Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als deze er niet eruit lig.
Shaggy09 schreef:Kaas die tot 1 jaar houdbaar is lijkt me overigens niet heel smakelijk.
Citaat:UWV heeft tegenwoordig ook chat.![]()
Als deze er niet eruit lig.
mocht ik voor jullie ook te veel posten, laat maar weten ajb, mag ook per pb als je dat prettiger vindt. Ik vind het fijn om soms mijn chagrijnige buien ergens te ventileren (af en toe ben ik diep van binnen gewoon echt teleurgesteld en boos op mijn kapotte lijf maar ik wil daar ook niet steeds over beginnen, want een ander kan daar toch niks mee want mijn issue is chronisch, dan klaag ik liever over wat anders zodat ik toch wat kan ventileren) maar ik kan mij ook voorstellen als een ander dat wellicht als vermoeiend ervaart 
Als bellen je te veel kost, misschien hebben dan wel een website waarop je gratis kunt kijken, of een telefoonnummer waar je gratis naartoe kunt whatsappen. Idem voor de klachten die je hebt die ook symptoom zijn voor corona: bel ze op, leg het uit, dan komen jullie er samen vast uit! Je hebt immers de gewone coronatest die je van tevoren zou kunnen laten doen, maar je hebt ook sneltesten, en daarnaast tegenwoordig ook zelftesten die je voor ik meen 3 euro bij de etos kan kopen, dan heb je binnen 30 minuten dacht ik meteen de uitslag. Ik zie echt wel mogelijkheden, waar een wil is is een weg! En jij ben het ook waard om van je pijn af geholpen te worden, om eens gewoon van je klachten af te zijn, zodat je ook weer meer zin en energie krijgt voor leuke dingen in het leven. Pijn vreet energie!
Lang geleden overigens dat wij nog eens zo een dag hebben gehad.
daar is heg topic ook voor toch? 
is altijd fijn 

chanicha schreef:Marcella jij hebt voor elke oplossing wel een probleem!
Kuikens (4 stuks alweer
) kijken benieuwd of laatste eitje uit gaat komen. en als ik thuis ben weer kittens kroelen.

eet der voer niet graag wat we erbij geven en nu had ze zelfs alles laten staan vanwege supplement en medicijn. Morgen maar even appelmoes meenemen