Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 14:57

Mooi gezegd PabloBokt. :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:00

Bedankt.

Ga mij even laten pesten (pikken, emmertje omgooien en klimtoestel) door de kippen heb ik weer reden om ze te knuffelen. :D

Sterkte met je moeder kanker is niet leuk (praktijk ervaring ook moeder nu toch weer paar jaar schoon verklaard). :(:)

Tanden kunnen door de puffer slecht worden klopt en dit speel zeer waarschijnlijk ook mee, maar stoppen is longontsteking die oplaai dus geen optie. ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:02

Ze bedoelde het omgekeerd. Dat het oplossen van je tand problemen een positief effect op veel andere zaken kan hebben :j

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:03

Beetje relativeren zou goed voor je zijn Marcella. Heb je veel aan in zware tijden.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:04

Je geeft het zelf al aan Marcella, dus lekker blijven zeiken over je infectiebron, pijn in je mond, je ontstekingen en je luchtwegen en vooral niet naar de kaakchirurg gaan.
Pijn in je mond heeft de weerslag op je hele gestel dus doe er eens iets aan.

Wat jij met je eten doet boeit me niet echt, wat me wel opvalt is dat je altijd zeikt ook over je eten, geen eten, geen geld, iedereen is tegen je. Prima als je zo in het leven wilt staan maar iedere dag hetzelfde klaagliedje in dit topic is best irritant ook omdat iedereen ziet dat je er niets mee doet.

Mensen willen je helpen, denken met je mee maar nee dat kan niet, lukt niet wil ik niet.

Glas half leeg.

Ik reageer niet snel hier want ik moet altijd wel lachen om de ergenissen, ook over de mijne, maar ik vind het best triest om dit iedere dag te lezen en dat je iedere dag naar mijn idee verder zakt maar er ook niets aan doet.

Geen uwv bellen want je heb geen beltegoed, ze nemen niet op, ze doen moeilijk, het klopt niet. Stap je toch op die scooter van je en rij je er naartoe om een afspraak te maken.

Los je problemen op ipv in een slachtofferrol te kruipen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:06

Kaas die tot 1 jaar houdbaar is lijkt me overigens niet heel smakelijk.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:07

Ik ben ontzettend bang voor de tandarts, maar weet ook de gevolgen ervan. Dus ik heb, hoewel ik er echt tegen op zie, een afspraak gemaakt. Juist omdat het oplossen ervan zo veel kan schelen. :j

Nu erger ik aan het feit dat ik dingen had willen doen maar nu met pijn op de bank lig.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:13

Zou kunnen kan alleen niet bevestig worden dan meer dan vermoeden. Nog tandarts nog huisarts. Dus blijf niet meer dan gis werk. Maar stoppen met puffer zou voor gebit/kaak eigenlijk ook beter zijn, maar dat zit ik nog met de chronische ontsteking in mijn lage luchtwegen die zonder puffer oplaai. Het is jammer dat AB ook gewoon niks uithaal.

UWV heeft tegenwoordig ook chat. *\o/* Als deze er niet eruit lig. :+

Ach ja ben als klein kind vaak genoeg als aansteller uitgemaakt door een huisarts. Huisarts is uiteindelijk ook uit zijn functie gezet, maar heeft wel indruk gemaakt als klein kind. Dus eigenlijk geen vertrouwen in artsen zal ook wel meespelen.

Shaggy09 schreef:
Kaas die tot 1 jaar houdbaar is lijkt me overigens niet heel smakelijk.

Vind die kaas toevallig wel lekker. Had eerst andere maar was net plastic en die was niet lekker ook.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:13

Vocht in mijn armen en kuiten. Vrouw zijn is leuk. Hormonen zijn leuk. Yay. *\o/*

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:14

Pandora2 schreef:
Tanden hebben echt op veel meer invloed dan wat meestal gedacht wordt.

Zeg dat nou niet. Ik hou mezelf constant voor dat een tandarts niet echt moet. :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:17

Daar ga je weer Marcella.

Wij zeggen niet dat je moet stoppen met puffer dat maak jij er zelf weer van. Ga naar de kaakchirurg dat is antwoord.

Citaat:
UWV heeft tegenwoordig ook chat. *\o/* Als deze er niet eruit lig. :+

As is verbrandde turf.

Je hoort niemand zeggen dat je een aansteller bent, ga je weer.... ik ga in de slachtofferrol kruipen, best triest.
Overal een negatief excuus voor.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:27

Ik post hier voor mijn gevoel ook vrij vaak, maar ik zit dan ook met een uitkering + kapot lijf thuis op de bank. Ik heb dagen dat ik werk, maar dan ben ik vaak een paar dagen daarna echt een slappe vaatdoek en is een beetje bankhangen en internetten het enige wat nog een beetje lukt. Dan zie je ook opeens van die gekke dingen die een ander niet eens op zouden vallen en waar een ander zich dan ook nooit aan zou ergeren :+ mocht ik voor jullie ook te veel posten, laat maar weten ajb, mag ook per pb als je dat prettiger vindt. Ik vind het fijn om soms mijn chagrijnige buien ergens te ventileren (af en toe ben ik diep van binnen gewoon echt teleurgesteld en boos op mijn kapotte lijf maar ik wil daar ook niet steeds over beginnen, want een ander kan daar toch niks mee want mijn issue is chronisch, dan klaag ik liever over wat anders zodat ik toch wat kan ventileren) maar ik kan mij ook voorstellen als een ander dat wellicht als vermoeiend ervaart :')

Anyway, Marcella ik wil ook nog graag op je reageren, want ik snap je keuzes, ik ben zelf ook heel voorzichtig met alles rondom corona, mijn familie ook. Ik heb echter wat punten voor je waar je misschien nog niet aan hebt gedacht: misschien is het een idee om de kaakchirurg te bellen, of om op een of andere manier op te zoeken hoe zij om gaan met de maatregelen, misschien maak je je meer zorgen als nodig? Wie weet zijn ze net zo voorzichtig of nog voorzichtiger aks jijzelf :) Als bellen je te veel kost, misschien hebben dan wel een website waarop je gratis kunt kijken, of een telefoonnummer waar je gratis naartoe kunt whatsappen. Idem voor de klachten die je hebt die ook symptoom zijn voor corona: bel ze op, leg het uit, dan komen jullie er samen vast uit! Je hebt immers de gewone coronatest die je van tevoren zou kunnen laten doen, maar je hebt ook sneltesten, en daarnaast tegenwoordig ook zelftesten die je voor ik meen 3 euro bij de etos kan kopen, dan heb je binnen 30 minuten dacht ik meteen de uitslag. Ik zie echt wel mogelijkheden, waar een wil is is een weg! En jij ben het ook waard om van je pijn af geholpen te worden, om eens gewoon van je klachten af te zijn, zodat je ook weer meer zin en energie krijgt voor leuke dingen in het leven. Pijn vreet energie!
Veel plezier zo met je kipjes! Kipjes vind ik zo leuk <3

Wow lange post oeps

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:29

Nee hoor van jou valt het niet op dus gewoon lekker door gaan.

Als je iedere dag hetzelfde zou posten wel _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:38

Ook maar eens mijn ergernissen delen: ik moet voor mijn opleiding naar het lab. Daar mogen vanwege de coronamaatregelen 8 mensen binnen zijn. Wij moeten er met 12 tot 18 man daar zijn. Mijn school snapt niet waarom we geen afstand kunnen houden en vindt dat ze zich aan de maatregelen houden.
Lab is verplicht, doe ik het niet dan loop ik studievertraging op -:(-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:39

Ik erger me er aan dat ik 80 pagina's van een werk van Nietzche moet lezen (en begrijpen). Tekst komt uit 1872. :O

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:39

Marcella jij hebt voor elke oplossing wel een probleem!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:45

MarlindeRooz schreef:
Ik erger me er aan dat ik 80 pagina's van een werk van Nietzche moet lezen (en begrijpen). Tekst komt uit 1872. :O

O no!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:49

Dat ik geen stress heb voor mijn examens. Ik hoor in de verte mensen al 'jaloers' zijn op mijn ontbrekende stress maar echt... een beetje gezonde stress mag wel. :')

Ondertussen maak ik me liever druk om de hond die opnieuw zijn eigen reflectie in het raam 'aanviel'- en dat ik de 'foute' boeking van de eigenaar op vrijdag toch geaccepteerd had (ik had gezegd dat ik vrijdag niet kon) met het idee dat een uurtje wandelen geen kwaad kon... maar ik hier na vandaag toch graag op terug zou komen. De stress van op die wandeling kan ik echt wel missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:50

Dat het vandaag weer zo een dag is dat, zelfs al proberen wij het met handen en voeten uit te leggen, mijn vriend en ik elkaar niet snappen. Hij snapt mijn vraag niet, ik snap zijn uitleg niet. Hoop frustratie daarrond. Pfff, ik vermijd hem vandaag maar :') Lang geleden overigens dat wij nog eens zo een dag hebben gehad.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:51

Ach ik heb ook nn dagelijkse ergernissen hoor :)) daar is heg topic ook voor toch? :P

Maar als ik een ergernis heb waar mensen tips voor hebben, laat maar komen :) is altijd fijn :j

Enige waar ik vandaag ergernis over heb (en met mij een heleboel mensen geloof ik) is dat het zo koud blijft. :=

Maarrr ik heb hoop dat de lente eraan komt. Eind vd week

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:52

Dat ik me zo relaxed voel terwijl ik bezig ben met afstuderen en zo vreselijk veel moet doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:54

chanicha schreef:
Marcella jij hebt voor elke oplossing wel een probleem!

Ja nu lekker genieten buiten in de frisse lucht op de moestuin. *\o/* Kuikens (4 stuks alweer <3) kijken benieuwd of laatste eitje uit gaat komen. en als ik thuis ben weer kittens kroelen.
<3
Ergenis kittens aan de wandel dus kan nog niet weg. Maar eigenlijk zijn ze te schattig om aan te ergeren. <3

Tot ze met hun nagels aan je blote voeten hangen..... Auw.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 16:18

Dat mn paard weer niet goed loopt.. waren net weer op de rit na een jaar peesblessure en ander leed. Waarom zijn paarden ook alweer leuk? >;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 16:42

Ik vind het heel tof hoe iedereen hier meedenkt, jongens! Wilde ik even gezegd hebben.

Paard is ondankbaar :') eet der voer niet graag wat we erbij geven en nu had ze zelfs alles laten staan vanwege supplement en medicijn. Morgen maar even appelmoes meenemen :+

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 16:47

Om 16 uur de dierenarts gebeld over de hond voor overleg, werd gezegd zo terug te bellen. Nu ondertussen alweer 45 minuten aan het wachten.

Als ik iets niet goed kan is het wachten :')