en naar een andere webshop.

Nou uh ik ben blij als ik straks in bed lig zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 21:23

Moestuin schreef:
Ik ben van kinds af aan al rugpatient. Had voor vandaag een afspraak bij de dokter omdat mijn rug alweer enkele maanden flink op speelt en ik elke dag pijn heb. Antwoord was: Val af en je gaat minder last hebben.

Ja joh ;( Daar ben ik nu niet mee geholpen en ik ben gewoon al rugpatient sinds kinds af aan en met een maatje 36.

Ik heb et zelfde vanaf kindsaf aan rugklachten. Maatje s en 36. Afvallen moet je niet doen. Ik ben naar een osteopaat gegaan

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 21:55

Hypocriete familie. Vorige week met zijn allen bij elkaar in een horeca gelegenheid is wel oke, maar sinterklaas en kerst met dezelfde personen is te veel :roll:
Zo vermoeiend.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 22:02

2 uur en 15 min moeten wachten op bergnet. Om er daarna erachter te komen dat het reservewiel niet past..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 23:15

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 01:04

Hele avond moe en gapen... lig nu al 2 uur naar plafond te staren op bed en klaarwakker...